Не си казал дали стърчи някакво парче от шпилката, или е скъсана наравно с главата. Ако има нещо да стърчи взимаш една най-обикновена гайка(черна а не неръждавейка) хващаш първия свестен заварчик да ти удари един шев на гайката за шпилката, като преди това мацваш шпилката да речем с трансформаторно масло или някакъв спрей за ръжди на базата на MoS2, охлаждаш хващаш звездогаечния клъч и you are the man

. След това взимаш слагаш новата шпилка, стягаш, палиш и си свиркаш. Тия да ходят да си шлайфат задниците, той чугуна ако така лесно се измяташе досега да се е разпаднало половината продукция на машиностроенето в световен мащаб. Ааа и ти препоръчвам да си смениш всички шпилки със такива от неръждавейка, спестява много главоболия занапред
Виж вече ако не стърчи нищо, ами е скъсана наравно е малко по сложна работата но пак се разминаваш без разглабяне на половината предница
