колеги ,проблема е следния.От близо две седмици не бях припалвал полото,и днес когато реших да изпратя приятелката до работата и, на десетата минута от припаването ,колата изгасна.Пояснявам,излязох по рано да припаля колата, и на около петата минута работа на място ,започна леко да тресе през интервал от минута и полувина.Потеглихме и още на първия завой колата загасна. Трудно запали ,но на около 200 метра след това изгасна отново.Всичко това в дъжда сутринта.Избутахме я до един паркинг наблизо, и след като престоя така около 15 минути, все едно нищо не се беше случвало.От сутринта до сега я припалих поне 3 пъти с кратки обиколки в квартала, никакви проблеми. Въпросът ми е - може ли това да е защото не е припалвана две седмици. Според мен , не би трябвало.
Благодаря предварително.



полото гасне :(- решено :)
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
полото гасне :(- решено :)
Последна промяна от skywolker на Пет 09 ное 2007 14:15, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Така , колеги проблема се задълбочи , сега на празен ход колата леко се тресе и малко играят оборотите. На всичкото отгоре имам чувството че губи мощност.Утре смятам да почистя дроселната клапа,и ако не се оправи да ходя на диагностика.
ПС. Може ли да ми препоръчате добър диагностик и съответно сервиз в София.
Благодаря.
ПС. Може ли да ми препоръчате добър диагностик и съответно сервиз в София.
Благодаря.
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Лошко, за каква бубина става въпрос ?
А пък аз да си добавя като че ли работи доста по шумно от преди.Днес като я запалих ,колегите от работата в един глас казаха че един цилиндър не работи, което означавало да сменя свещите или кабелите, аз свещите смених, но ми е интересно ,как така се разбира че не работи клапан?
Другото което ми направи впечатление е че като я запалих ,доста запуши отначало!
някакви идеи, за да спя спокойно де
?
А пък аз да си добавя като че ли работи доста по шумно от преди.Днес като я запалих ,колегите от работата в един глас казаха че един цилиндър не работи, което означавало да сменя свещите или кабелите, аз свещите смених, но ми е интересно ,как така се разбира че не работи клапан?
Другото което ми направи впечатление е че като я запалих ,доста запуши отначало!
някакви идеи, за да спя спокойно де

- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Така колега
1. Дъжд
2. Гасне
3. Губи мощност в движение
4. Работи на 3 цилиндъра
и прочие.
И защо седиш и чакаш тука някой да измисли какво и е на колата? Ходи в сервиз! Най-добре в Бош сервиз! Да ти направят един елкон и една компютарна диагностика. Ще се оръсиш към 50лв само за диагностиките, но ще знаеш какво и има на колата.
Но тъй като проблема явно наповечето тука ни е познат, вкл и на мен. Съветвам те иди на елкон да ти проверят кабелите и бобината!
Желателно е да го направиш скоро зада няма после тема "Остави ме напътя!" Една бобина струва от 110 до 180лв зависи от марката. Кабелите 30-40лв. Свещи 30 - ... колкото пари имаш
1. Дъжд
2. Гасне
3. Губи мощност в движение
4. Работи на 3 цилиндъра
и прочие.
И защо седиш и чакаш тука някой да измисли какво и е на колата? Ходи в сервиз! Най-добре в Бош сервиз! Да ти направят един елкон и една компютарна диагностика. Ще се оръсиш към 50лв само за диагностиките, но ще знаеш какво и има на колата.
Но тъй като проблема явно наповечето тука ни е познат, вкл и на мен. Съветвам те иди на елкон да ти проверят кабелите и бобината!
Желателно е да го направиш скоро зада няма после тема "Остави ме напътя!" Една бобина струва от 110 до 180лв зависи от марката. Кабелите 30-40лв. Свещи 30 - ... колкото пари имаш

-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега Лизард , че ще се ходи на сервиз , ще се ходи.
Сега си влизам след почистването на дросела, всичко както е описано в темата, ефект никакъв, но поне съм сигурен че наистина беше мръсна.
Що се отнася до сервиза, до петък другата седмица когато взимам парички колата няма да се кара и тогава ,след щателно проучване на сервизите, най-вероятно ще се разходя до хеед91 .
ето и ефекта:
преди
след

Сега си влизам след почистването на дросела, всичко както е описано в темата, ефект никакъв, но поне съм сигурен че наистина беше мръсна.
Що се отнася до сервиза, до петък другата седмица когато взимам парички колата няма да се кара и тогава ,след щателно проучване на сервизите, най-вероятно ще се разходя до хеед91 .
ето и ефекта:

преди

след


- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
еми какво да ти кажа той дросела ти почти не е бил замърсен!
И за да изчисти хубаво, целия дрсел се сваля и накисва в кореселин или бензин, сле това си го пръскаш колкото искаш със спрея и без къпра да мине нестава. Тя мърсотията е като филм полепнала под клапата и ефекта който създава е че клапата по трудно се движи при малите отмествания нужни за реголиране на тихите обороти.
И за да изчисти хубаво, целия дрсел се сваля и накисва в кореселин или бензин, сле това си го пръскаш колкото искаш със спрея и без къпра да мине нестава. Тя мърсотията е като филм полепнала под клапата и ефекта който създава е че клапата по трудно се движи при малите отмествания нужни за реголиране на тихите обороти.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта