Поло 2003 г проблем с електрически стъкла и огледала

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ORKY
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Поло 2003 г проблем с електрически стъкла и огледала

Мнениеот ORKY » Чет 05 юни 2008 17:50


Преди семица си купих ново-старо Поло 1.2 12 кл 2003 г :) Син красавец всичко си има -само като го видях на горублене и повече не мръднах от него.Имам един трабант комби от 15 г нов съм си го купил едва 40000 км му навъртях и си ми върши работа колата и не ме е оставяла 5 пъти на море съм ходил с нея.Сега съм от Магаре на Кон направо и се кефя на Полото оказа се обаче, че като дам контакт електрическите огледала и електрическите стъкла се командват от пулта на водача а след като запаля се блокират и не се командват.

Ако някой може да ми помогне с информация или схема на електрическите стъкла и огледала от пулта на водача ще съм му благодарен. :)




Потребителски аватар
ORKY
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот ORKY » Съб 07 юни 2008 18:10


За сега май няма отговори ще почна да давам жокери ,ако и това не помогне ще раздавам и бира и цаца :)
Ходих при майстор да я закачи на компютър, каза че има някакви грешки на вратата на водача но ги изчистил , а дава и грешка на задна дясна врата но тя не е с електрическо стакло и грешката оставала не може да се изчисти.Няма лоика да изчезва управлението след запалване защото ключа се връща в положение дето преди огледалата и стъклата работят.Така че мисля че може да се получава падане на акомулатора и той да бърка комфорт модула.Сетих се да зема да я запаля под наклон да видя дали ще изчезнат пак управлението на стъклата, ама още не съм го направил че валеше .
Чудя се какви датчици има във вратите освен за затворени стъкла и за заключена врата какво може друго да дава грешка.
Ако някой знае да не казва веднага може да се пазари за повече цаца и бира.


Потребителски аватар
KOCMOTPOH
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 05 юни 2008 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KOCMOTPOH » Пон 09 юни 2008 11:08


Колега срещал съм коли с климатик при които се блокират стъклата (не се отварят) ако е включен климатика виж съвсем случайно да не си го пуснал въпреки че за мен това е тъпа екстра да ти се блокира стъклото но има и такива животни А полото ти е перфектно радвай му се дълго


Потребителски аватар
ORKY
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот ORKY » Пон 09 юни 2008 19:53


Мерси колега :) пожелавам ти и на теб подобно Поло.Не е климатика пробвах го още в началото това, но няма логика на дясната врата бутона да работи, а напулта да не работи управлението. Днеска го качих на една височина и го пуснах да видя като запали пак ли ще блокират стъклата ( ако е слаб акомулатора) и отново блокираха. Разглобих вратата и измерих захранването става на 14 волта след запалването и напреженията, които се подават от бутоните за команда от бутоните изчезват.Единия от вариантите е да го бърка повишеното захранване,(Ще му подам автономно захранване през предпазителя да видя дали е това), а другия е след като отчита грешка (както ми каза на прегледа с компютър) на бутон задна дясна врата която не съществува (тя е с ръчка не е електрична),е да е централния комючтър да отчита грешка в комфорт модула- врати и централно да подава команда за забраняване на деиствието на управление врати и огледала. Не че не мога да го излъжа :) свалял съм какви ли не софтуерни защити)но като няма къде да я карам поне да си има кво да ремонтирам.Другия вариант е да са сменени моторчета и да са сложени за 4 врати или да е сложено такова което не е опознато от системата.
Не искам да прибързвам щото тука има доста хитрини. Примерно казаха ми да си смаля малко оборотите щото били високи около 800 на празен ход загярал двигател после прочетох, че двигателя се самонагласява според натоварването и когато отчита слаб акомулатор както е моя под 12.7 волта почва да го пълни и си дига оборотите малко.
От София до Видин ми даде 5.1 с климатик( които дига с 1.2 разхода) по компютъра а тука на къси растояния (до 2 км)ми дава 10 среден разход.Така че мисля че настроиките на двигателя са перфектни.
Надявам се ако някой знае нещо по опознаването на отделните компоненти да сподели .Понякога логически може да се отхвърлят много варианти и да се пробва само тия дето има смисъл.

А за цаца бира и жени винаги има време :)


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 09 юни 2008 21:08


KOCMOTPOH написа:Колега срещал съм коли с климатик при които се блокират стъклата (не се отварят) ако е включен климатика...

:shock :shock :shock Дай пример за някаква такава.


