Моля помогнете,
Полото ми е 1,4 пълна инжекция.
Тръгнах сутринта съвсем нормално. Отидох да заредя - 15л. бензин и изминах 50 метра и започна да мени оборотите и в последствие започна повече да прекъсва, но само на ниски обороти.
Проверих свещите работят, има ток.
Възможно ли е да е от бензин или някой разпръсквач ?
ПОЛОТО ми започна да прекъсва
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: ПОЛОТО ми започна да прекъсва
Larry написа:Моля помогнете,
Полото ми е 1,4 пълна инжекция.
Тръгнах сутринта съвсем нормално. Отидох да заредя - 15л. бензин и изминах 50 метра и започна да мени оборотите и в последствие започна повече да прекъсва, но само на ниски обороти.
Проверих свещите работят, има ток.
Възможно ли е да е от бензин или някой разпръсквач ?
Моят съвет е да налееш малко спирт за горене в резервоара.
Аз се насецках като тебе на Еко бензиностанция на бул. България. Нафичках му половин литър спирт към 35 бензин и играта заспа

Имало е водица омешана в горивото...
Колеги - направо УЖАС.
Ходих на майстор. Закачиха всякакви възможни апаратури.
Никакви проблеми по токове и електроника (ПОКАЗВА КОМПА).
Разпръсквачи работят.
На ниски обороти не работи 2 и 3 цилиндър. Казаха, че е гарнитура на глава. Вчера я смениха. Колата сега е добре, но от време на време пак мени обороти (поне не прекъсва).
Още съм със стария бензин. Дали не са ми сипали вместо бензин - минерална вода
.
Друго незнам вече какво става.
Ходих на майстор. Закачиха всякакви възможни апаратури.
Никакви проблеми по токове и електроника (ПОКАЗВА КОМПА).
Разпръсквачи работят.
На ниски обороти не работи 2 и 3 цилиндър. Казаха, че е гарнитура на глава. Вчера я смениха. Колата сега е добре, но от време на време пак мени обороти (поне не прекъсва).
Още съм със стария бензин. Дали не са ми сипали вместо бензин - минерална вода

Друго незнам вече какво става.
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Larry написа:Колеги - направо УЖАС.
Ходих на майстор. Закачиха всякакви възможни апаратури.
Никакви проблеми по токове и електроника (ПОКАЗВА КОМПА).
Разпръсквачи работят.
На ниски обороти не работи 2 и 3 цилиндър. Казаха, че е гарнитура на глава. Вчера я смениха. Колата сега е добре, но от време на време пак мени обороти (поне не прекъсва).
Още съм със стария бензин. Дали не са ми сипали вместо бензин - минерална вода.
Друго незнам вече какво става.
ама как така са ти смени ли гарнитурата на главата?
Течности губил ли си? Вода в цилиндрите, бензин във водата(антифриза)/ маслото или да е горяла масло ??
Компресия мери ли? Каква компресия даде на 2-ри и 3-ти цилиндър?
Главата шлайваха ли?
В кой сервиз отиде?
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Колега,
Преди да сменяш гарнитура трябваше полека и внимателно да пробваш другите варианти...
Струва ми се, че са те метнали с ненужна смяна на гарнитура. Отделен е въпросът, че отвориш ли главата отиваш на шалйф...
Опитай със спирт за горене. Ако е имало конденз в резервоара или вода в бензиноколонката спирта ще се смеси с нея и така ще може двигателя да я изгори.
Ако се окажа прав с чиста съвест можеш да идеш при твоя майстор и да го понапляскаш
Преди да сменяш гарнитура трябваше полека и внимателно да пробваш другите варианти...
Струва ми се, че са те метнали с ненужна смяна на гарнитура. Отделен е въпросът, че отвориш ли главата отиваш на шалйф...
Опитай със спирт за горене. Ако е имало конденз в резервоара или вода в бензиноколонката спирта ще се смеси с нея и така ще може двигателя да я изгори.
Ако се окажа прав с чиста съвест можеш да идеш при твоя майстор и да го понапляскаш

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта