Колеги,днес пробвах колата на извънградско с 3 човека вътре и я засякох какво харчи.Някъде около 5.6 на сто ми даде.Това ме успокои щото ми е отскоро и съм в очакване на изненади.
Друго нещо ме притеснява обаче.Като натисна съединителя много е мек педала и почти не се връща.Тоез бавно някак си се връща.Като,че няма какво да го върне.Къде смятате,че е проблема и това въобще проблем ли е?
Другото което искам да попитам-според вас трябва ли да се сменя водна помпа с цел профилактика?Колата е на 120 000 км.Искам да я поддържам и затова питам.
Още нещо ме интересува.Трудна ли е проверката на маслото в скоростната кутия.Колата ми е ноември 1997 г.Двигател АЕХ



Пак за съединителя да питам
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
аз отзад напред ще почна
Не е трудна проверката на маслото в скоростната котия но ти трябва канал!
Водната помпа ами по принцип е добре да се смени и тя със смяна на ремъците, но като сменяш ремаците може да се види дали има луфт на ролката ако няма и не тече и не вие може да я оставиш. Моя майстор тъй напави и вече половин година карам с виеща помпа но още не е протекла.
Ся за да не се връща педала на съединителя е 100% от прожината на педала. Виш провери си педала и прожината дали е там дали е закачена може и да е счупена.

Не е трудна проверката на маслото в скоростната котия но ти трябва канал!
Водната помпа ами по принцип е добре да се смени и тя със смяна на ремъците, но като сменяш ремаците може да се види дали има луфт на ролката ако няма и не тече и не вие може да я оставиш. Моя майстор тъй напави и вече половин година карам с виеща помпа но още не е протекла.
Ся за да не се връща педала на съединителя е 100% от прожината на педала. Виш провери си педала и прожината дали е там дали е закачена може и да е счупена.
meri написа:Отидох да проверя маслото в скоростната кутия и помолих майстора да погледне съединителя.Каза ми,че щом е мек педала това значи ,че съединителя ми е нов.Лошо било ако е твърд педала.Така ли е наистина?
и да и не


- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ако съединителя не боксува и е мек.. значи наистина е сменяван скоро.
по въпроса за помпата..
ако помпата обтяга ангр. ремък има смисъл да се смени при смяна на ремъка..
ако не свиркай си... не е голяма профилактиката..
ще има по-добър ефект ако смениш антифриза...
аа и по въпроса за смени след покупки..
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=210076
по въпроса за помпата..
ако помпата обтяга ангр. ремък има смисъл да се смени при смяна на ремъка..
ако не свиркай си... не е голяма профилактиката..
ще има по-добър ефект ако смениш антифриза...
аа и по въпроса за смени след покупки..
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=210076
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта