Здравейте, да ви питам на колко да си напомпам гумите.. според вас как ще е най-добре... колата е ПОЛО гумите са ниско профилни 195/45/15.
мерси.
Съвет за гумите?
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
отваряш капачката на горивото и там има едно стикерче кога колко е най-добре да са напомпени..според сезона..според това колко хора возиш и т.н. ако нямаш...няма проблем да снимам моето и да ти го пратя
Ако е по старо Полото за тоя размер гуми едва ли ще има информация на капачката на резервоара. На мойта Ибиза има само за 13-ки и за 14-ки. А колега имай предвид, че от твойто до на другия колега, Полото може да има разлика и да не е еднакво препоръчителното налягане в гумите.
- vankata_vd
- Мнения: 69
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България/Canada
- Vextor
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска
А слу4айно да си попадал на голяма ДУПКА с гума 195.45.15 напомпана на 2-2.2 бара и да си виждал последствията за гумата и джантата ???Anbuch написа:Налягането на гумата не зависи единственно от размера и ,а и най-вече от това колко килограма е колата (естественно +хората в нея и багажа).
Няма какво да спорим , нископрофилни гуми се карат на 3 бара в България ,пътищата ни принуждават
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Аз вообще не споменавам конкретни стойности ама както и да е де....
Джантата се изкривява и в 50%от случетие на гумата и излиза балон и се налага да я хвърлиш!
А ти виждал ли си случайно какво се случва с гумата когато е много напомпана и е попаднала в голяма дупка с висока скорост и какви са последствията за колата и хората в нея ?
Дупките не са нито за много напомпани ,нито за малко напомпани гуми
Поуката е : избягвайте дупките
и си помпете гумите колкото си искате
Vextor написа:А слу4айно да си попадал на голяма ДУПКА с гума 195.45.15 напомпана на 2-2.2 бара и да си виждал последствията за гумата и джантата ???
Джантата се изкривява и в 50%от случетие на гумата и излиза балон и се налага да я хвърлиш!
А ти виждал ли си случайно какво се случва с гумата когато е много напомпана и е попаднала в голяма дупка с висока скорост и какви са последствията за колата и хората в нея ?
Дупките не са нито за много напомпани ,нито за малко напомпани гуми

Поуката е : избягвайте дупките


- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Anbuch написа:Аз вообще не споменавам конкретни стойности ама както и да е де....Vextor написа:А слу4айно да си попадал на голяма ДУПКА с гума 195.45.15 напомпана на 2-2.2 бара и да си виждал последствията за гумата и джантата ???
Джантата се изкривява и в 50%от случетие на гумата и излиза балон и се налага да я хвърлиш!
А ти виждал ли си случайно какво се случва с гумата когато е много напомпана и е попаднала в голяма дупка с висока скорост и какви са последствията за колата и хората в нея ?
Дупките не са нито за много напомпани ,нито за малко напомпани гуми![]()
Поуката е : избягвайте дупките![]()
и си помпете гумите колкото си искате
Незнам има ли значение аз със зимните 165/70/13 на 2.2 атм кат се метнах в една дупка така откинах борда на желязната джанта, че незнам как не спадна гумата. Послед след изправяне и падна боята намястото на удара. Сега съм я фърлил таз джанта че макар и права ме е страх да я сложа.
А аз съм виждал на какво прилича пежо 406 след като му се пръснала предна гума лятото и се суркало 100 метра по мантинелата. Била напомпена на малко над 3 атм.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта