Моля за помощ ,лампата на маслото ми светна преди 2 седмици ,светва и огасва през 10 секунди ,спрях и махнах клемата ,викам сигорно компа е дал грешка щото маслото си е добре даже ми е малко в горница ,не е намаляло така ми го сипаха преди 5 месеца и сам минал 3000 км от тогава. Не сам имал проблеми до сега , и след това сложих клемата и спря и карах 2 седмици без проблем ,но днес същия проблем на същото място след като минах 20 км ,и пак зе да пищи зумера и да свети , угасва и малко двигатела работи като дизелак ,но след рестарт с акумулатора десетина минути пак се оправя ,какво е според вас дали грешка с компа ,и що се повтаря след рестарт ,проблема ми се появи след като ми сложиха халогени ,от там ли да дава грешка не знам ,вече ме побърква кога ще е следващото пищене ,мисля утре да отида на диагностика ,моля за съвети специалистите ,видях ,че има и други подобни теми но не съвсем!!!
Проблеми с маслото който разбира да каже?
- rosbul
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Проблеми с маслото който разбира да каже?
За много години колеги и успехи с половерите!
Моля за помощ ,лампата на маслото ми светна преди 2 седмици ,светва и огасва през 10 секунди ,спрях и махнах клемата ,викам сигорно компа е дал грешка щото маслото си е добре даже ми е малко в горница ,не е намаляло така ми го сипаха преди 5 месеца и сам минал 3000 км от тогава. Не сам имал проблеми до сега , и след това сложих клемата и спря и карах 2 седмици без проблем ,но днес същия проблем на същото място след като минах 20 км ,и пак зе да пищи зумера и да свети , угасва и малко двигатела работи като дизелак ,но след рестарт с акумулатора десетина минути пак се оправя ,какво е според вас дали грешка с компа ,и що се повтаря след рестарт ,проблема ми се появи след като ми сложиха халогени ,от там ли да дава грешка не знам ,вече ме побърква кога ще е следващото пищене ,мисля утре да отида на диагностика ,моля за съвети специалистите ,видях ,че има и други подобни теми но не съвсем!!!
Моля за помощ ,лампата на маслото ми светна преди 2 седмици ,светва и огасва през 10 секунди ,спрях и махнах клемата ,викам сигорно компа е дал грешка щото маслото си е добре даже ми е малко в горница ,не е намаляло така ми го сипаха преди 5 месеца и сам минал 3000 км от тогава. Не сам имал проблеми до сега , и след това сложих клемата и спря и карах 2 седмици без проблем ,но днес същия проблем на същото място след като минах 20 км ,и пак зе да пищи зумера и да свети , угасва и малко двигатела работи като дизелак ,но след рестарт с акумулатора десетина минути пак се оправя ,какво е според вас дали грешка с компа ,и що се повтаря след рестарт ,проблема ми се появи след като ми сложиха халогени ,от там ли да дава грешка не знам ,вече ме побърква кога ще е следващото пищене ,мисля утре да отида на диагностика ,моля за съвети специалистите ,видях ,че има и други подобни теми но не съвсем!!!
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Проблемът ти е електрически - маса на динамо, изтощаващ се от там акумулатор, в краен случай - челно реле регулатор, или чекти. Отивай да ти замерват зарядния ток, акумулатор и ще се разбере. Новогадишното сурвакане няма да ти излезе повече от 50-60лв при най - голямата повреда, но ако не вземеш мерки, може да хвърпиш акумулатор.
- rosbul
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Здравейте ,благодаря ви колеги ,но днес колегите ми на работа ме понаплашиха ,единия ми вика ,че маслената ми помпа не качвала затова свети а не от компа ,а другия ми вика ,че вискозитета или ми е паднал на маслото или ми е проблема в масления филтар може би е запушен така мислят. Аз отидох след това на майстор който много разбира от vw. и му викам братле ще може ли една диагностика да направим на компа..
''да няма проблем ко му има'' ами сложиха ми халогени и почна да ми свети маслото ,той се засмя и вика няма смисал не е от компа ами като ти загрее светва нали 'аха' вика ела на 08.01 ще сменя една част за около 30 лв и си готов ,казах какво са казали колегите ми и каза че вагените нямали такав проблем.
А за акомулатора нямам проблеми тои си е пушка варта е и работи супер даже халогенчетата светят обиец много ми помагат в това време.
''да няма проблем ко му има'' ами сложиха ми халогени и почна да ми свети маслото ,той се засмя и вика няма смисал не е от компа ами като ти загрее светва нали 'аха' вика ела на 08.01 ще сменя една част за около 30 лв и си готов ,казах какво са казали колегите ми и каза че вагените нямали такав проблем.
А за акомулатора нямам проблеми тои си е пушка варта е и работи супер даже халогенчетата светят обиец много ми помагат в това време.
- rosbul
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
здравейте ,още не съм ходил на майстор в сряда имам час ,пък и при нас е бедствено положението но нещо ново ме затревожи ,когато боксувах сутринта на студена кола пак светна за около минута и спря и после си дигнах 90 градуса и не се е вклучвала лампата?
А един друг приятел ми каза ,че това е или датчика или някои от студените спойки на таблото ,нямам си и идея ,какво ,ще е ?
А един друг приятел ми каза ,че това е или датчика или някои от студените спойки на таблото ,нямам си и идея ,какво ,ще е ?
- rosbul
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Сега колеги да разправям какво стана. Значи майстора днес цял ден с мойта кола се е занимавал и каза ,че е проверил от всякаде ел. историйте датчиците ,компюъра е замерил на всякаде каза е огледал и всичко е пушка. Каза ,че проблема най вероятно е по двигателя защото той не е открил нищо и каза да ида на майстор на двигатели ,да види дали не е нещо механичен проблема покрай помпата. Маслото ми 10/40 Мобил било много танко и трябвало за поло да е 15/40 но не бил от там проблема.
И мойте колеги понеже все ми дават зор да сменям масления филтар щото клапата можела да ми прави проблем с циркулацията на маслото ,отидох и го смених и падна малко нивото ,че нали беше високо на маслото. Запалих за сега не се чуват шумове добре работи ,но ще изчакам да видя ще светне ли ,че вече към картера се запътваме.
И мойте колеги понеже все ми дават зор да сменям масления филтар щото клапата можела да ми прави проблем с циркулацията на маслото ,отидох и го смених и падна малко нивото ,че нали беше високо на маслото. Запалих за сега не се чуват шумове добре работи ,но ще изчакам да видя ще светне ли ,че вече към картера се запътваме.
- sub4o
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 04 ное 2007 20:51
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: AUB 2003
- Местоположение: Габрово
И на мен днес започна да ми пресветква лампата на маслото и... направо в сервиза при чичо доктор. Интересното е, че започна да трака като дизел...
Та какъв се оказа проблема. Старото масло дето са ми го сипали било 15/50 (за трактори) В студа маслото направо става на грес и от там идва металическия шум.
ПАЗЕТЕ СЕ ОТ НЕКАДЪРНИ МАЙСТОРИ!!!
Смених го с Мобил 10/40 и като с магическа пръчка шумът изчезна.
Та какъв се оказа проблема. Старото масло дето са ми го сипали било 15/50 (за трактори) В студа маслото направо става на грес и от там идва металическия шум.
ПАЗЕТЕ СЕ ОТ НЕКАДЪРНИ МАЙСТОРИ!!!
Смених го с Мобил 10/40 и като с магическа пръчка шумът изчезна.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта
