Мерси колега

пожелавам ти и на теб подобно Поло.Не е климатика пробвах го още в началото това, но няма логика на дясната врата бутона да работи, а напулта да не работи управлението. Днеска го качих на една височина и го пуснах да видя като запали пак ли ще блокират стъклата ( ако е слаб акомулатора) и отново блокираха. Разглобих вратата и измерих захранването става на 14 волта след запалването и напреженията, които се подават от бутоните за команда от бутоните изчезват.Единия от вариантите е да го бърка повишеното захранване,(Ще му подам автономно захранване през предпазителя да видя дали е това), а другия е след като отчита грешка (както ми каза на прегледа с компютър) на бутон задна дясна врата която не съществува (тя е с ръчка не е електрична),е да е централния комючтър да отчита грешка в комфорт модула- врати и централно да подава команда за забраняване на деиствието на управление врати и огледала. Не че не мога да го излъжа

свалял съм какви ли не софтуерни защити)но като няма къде да я карам поне да си има кво да ремонтирам.Другия вариант е да са сменени моторчета и да са сложени за 4 врати или да е сложено такова което не е опознато от системата.
Не искам да прибързвам щото тука има доста хитрини. Примерно казаха ми да си смаля малко оборотите щото били високи около 800 на празен ход загярал двигател после прочетох, че двигателя се самонагласява според натоварването и когато отчита слаб акомулатор както е моя под 12.7 волта почва да го пълни и си дига оборотите малко.
От София до Видин ми даде 5.1 с климатик( които дига с 1.2 разхода) по компютъра а тука на къси растояния (до 2 км)ми дава 10 среден разход.Така че мисля че настроиките на двигателя са перфектни.
Надявам се ако някой знае нещо по опознаването на отделните компоненти да сподели .Понякога логически може да се отхвърлят много варианти и да се пробва само тия дето има смисъл.
А за цаца бира и жени винаги има време
