Проблеми с маслото който разбира да каже?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Проблеми с маслото който разбира да каже?

Мнениеот rosbul » Вто 01 яну 2008 19:43


За много години колеги и успехи с половерите!
Моля за помощ ,лампата на маслото ми светна преди 2 седмици ,светва и огасва през 10 секунди ,спрях и махнах клемата ,викам сигорно компа е дал грешка щото маслото си е добре даже ми е малко в горница ,не е намаляло така ми го сипаха преди 5 месеца и сам минал 3000 км от тогава. Не сам имал проблеми до сега , и след това сложих клемата и спря и карах 2 седмици без проблем ,но днес същия проблем на същото място след като минах 20 км ,и пак зе да пищи зумера и да свети , угасва и малко двигатела работи като дизелак ,но след рестарт с акумулатора десетина минути пак се оправя ,какво е според вас дали грешка с компа ,и що се повтаря след рестарт ,проблема ми се появи след като ми сложиха халогени ,от там ли да дава грешка не знам ,вече ме побърква кога ще е следващото пищене ,мисля утре да отида на диагностика ,моля за съвети специалистите ,видях ,че има и други подобни теми но не съвсем!!! :cry:




Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Вто 01 яну 2008 23:00


Колега след като казваш че се е появило след монтирането на халогени е много вероятно да са ти объркали токовете нещо :roll:


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Сря 02 яну 2008 0:30


Според мен може нещо да се развалил датчика за маслото или пък да са размърдали клемата и сега да не дава хубав контакт провери я :!:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 02 яну 2008 9:51


Проблемът ти е електрически - маса на динамо, изтощаващ се от там акумулатор, в краен случай - челно реле регулатор, или чекти. Отивай да ти замерват зарядния ток, акумулатор и ще се разбере. Новогадишното сурвакане няма да ти излезе повече от 50-60лв при най - голямата повреда, но ако не вземеш мерки, може да хвърпиш акумулатор.


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Сря 02 яну 2008 19:53


Здравейте ,благодаря ви колеги ,но днес колегите ми на работа ме понаплашиха ,единия ми вика ,че маслената ми помпа не качвала затова свети а не от компа ,а другия ми вика ,че вискозитета или ми е паднал на маслото или ми е проблема в масления филтар може би е запушен така мислят. Аз отидох след това на майстор който много разбира от vw. и му викам братле ще може ли една диагностика да направим на компа..
''да няма проблем ко му има'' ами сложиха ми халогени и почна да ми свети маслото ,той се засмя и вика няма смисал не е от компа ами като ти загрее светва нали 'аха' вика ела на 08.01 ще сменя една част за около 30 лв и си готов ,казах какво са казали колегите ми и каза че вагените нямали такав проблем.
А за акомулатора нямам проблеми тои си е пушка варта е и работи супер даже халогенчетата светят обиец много ми помагат в това време.


Потребителски аватар
kickcho
Мнения: 320
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот kickcho » Сря 02 яну 2008 22:54


пиши какво е сменил че ми стана доста интересно :woooow:


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Съб 05 яну 2008 19:23


здравейте ,още не съм ходил на майстор в сряда имам час ,пък и при нас е бедствено положението но нещо ново ме затревожи ,когато боксувах сутринта на студена кола пак светна за около минута и спря и после си дигнах 90 градуса и не се е вклучвала лампата?
А един друг приятел ми каза ,че това е или датчика или някои от студените спойки на таблото ,нямам си и идея ,какво ,ще е ?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 05 яну 2008 19:47


Сега вече и на мене взе да ми става интересно. Я ми кажи, колега, като дадеш контакт, изчакваш ли лампите да угаснат, преди да завъртиш стартера, или не. Кои лампи ти угасват и кои не ?


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Съб 05 яну 2008 22:34


Да колега изчаквам и остава само на акомулатора и като запаля и тя угасва всичко си е нормално.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 05 яну 2008 23:10


Тогава оставам на старото си мнение и с нетърпение чакам да пишеш резултата, след 8-ми.


sklimoto
Мнения: 266
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
Автомобил: Passat 9 Elegance
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sklimoto » Нед 06 яну 2008 18:15


АЗ ГО ИМАХ ТОЗИ ПРОБЛЕМ НА ПАСАТА 92Г И СЕ ОКАЗА ЧЕ Е ОТ ТЪБЛОТО НО НЕ ЗНАМ ТОЧНО КАКВО-ОПРАВИХА МИ ГО


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Нед 06 яну 2008 20:09


Вярно и мене един майстор ми каза ,че може да е от студените спойки на таблото така ставало при вагените ,но как се поправя там не знам ,ама едва ли при мене ще е от там щото малко като светне ,ми тракат клапаните а масло имам не знам вече :roll:


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Вто 08 яну 2008 22:24


Утре съм на майстор и след това ще ви обадя ко е направил!!!


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Сря 09 яну 2008 19:48


Сега колеги да разправям какво стана. Значи майстора днес цял ден с мойта кола се е занимавал и каза ,че е проверил от всякаде ел. историйте датчиците ,компюъра е замерил на всякаде каза е огледал и всичко е пушка. Каза ,че проблема най вероятно е по двигателя защото той не е открил нищо и каза да ида на майстор на двигатели ,да види дали не е нещо механичен проблема покрай помпата. Маслото ми 10/40 Мобил било много танко и трябвало за поло да е 15/40 но не бил от там проблема.
И мойте колеги понеже все ми дават зор да сменям масления филтар щото клапата можела да ми прави проблем с циркулацията на маслото ,отидох и го смених и падна малко нивото ,че нали беше високо на маслото. Запалих за сега не се чуват шумове добре работи ,но ще изчакам да видя ще светне ли ,че вече към картера се запътваме.


Потребителски аватар
sub4o
Мнения: 76
Регистриран на: Нед 04 ное 2007 20:51
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: AUB 2003
Местоположение: Габрово

Мнениеот sub4o » Сря 09 яну 2008 22:31


И на мен днес започна да ми пресветква лампата на маслото и... направо в сервиза при чичо доктор. Интересното е, че започна да трака като дизел...
Та какъв се оказа проблема. Старото масло дето са ми го сипали било 15/50 (за трактори) В студа маслото направо става на грес и от там идва металическия шум.
ПАЗЕТЕ СЕ ОТ НЕКАДЪРНИ МАЙСТОРИ!!!
Смених го с Мобил 10/40 и като с магическа пръчка шумът изчезна.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта