полото гасне :(- решено :)

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
skywolker
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

полото гасне :(- решено :)

Мнениеот skywolker » Съб 27 окт 2007 14:00


колеги ,проблема е следния.От близо две седмици не бях припалвал полото,и днес когато реших да изпратя приятелката до работата и, на десетата минута от припаването ,колата изгасна.Пояснявам,излязох по рано да припаля колата, и на около петата минута работа на място ,започна леко да тресе през интервал от минута и полувина.Потеглихме и още на първия завой колата загасна. Трудно запали ,но на около 200 метра след това изгасна отново.Всичко това в дъжда сутринта.Избутахме я до един паркинг наблизо, и след като престоя така около 15 минути, все едно нищо не се беше случвало.От сутринта до сега я припалих поне 3 пъти с кратки обиколки в квартала, никакви проблеми. Въпросът ми е - може ли това да е защото не е припалвана две седмици. Според мен , не би трябвало.
Благодаря предварително.

Последна промяна от skywolker на Пет 09 ное 2007 14:15, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 27 окт 2007 14:16


Махни Плюса на акумолатора, пии едно кафе пуши една цигара и го сложи, опитаи пак да видим дали ще прави така.... :wink:


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Съб 27 окт 2007 18:03


Е така се почна и при мене - смени си акумулатора.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 27 окт 2007 20:20


Може само да има еррорс ;)


skywolker
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот skywolker » Чет 01 ное 2007 19:25


Така , колеги проблема се задълбочи , сега на празен ход колата леко се тресе и малко играят оборотите. На всичкото отгоре имам чувството че губи мощност.Утре смятам да почистя дроселната клапа,и ако не се оправи да ходя на диагностика.
ПС. Може ли да ми препоръчате добър диагностик и съответно сервиз в София.
Благодаря.


skywolker
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот skywolker » Чет 01 ное 2007 19:27


Забравих да кажа че смених свещите и твърдо не е от тях :(


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Чет 01 ное 2007 19:40


Не знам дали не отиваш към нова бобина шом казваш че е било в дъжда. Моита така правеше преди да изгори.


skywolker
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот skywolker » Чет 01 ное 2007 19:59


Лошко, за каква бубина става въпрос ?
А пък аз да си добавя като че ли работи доста по шумно от преди.Днес като я запалих ,колегите от работата в един глас казаха че един цилиндър не работи, което означавало да сменя свещите или кабелите, аз свещите смених, но ми е интересно ,как така се разбира че не работи клапан?
Другото което ми направи впечатление е че като я запалих ,доста запуши отначало!
някакви идеи, за да спя спокойно де :) ?


bimmoby
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bimmoby » Чет 01 ное 2007 23:25


моето поло гаснеше така и ми скъса нервите докато един майстор откри че е прецакан един от кабелите за свещите(видимо му нямаше нищо,но при високо напрежение,изолацията му даваше пробив)
и това е само когато вали,на сухо беше перфектна


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Пет 02 ное 2007 0:14


може и да е някои кабел и то подозирам тожи които отива от бобината до делкотопровери ги


Потребителски аватар
SHOX
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SHOX » Пет 02 ное 2007 10:00


Колега аз имах същия проблем миналата седмица!!!При мен установиха , че Дистрибуторната капачка се е спукала. Сега с нова такава и палец колата си е като нова и ускорява много по-бързо.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Пет 02 ное 2007 10:25


Така колега
1. Дъжд
2. Гасне
3. Губи мощност в движение
4. Работи на 3 цилиндъра
и прочие.
И защо седиш и чакаш тука някой да измисли какво и е на колата? Ходи в сервиз! Най-добре в Бош сервиз! Да ти направят един елкон и една компютарна диагностика. Ще се оръсиш към 50лв само за диагностиките, но ще знаеш какво и има на колата.

Но тъй като проблема явно наповечето тука ни е познат, вкл и на мен. Съветвам те иди на елкон да ти проверят кабелите и бобината!
Желателно е да го направиш скоро зада няма после тема "Остави ме напътя!" Една бобина струва от 110 до 180лв зависи от марката. Кабелите 30-40лв. Свещи 30 - ... колкото пари имаш :)


skywolker
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот skywolker » Пет 02 ное 2007 12:48


Колега Лизард , че ще се ходи на сервиз , ще се ходи.
Сега си влизам след почистването на дросела, всичко както е описано в темата, ефект никакъв, но поне съм сигурен че наистина беше мръсна.
Що се отнася до сервиза, до петък другата седмица когато взимам парички колата няма да се кара и тогава ,след щателно проучване на сервизите, най-вероятно ще се разходя до хеед91 .
ето и ефекта:
Изображение
преди
Изображение
след
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Пет 02 ное 2007 18:56


еми какво да ти кажа той дросела ти почти не е бил замърсен!

И за да изчисти хубаво, целия дрсел се сваля и накисва в кореселин или бензин, сле това си го пръскаш колкото искаш със спрея и без къпра да мине нестава. Тя мърсотията е като филм полепнала под клапата и ефекта който създава е че клапата по трудно се движи при малите отмествания нужни за реголиране на тихите обороти.


skywolker
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот skywolker » Пет 02 ное 2007 19:59


за свалянето на дросела незнаех, но иначе кърпата я ползвах :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта