октанкоректор

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
georgian
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банкя

октанкоректор

Мнениеот georgian » Сря 24 окт 2007 22:36


Здравейте колеги имам такъв въпрос системата "бош мотроник МП 9,0" има ли октанкоректор и къде се намира ако го има разбира се.




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 27 окт 2007 11:00


Вика му се тап. Обясни по коректно какво искаш да направиш....


georgian
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банкя

Обясни по коректно какво искаш да направиш....

Мнениеот georgian » Нед 28 окт 2007 17:47


От колега разбрах, че на неговият мерцедес който също е с бош мотроник но 6,0 има съпротивление с което можеш да настроиш двигателя да работи на по-лош бензин също така от първа ръка узнах, че наште бензини са с 2-3 октана по-ниско от указаното по табелките. Според колегата след смяна на съпротивлението колата е станала по-пъргава и по-икономична.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Нед 28 окт 2007 18:21


Да вдига се предварението.... ТАП-а служи за каране на газ... когато првевключиш на газ предварението става по-голямо, защото гаста е по-висок октан и иска преварение за по добро изгаряне а бензина по малко....
мисля че 8 е нормално за бензин и 13 градуса за газ... но върви добре и в други измерения.... :wink:

Та не разбрах какво искаш да си зацепиш делкото на друг градус ли?


georgian
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банкя

Мнениеот georgian » Пон 29 окт 2007 9:52


В момента карам на газ и на бензин сложих газинжекционна уредба GIG-4 SATELIT, та така колата винаги пали на бензин и като загрее минава автоматично на газ но прави впечатление че на ниски обороти (1200-1500) и на по-висока предавка двигателят се "сърди" не е кой знае какво но на подобен автомобил не е така, веднъж пробвах с бензин 100 октана и нещата са много различни интересното е че се сърди и на газ макар и по-малко. Затова се появи и съмнението че нещо не е както трябва . Докато настройвах газовата уредба няколко пъти ходих в сервиз на БОШ и в ЮНИТРЕЙД Х там проверяваха всички настройки и казаха че са наред. След разговор с колегата собственик на Мерцедес (със същите симтоми) виж първото съобщение ми дойде на ум да попитом във форума. Та въпросът ми е може ли да се коригира работата на двигателя на по лош бензин и това причукване да се отстрани?


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 29 окт 2007 10:31


Пич даже не си написал каква е колата има ли делко, по принцип само от делкото се прави това, отиваш при майстор и му казваш да ти оправи предварението и си готов.... :wink:


georgian
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банкя

Мнениеот georgian » Пон 29 окт 2007 18:01


колата е VW POLO 1,4 AEX комби 1998 г делко има и както писах по горе центровки са правени в сервиз и са наред, по руските сайтове пишат че с промяна на въпросното съпротивление се набогатява сместа тоест се умеличава с малко инжекторното време и т.н. а системата МР 9,0 ако изместиш делкото сама компенсира изместването защото има датчик за сравнение, между другото тази система се слага на много автомобили дори в някои сайтове я отъждествяват с "магнети марели" http://www.nininet.de/selbststudienprog ... W-SSP-168-
Bosch-Motronic-MP-90-Magneti-Marelli-1AV.php
или поне така разбрах



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта