падат оборотите при вкл. на фаровете

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
borracho
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

падат оборотите при вкл. на фаровете

Мнениеот borracho » Нед 18 ное 2007 17:39


колеги от вчера забелязах че полото ми има много ниски обороти като съм спрял, направо тресе аха да угасне. помислих си че някоя свещ или кабел, но днес като спрях и угасих фаровете забелязах че оборотите веднага се нормализираха. пускам фаровете - падат и т.н. може ли да е от динамото? по принцип зарежда защото не съм имал проблеми с акомулатора.




pas
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Мнениеот pas » Нед 18 ное 2007 18:21


опитай с добре зареден акумулатр ако падат пак нека ти замерят динамото така мисля


Потребителски аватар
borracho
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот borracho » Нед 18 ное 2007 18:48


akomулатора е добре сигурен съм. утре ще отида да проверя динамото. може ли да е от друго?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 18 ное 2007 19:14


Ефекта на малолитражката, е като е с ново моторче за ПX и т.н. е по-малък, но ...
На твое място не бих се притеснявал особенно.


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Нед 18 ное 2007 19:46


дам и при мен като резне басеца и падат оборотите(кондензатор има) може и да е нормално фаровете като пусна пак се тормози


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Нед 18 ное 2007 20:17


по думите ви мислиа 4е става дума за 1000 куб поло ами то сигорно има клима и хидравлика и фарове много стават консуматорите и динамото напува мани си бас тубата и осилвателиа ако има6 такива много 4ерпиат 6те изгори иа релето иа динамото скоро да не казвам за акомолатора


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Нед 18 ное 2007 20:25


Провери си и МПХ-то. Всъщност ако си карбуратор е нормално, защото няма компенсатор, а на инжекцията компа командва МПХ-то за да покачи оборотите


Потребителски аватар
borracho
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот borracho » Нед 18 ное 2007 20:32


не е нормално, защо до сега го нямаше този проблем? полото няма компютри, хидравлики и т.н. обикновенна кола с карбуратор


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 18 ное 2007 20:37


ааа карбуратор било и кой да му каже на карбуратора да си натисне дросела че ти си му закачил нещо дето дърпа 2 коня от мощноста а ?


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Нед 18 ное 2007 21:05


Така си и мислех, карбураторните нямат компенсатор за консумацията. Шефа ми си направи такъв на Нисан Съни и каза , че работи добре. Има схемата, ако някой се интересува


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 18 ное 2007 21:09


ами дай схемата :wink:


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Нед 18 ное 2007 21:11


О.К. утре като отида на работа ще я поискам и ще ви я пратя. Помня, че беше с някакъв вакуумен клапан, но най-добре утре като взема схемата :wink:


Потребителски аватар
borracho
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот borracho » Нед 18 ное 2007 21:51


абе нищо не съм закачвал бе пичове, досега си беше добре


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 18 ное 2007 22:09


borracho написа:абе нищо не съм закачвал бе пичове, досега си беше добре
    Значи е от алтернатора като премерят как зарежда ще си каже :lol: Но не пречи и от акум. да е нищо че казваш че е зареден но дали държи ток е друг въпрос :idea:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Нед 18 ное 2007 22:21


Провери и ремъка на алтернатора,макар че се съмнявам да е от там!А на газ ли ти прави белята?
Сега като ти чета и други мнения се замислям дали проблема не е тук
borracho написа:при мен проблема е следния - при палене на бензин всичко е о.к. пари от раз и си работи супер равномерно личи си че смукача се е задействал. при потегляне обаче празния ход (ниските обороти) изчезват и само да си вдигна крака от педала и веднага гасне. Като обърна на газ всичко е супер. като покарам малко и обърна на бензин - всичко е наред има си супер обороти на празен ход. Какво може да е това? Казаха ми че карбуратора има запушено някъде но защо като паля е наред и после пак се оправя? Поло 1992 карбуратор пиербург



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта