Ръжда...
- logite4a
- Мнения: 51
- Регистриран на: Сря 01 юни 2005 21:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ръжда...
я кажете с какво да намажа ламарината на колата , против ръжда ? има ли такъв препарат ? Мерси ?
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
извинете ме за лаишкия въпрос, но има ли разлика между тези грундове и т нар преобразовател на ръжда
защото и при мен са избили тук-там язвички и не върви да се боядисва за тази работа цялата кола, още повече че веднъж вече е пребоядисвана заредил съм се вкъщи с едно шише преобразувател на ръжда и с 1 метър ситна шкурка, но се чудя дали да започвам тази манипулация и дали има смисъл
прочее, вчера влизах в сайта на собствениците на опел в бг, защото търся информация за карбуратор пиербург 1В, който се монтирал и на опелите и там проблемът с ръждата беше доста по-сериозно застъпен
както се шегуваше единият от юзърите - защо опелите бягат много? защото ги гони ръждата
та да се върнем на въпроса за незначителния проблем с ръждата при Vw
защото и при мен са избили тук-там язвички и не върви да се боядисва за тази работа цялата кола, още повече че веднъж вече е пребоядисвана заредил съм се вкъщи с едно шише преобразувател на ръжда и с 1 метър ситна шкурка, но се чудя дали да започвам тази манипулация и дали има смисъл

прочее, вчера влизах в сайта на собствениците на опел в бг, защото търся информация за карбуратор пиербург 1В, който се монтирал и на опелите и там проблемът с ръждата беше доста по-сериозно застъпен


та да се върнем на въпроса за незначителния проблем с ръждата при Vw

- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ми така наречения преобразувател за ръжда си е 4иста проба фосфорна киселина.... доколкото разбирам аз от химия прави някакво съединение/окис с окисления метал и запечатва... но преди това е хубаво да се изчисти максимално ръждата..... т.е. това че ти повърхностно виждаш малки язвички ама изобщо не означава, че като го разчовъркаш отдолу няма да се окаже некоя по сериозна ръждица или па недай боже дупка китвана и зацапана отгоре...
И да добавя, преобразувателя си е временно решение..... рано или късно започва отново да работи там ръждата
Доколкото съм чувал от познати тенекеджии/бояджии, БГ преобразувателя не бил много за предпочитане, има един немски които струва 85лв килограма, и поне тук в Русе го продават и на малки разфасовки кеф ти 50гр. кеф ти 100гр..... та запознати твърдят че правили опити ръждясал метал да намажат след като изсъхнел ставал метално-син на цвят и после дори и без допълнителна защита не избивала ръжда от там.... за сравнение подобни язвички разчовърках преди дъждовете на задния капак и старателно почистих от ръжда, намазах с БГ преобразувател, след изсъхване доби сиво-черен цвят, но на 3-тия ден в дъжда, хвана ръжда върху преобразувателя, тъй че сам си прави изводите....
И да добавя, преобразувателя си е временно решение..... рано или късно започва отново да работи там ръждата

Доколкото съм чувал от познати тенекеджии/бояджии, БГ преобразувателя не бил много за предпочитане, има един немски които струва 85лв килограма, и поне тук в Русе го продават и на малки разфасовки кеф ти 50гр. кеф ти 100гр..... та запознати твърдят че правили опити ръждясал метал да намажат след като изсъхнел ставал метално-син на цвят и после дори и без допълнителна защита не избивала ръжда от там.... за сравнение подобни язвички разчовърках преди дъждовете на задния капак и старателно почистих от ръжда, намазах с БГ преобразувател, след изсъхване доби сиво-черен цвят, но на 3-тия ден в дъжда, хвана ръжда върху преобразувателя, тъй че сам си прави изводите....
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 410 госта