Ново Поло в клуба :)

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Ново Поло в клуба :)

Мнениеот Marto_Polo » Вто 11 дек 2007 12:16


Здравейте колеги, ето че и аз вече съм горд собственик на Поло 1.6 с АЕЕ мотор :))

И вече имам едно две въпросчета :)

1. Каква е работната температура на двигателя, защото сега достига 70 и така държи извън града и на не много натоварено движение. 90 качва само в задръстванията в Сф. Та това ли е работната му температура или е за смяна термостата?
2. Мисля да слагам ГИ, та някой ако е слагал на този мотор да сподели мнение за марка.
3. Забелязах че на фаровете има моторчета за ел. регулиране, а на таблото няма копче :(. Айо си намеря дали са докарани кабелите и ще стане без да се преправя по инсталацията?

Това за сега.

Поздрави на всички любители на марката......




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 11 дек 2007 12:31


Добре дошъл в клуба
1.има два вида термостати едните започват да отварят 70гр а другите на 85-90гр другия вариант термостата да стои полуотворен
2.за ГИ не мога да ти кажа нищо зависи колко км караш на година аз вече две год карам на бенз пък и цената е около 1000-1200лв по принцип за препоръка BRC преценявай сам но не мисли че ще гори колкото на бенз ГИ е измислен за автомобили с пласм. колектори а не за икономия и отделно компа ще трупа грешки и ще трябва да се трият на стенд аз не съм превърженик на газта карал съм голф2 и ауди80 на газ
3.ключе можеш да намериш по моргите от голф3 1.6 но първо виж дали има клема вътре в таблото


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 11 дек 2007 13:04


anonimko написа:Добре дошъл в клуба
1.има два вида термостати едните започват да отварят 70гр а другите на 85-90гр другия вариант термостата да стои полуотворен
2.за ГИ не мога да ти кажа нищо зависи колко км караш на година аз вече две год карам на бенз пък и цената е около 1000-1200лв по принцип за препоръка BRC преценявай сам но не мисли че ще гори колкото на бенз ГИ е измислен за автомобили с пласм. колектори а не за икономия и отделно компа ще трупа грешки и ще трябва да се трият на стенд аз не съм превърженик на газта карал съм голф2 и ауди80 на газ
3.ключе можеш да намериш по моргите от голф3 1.6 но първо виж дали има клема вътре в таблото


Колега за ГИ бъркаш доста работи:
1-во БРЦ са хубави но скъпи! 1000-1200 лв са българските ГИ.
2-ро ГИ не е измислен спецялно за коли с пласмасови колектори :). Но се препоръчва за тях пред обикнона газова за да се избегне ефекта на гърмене и чупене на колектора.
3-то ГИ нямам да трупа грешки в компа, тъй като използва собсвено управление на гориво подаването.

За разхода и аз немога да коментирам защото нямам ГИ, но е доста по-ефтино на газ. Но ако караш като мен по 10 000 км на година трудно ще избиеш ГИ.

Така работната температура нормалната на двигателя е 90 градуса. Най-вероятно термостат ще трябва да смениш. 70 извън градско не е нормално. А парното духали топло като я караш извън града?

Отностно фаровете по-вероятно е да са сменяни и да нямаш инсталация за елфарове, отколкото да сменен клуча само вътре в копето.


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Вто 11 дек 2007 15:34


Значи парното за около 5 мин работа и започва да духа топло. А относно фаровете то си има и инсталация до тях и са си закачени буксите, така че ако е сменяно нещо допълнително по скоро е сложена панелчето без това копче, незнам.
Още едно питане имам - може ли да ми се пренареди нова ключалка по стария ключ за да се ползва имобилайзера в ключа?


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Вто 11 дек 2007 15:47


Marto_Polo написа: Още едно питане имам - може ли да ми се пренареди нова ключалка по стария ключ за да се ползва имобилайзера в ключа?
може :wink: отиваш при ключар и ще свършиш работа :wink:


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18734
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Мнениеот hooligans » Вто 11 дек 2007 15:52


за новата ключалка , да може да се нареди.
за температурата, по нормална от 90 градуса няма ( със същия мотор е и мойто поло)
за ел фарове , нямаш според мен , а се бъркаш нещо :)


Потребителски аватар
rymo
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rymo » Вто 11 дек 2007 15:52


Добре дошъл колега! Честито и много безаварийни.
По 1т. мога само да кажа- сменяй смело - имах същия проблем.След смяна на термостата(собственоръчно при това) всичко заспа ... загрява за десетина минути и духа топло, и всьо в порядке :wink:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 1%F2%E0%F2 - тука колегите са обяснили.


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Вто 11 дек 2007 16:20


термостата ти е аут - половера държи 90 градуса и със 170 да го караш и в задръстване да си - не мърда - не знам кво е това чудо.

И аз си мисля че нямаш ел фарове ...


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 11 дек 2007 17:39


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=51505-това за газените уредби-чети внимателно-сам ще си отговориш на въпросите...
Доколкото знам Bigaz не са лоша марка за ГИ-цена не знам,не ме е интересувала!В София знам за два сервиза,които слагат тая марка-единия е на светофара на Суходол,другия е в Павлово....
Моето вехто поло има ел фарове-не е особена екстра!Не си струва труда


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 11 дек 2007 18:58


Е щом имаш моторчета за регулиране на фаровете значи ИМАШ! Едни черни кутии са (големи колкото цигарени) в които влизат жици. Най вероятно ти се е прецакал ей тоя панел :
Изображение
И са сложили друг който е от поло което е нямало регулиране на фаровете и отдоло е само с една врътка за намалянето на осветеноста на таблото. Вътре е бъкано с електроника (е не много де ама достатъчно та като се прецака да не тръгнрш да го ремонтираш ,а да се ориентираш към ново) Вземи им пусни ток на тези кутии да видиш дали ще отхапят


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18734
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Мнениеот hooligans » Вто 11 дек 2007 19:44


Милослав написа:термостата ти е аут - половера държи 90 градуса и със 170 да го караш и в задръстване да си - не мърда - не знам кво е това чудо.

И аз си мисля че нямаш ел фарове ...


ако е по студено времето пада , на мене за пръв път в банско на 7 ми падна


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Чет 13 дек 2007 13:07


Благодаря за отговорите до тук и имам още едно питане.
Какви са оригиналния ангренажен ремък и ролка на фолксваген евентуално да търся тази марка и има ли освен ролката някакъв друг лагер?
Мотора е АЕЕ с климатик. Или евентуално да предложите друга марка за лагер и ремък.


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 13 дек 2007 14:40


Marto_Polo написа:Благодаря за отговорите до тук и имам още едно питане.
Какви са оригиналния ангренажен ремък и ролка на фолксваген евентуално да търся тази марка и има ли освен ролката някакъв друг лагер?
Мотора е АЕЕ с климатик. Или евентуално да предложите друга марка за лагер и ремък.
слагай ролка INA и ремък CONTITECH и си свиркай :wink: в магазините на АУТОБУЛ ги има - те ги внасят :wink:
п.п. при теб май ангренажния ремък се опъва от водната помпа :gruebel ако е така я смени и нея :wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 13 дек 2007 14:57


Aбе тая INA нали вече я правели с пластмасова "карантия" и не била хубава (вече). Аз си взех Swag


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 13 дек 2007 15:29


Anbuch написа:Aбе тая INA нали вече я правели с пластмасова "карантия" и не била хубава (вече). Аз си взех Swag
какво значи пластмасова карантия? :lol: аз и на аудито си сложих ина :wink: на лагера на ролката пише SKF :wink: и старата ми ролка си беше пластмасова SKF, а колата е нов внос :wink: аз близо от две години само ина слагам, пък един "изревал" досега няма :D



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта