Здравейте, колата е поло 1.4и АЕХ двигател и имам следния проблем:
Карам си и всичко нормално но когато освободя от скорост да кажем преди светофара оборотите ми падат до 500 (дори 2-3 пъти ми загасна), и в последствие за 3-4 сек се оправят и пак стават 900. Четох за дроселовата клапа но не съм сигурен дали е тя. Водих колата на майстор дето разбира уж и той ми каза че: Гарнитурата на колекторите била прецакана и от там влизал студен въздух при падане на оборотите които пък повлиявал на ламбда сондата нещо си там и от тва бил проблема. Та наистина това си е досаден проблем и искам със цената на каквото и да е да го оправя. Другото нещо което мисля че е свързано с тиа обороти е че в купето много боботи и ми надува ушите (много нискочестотни тонове които ичезват като се вдигнат оборотите над 950.
Моля даите ми предложения и ако може ми предложете сервиз в банишора или лозенец че ми писна да ме лъжат самозванци.
Благодарско
Пак тия обороти- Решено
- didkodidko
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пак тия обороти- Решено
Последна промяна от didkodidko на Пон 01 окт 2007 15:15, променено общо 1 път.
- didkodidko
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- didkodidko
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Дроселната клапа
Ха хааааа- Днес си почистих дроселовата клапа (с една много силна ракия :) която е под въздушния филтър, беше яко замърсена с черен нагар ли (нещо подобно), след това колата просто се държеше като нова държи си стабилни 950-1100 оборота въобще все едно карам нова кола.
Отново ви благодаря за съвета
Отново ви благодаря за съвета
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта