Та карам си аз  с полото 1,3Gt 92 година вчера сутринта по Ботевградско шосе,навън е минус 7 и изведъж на светофара чувам как клапаните започват да щракат.В   
 първият момент си помислих че камиона който беше спрял до мене нещо трака ,но като подадох газ и щракането се увеличи.Както си тръгнах от сфетофара и няма 100 метра светна лампата на маслото и зумера започна да свири.Спирам аз отварям капака и какво да видя маслото излиза през пръчката.Обадих се на приятел да ме затегли и направо на канала.В първия момент започнах да мисля за някакви тежки повреди,но след консултация с един специалист открих веднага причината за високото налягане в двигателя, а именно запушване на .отдушника.Когато го разглобих въпросният отдушник вътре беше пълно със някаква полу течна маса подобна на грес и конденз който беше станал на лед.Почистих, сглобих,сложих масло и нов маслен филтър и колата заспа.Та препоръката ми към всички колеги е да си направят незабавна профилактика на този отдушник,че не се знае кога може да се задръсти и да създаде главоболия.
			
									
									Неприятно изтичане на маслото през пръчката.
- sashoskiora
 - Мнения: 449
 - Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
- vw_golf_2_Memphis
 - Мнения: 3836
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
...
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:53, променено общо 1 път.
									
			
										
						- bbboiko2004
 - Мнения: 4314
 - Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
 - Автомобил: VW Polo 2f
 - Двигател: 3f - 1993
 
Re: Неприятно изтичане на маслото през пръчката.
bigcat написа:Та карам си аз с полото 1,3Gt 92 година вчера сутринта по Ботевградско шосе,навън е минус 7 и изведъж на светофара чувам как клапаните започват да щракат.В
първият момент си помислих че камиона който беше спрял до мене нещо трака ,но като подадох газ и щракането се увеличи.Както си тръгнах от сфетофара и няма 100 метра светна лампата на маслото и зумера започна да свири.Спирам аз отварям капака и какво да видя маслото излиза през пръчката.Обадих се на приятел да ме затегли и направо на канала.В първия момент започнах да мисля за някакви тежки повреди,но след консултация с един специалист открих веднага причината за високото налягане в двигателя, а именно запушване на .отдушника.Когато го разглобих въпросният отдушник вътре беше пълно със някаква полу течна маса подобна на грес и конденз който беше станал на лед.Почистих, сглобих,сложих масло и нов маслен филтър и колата заспа.Та препоръката ми към всички колеги е да си направят незабавна профилактика на този отдушник,че не се знае кога може да се задръсти и да създаде главоболия.
А може ли само да добавя това се получава след замръзване (слузта) запушва се отдушника, и налягането избива през пръчката. За да се избегне това се пали сутрин колата и се чака няколко минути да загрее на място без да се форсира, малко е кофти от към гориво ама е по добре от основен ремонт. И на мен ми се беше тръгнало да запушва и пипитах маистора (Бащата) и тои ми обясни разглобих си капака на клапаните отдоло има една пластмасова кора така да го наречем,тя всъщност замръзва (незнам как) и я почистих беше цялата в това нещо като боза свалих си и маркуча за картерното налягане и него изчистих и вс ок. Аз не бях стигнал да ми излиза маслото през пръчката просто като профилактика
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта
			   