Потребителски аватар
KOCMOTPOH
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 05 юни 2008 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KOCMOTPOH » Пон 09 юни 2008 22:40


Vladko ауди A4 2002г на шефката на мен също ми направи впечатление но наистина не се отваряха при включен климатик


bimmoby
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bimmoby » Пон 09 юни 2008 22:48


колега,мислил ли си за имобилайзера?
при мен например,след като се включи(около 50сек.след като угася двигателя)ми блокират ел стъклата и трябва да дам на контакт за да тръгнат или да изкюча имобилайзера


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 09 юни 2008 23:11


KOCMOTPOH написа:Vladko ауди A4 2002г на шефката на мен също ми направи впечатление но наистина не се отваряха при включен климатик

Имала е жената някъкъв проблем с колата,другите Ауди А4 Б6 нямат такъв :wink:
По темата на колегата ремонта на колата трябва да се прави съвмесно с лаптоп и Ваг Ком щото тея грешки трябва и да се четат а не само да се трият-още повече след даване на контакт те може да са се появили отново.Значи ако колата е от Италия или е с поставяна аларма/имобилайзер тук в БГ нещата стават сложни за диагностика през интернет.


Потребителски аватар
ORKY
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот ORKY » Сря 11 юни 2008 12:21


Колега при мен първоначално след включване на контакт ги има и огледала и стъкла след като включа двигателя изчезват докато отново не изключа от контакт.Ако беше имобилаизера то трябваше да не рапознае ключа още при подаване на контакт .А и на спряла кола като вкарам ключа в ключалката на вратата на шофиора и подам за заключване ги затваря и двете едновременно и отваря ако подам за отключвани изадържа повече от 2 сек.Най вероятно е грешката натиснат бутон задни врати която ми дава да го блокира след тръгване.Компютъра счита че има неправилно упраавление и преустанвява командите. Днеска ми дойде Ваг ком 60 лв си го поръчах от сф и с него ще видя какво дава но току що го взех и не съм го пробвал.Ходих на 45 км и по един лош път и ми даде 4.5 среден разход като има участаци от по няколко км дето са страшни ями. КАто я закрепя на 5та на прав участак ми лепи 3.1 раход с 80 км то повече и нямаше как да се дигне шото пътя е лош. Абе колата си е направена. Има обаче някой тънкости за икономично каране трябва задължително при спускане да си на скорост за да върти двигателя и да падне рахода на нула .Исвен това тя рапознава по агресивното натискане и сама си подава газ така че с педала на газта трябва плавно да се работи. И спирачки само в краен случай .
Тука на скоро дадох трабанта ми да го кара един колега и накрая не изтърпях и му каза .
" Абе пич ти ми ползваш и спирачките!!!!" :)


Потребителски аватар
ORKY
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот ORKY » Чет 12 юни 2008 9:47


Купих си кабел и го пуснах вчера.
Ето това ми дава като тествах грешките на компутъра.
Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q0 959 433 E
Component: 4P Komfortgerat 0002
Coding: 00066
Shop #: WSC 00788
2 Faults Found:
01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)
52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent
00915 - Window Regulator Switch: Rear Right: Driver (E55)
27-00 - Implausible Signal
-----------------------------------------------
интересното е че при майстора даде натиснат бутон на дясно задно стъкло.Определено има проблем с повишаването на напрежението на 14 волта като се запали колата. Остава да му подам автономно захранване и ще видя ако не блокират най вероятно някой стабилизатор на напрежение на платката да е изгърмял. Но предпазителя е сменян .

Явно няма да има кой да ми помогне и ще викамне волята но поне дано съм полезен на тия дето имат проблеми като мен с някой модул.
Дано не повредя още нещо от толкова екперименти, но то времето ще покаже.
Все пак ако някой разбира от съобщенията, които е дал компютъра нека изкаже мнение ще съм му благодарен.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Чет 12 юни 2008 11:02


52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent- Захранващото напрежение е прекалено високо.
Пробвай да му ограничиш тока-измери колко Волта е само на контакт после виж колко Волта е при запалена кола :idea:
А ако намериш и какъв е проблема(мисля че си на прав път в расъжденията си :wink: ) ще е най добре.


Потребителски аватар
ORKY
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот ORKY » Пет 13 юни 2008 16:38


ДНеска свалих предпазителя и подадох с друг изправител напрежение 12 и запалих колата и се оказа че всико работи.
Разчанчих вратата извадих електрониката с двигателя и сложих последователно няколко диода накрая ги шунтирах и стана самоедин.
После още топло взех че го събрах и го влючих и не работеше някрая се оказа че съм сменил куплонзите добре че не е тоя на захранването щото щеше да има БУМ. По закона на мърфи ако нещо тръгне от първия път значи нещо не е наред. Та после си сложих кутията и видях че съм сменил куплонзите и се изпотих :) но като в в филнмите главния герой никога не го убиват и тука завинтих болтовете и пробвах всичко точно работи като ново.
Явно беше доста ръгано щото всички чопове бяха изпочупени дето хващат електрониката към кутията.

ЕМи това е .
От форумчето свалих доста инфо мерси на колегите дето са се постарали да поснат.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта