абе ти си късметлия-парче знаеме те тебе...
ама по добре да се подготвят за цялата процедура-па ако нещо се спести-ще си хвърлят капата после-кеееефф!
наиш ли що е гот като нещо ти се спести а...?
бе дразни ме с глупости.....
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
мда верно че и ти каза още в началото че и при тебе същото станало....
Я разкажи по-подробно ПЛС...
колко ти отчете преди да отворите, после веднагически ли се промениха показанията на манометъра?
Няк'ъв период на разработване следва ли?
Такива неща....
Явно време не време (то па кога ли му е време да излезеш от едни пари) в понеделник влизам в бокса отваряне и гледане, ако е до лагери проблема - прай се, 'ко е до помпа - бърника се, виж ако опре до шлайфания, цепене цялостно и т.н. затваря се и се кара тъй до едни по-добри времена...ко да го напраа са пък баси, отивам надувам му главата на оня михлюзин дет ма прекара, поне да ми олекне и така.... и да го мисла и да не го мисла....
Най-ше са изненадам ако земе и се окаже че лагерите са си ОК, вала и той, и маслената и тя.... бах тогаз па от ко мой да е.... или викате нема начин да не е едно от трите или комбинация произволна между тех.......
Я разкажи по-подробно ПЛС...
колко ти отчете преди да отворите, после веднагически ли се промениха показанията на манометъра?
Няк'ъв период на разработване следва ли?
Такива неща....
Явно време не време (то па кога ли му е време да излезеш от едни пари) в понеделник влизам в бокса отваряне и гледане, ако е до лагери проблема - прай се, 'ко е до помпа - бърника се, виж ако опре до шлайфания, цепене цялостно и т.н. затваря се и се кара тъй до едни по-добри времена...ко да го напраа са пък баси, отивам надувам му главата на оня михлюзин дет ма прекара, поне да ми олекне и така.... и да го мисла и да не го мисла....
Най-ше са изненадам ако земе и се окаже че лагерите са си ОК, вала и той, и маслената и тя.... бах тогаз па от ко мой да е.... или викате нема начин да не е едно от трите или комбинация произволна между тех.......
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
в юнито ще ти смъкнат 3 кожи за тая глупост!
намери си някой който има един манометър вързан с един маркуч на който накрайника отговаря на резбата на датчика за маслото.
можеш и ти да си го направиш тоя уред ако се заядеш.
сваляш датчика завиваш маркуча и палиш и гледаш-на празен ход на тия и тия обороти и записваш стойностите. после постваш и мислиме..
намери си някой който има един манометър вързан с един маркуч на който накрайника отговаря на резбата на датчика за маслото.
можеш и ти да си го направиш тоя уред ако се заядеш.
сваляш датчика завиваш маркуча и палиш и гледаш-на празен ход на тия и тия обороти и записваш стойностите. после постваш и мислиме..
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
vaskoto1 написа:... един манометър вързан с един маркуч на който накрайника отговаря на резбата на датчика за маслото.....
.....сваляш датчика завиваш маркуча и палиш и гледаш-на празен ход на тия и тия обороти и записваш стойностите. после постваш и мислиме..
Ваското1, обаче да ти каа колега, мене все още таз работа с отчетеното налягане ми е малко мътна и кървава.... по сичкото инфо дет изрових, немеца казва - първия датчик следи за 15сек. да мине над 0.3 бара налягането и гаси сигнализацията.... втория се задеиства при достигане на 2000об. и следи налягането да е над 1.6 ли 1.8 бара ли беше....
така обаче тука следва леееекичкия въпрос, аджеба тоз манометър с който ти мерят дали и доколко е точен... нямам идея дали 1 бар = 1 атм. примерно.... т.е. ако не е, манометъра на мерещия ако е в атмосфери, сещаш се нали...ако има разлика в съотношението значи цифрите стават едни съвсем други...ако оба4е... ма дори и да е 1:1 системата сама си следи, колата на тихи обороти да е над 0.3бара и над 2000об. да е поне 1.6 бара примерно.... щом предупредителната система не сработва постоянно или поне редовно тва означава че реално налягането си е в норма (поне през повечето време).... е, не отричам че дори и еднократното задеистване на сигнализацията говори за някакъв проблем или поне за наближаващ такъв..... ма тва пък вече е 3-та бира
бе ше видим....
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
1 бар~1 атм.
а имай предвид и температурните разширения на материалите.
при тебе говориме за временна (начален стадий) загуба на налягане в определени условия....
та ти си пак добре-
... е това е вече по към крайна фаза.
няма да се учудя ако при тебе и при плевен3000 биелните лагери се окажат свестни...
а имай предвид и температурните разширения на материалите.
при тебе говориме за временна (начален стадий) загуба на налягане в определени условия....
та ти си пак добре-
Преди да отворя мотора толкова често ми пищеше лампата че се налагаше или да карам с над 140 постоянно за да са ми високи оборотите и налягането или постоянно да сменям оборотите ако мигне лампата - така направих 3 пъти Плевен-София за 2 дни и слава богу оцелях, но като отворихме мотора от лагерите не бе останало почти нищо - съвета ми е НЕ СИ ПРАВЕТЕ ЕКСПЕРИМЕНТИ
... е това е вече по към крайна фаза.
няма да се учудя ако при тебе и при плевен3000 биелните лагери се окажат свестни...
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта