Време ли е за основен ремонт?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Време ли е за основен ремонт?
Здравейте,прочетох доста форуми,така и не ми стана ясно,дали двигателя ми е за ремонт.двигателят е HZ 1050куб.карбуратор,нямам загуба на масло от смяна на смяна,карам го с 5w40.като сменях свещите,Майстора провери кабелите,при измъкването им кабел по кабел джигателя не промени работата си,при което той изказа мнение,че съм за основен ремон,премери компресията при топъл двигател,при първият удар показа 2-3 и след това стигна до 10.Моля за мнение !предварително благодаря!
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
:))
след като смених свещите,майстора направи тази процедура с измъкването им един по един.дори и на три свещи колата си работеше по същият начин,това ме озадачи.според мен когато е за ремонт има износване,от там пак загуба на масло .майсторите тотално ме объркаха:((
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
На всички цилиндри ли е еднаква компресията? В твоят случей значи ,че бавно качва ,но все пак качва - не си спомням какво означаваше това ,но в тази тема е обяснено: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 6%E5%F2%EE - прочети цялата тема - много хубава стана!
Де да знам тая работа да имаш 4 цилиндъра по 2-3 атмосвери ми се вижда невъзможна - според мен няма да можеш да запалиш колата даже. Ако само единият е с такава компресия добре-ще пали ама четирите
п.п. По малкото информация която имам за колата ти съдя ,че по-скоро не е за основен ремонт
Де да знам тая работа да имаш 4 цилиндъра по 2-3 атмосвери ми се вижда невъзможна - според мен няма да можеш да запалиш колата даже. Ако само единият е с такава компресия добре-ще пали ама четирите

п.п. По малкото информация която имам за колата ти съдя ,че по-скоро не е за основен ремонт

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
hi
измени работата на двигателя,повече вибрира на ниски обороти(за разлика от преди имах чувството на сфетофар,че е изгаснала)След промяната я заведох на елком.правиха настройки,но неможаха да я оправят.Заключението беше износванв на клапани и оттам влияе на карбуратора.намаляване на мощността над 130не иска да вдига.Най-много ме притесни еднаквата работа на двигателя при изваждане на ккабел от свещ,би трябвало да да притресе или ж наи-лошият случай да изгасне колата поне аз така си мисля.за сега мисля да не я пипам:))
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
hi
ambuch,четох твоята тема и мисля,че проблема ми е като твоя,само където не ми гори масло,мисля че много станаха майсторите.Вярно не са първа мнладост колите ни но все пак са VW!KOETO ГОВОРИ МНОГО!утре за последно ще я водя на майстор,дано бъде искрен и неламтящ за още жертви:))
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
здр
колата върви,по трудно и е ускорението в първият момент заглъхва и след това бавно поема.на елком ми казаха,че е наред всичко.втория майстор каза,4е настройката на карбуратора зависи от компресията и ......както каза един колега от една свещ могат да ти кажат,че си за основен ремонт.от много прочетена информация и от казаното от майсторите всичко ми е боза в главата.утре за последно ще пробвам да и направят диагностика и открият какъв е проблема
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта