Новото Поло 1.2 и 1.4ТДИ?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ChronoS
Мнения: 963
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
Двигател: 2_9 Syncro
Местоположение: мадан/Пловдив
Контакти:

Новото Поло 1.2 и 1.4ТДИ?

Мнениеот ChronoS » Съб 05 яну 2008 20:58


Интересува ме плюсове и минуси на тези два двигателя?Сполучливи ли са.Оказват ли някакви големи дефекти.И как вървят




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 05 яну 2008 21:54


Нещо не ме кефят тия двигатели щото и двата са трицилиндрови. В Хасково се продава един фокс дето е с тоя двигател бензиновият 1.2 Познавам един от хората дето бачкат в автокъщата която го продава и ми разправяше за това поло:
"На реални 470 км (не хиляди) го взехме, беше му паднало едно дърво отгоре и го беше помляло ,ама го оправихме. Най тъпото на този фокс му е ,че едвам върви с тия 3 цилиндъра пък гълта 11/100 градско"

Сега то е ясно ,че като е нов двигателя хорчи повечко ,ама това 11/100 е стряскащо. Натъртих на това дали го натискат зверски за да харчи толкова ,но ми каза ,че не го мъчат изобщо.


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 05 яну 2008 22:06


Провери колко време ги произвеждат,ако е от няколко години значи са сполучливи макар че завода ги тества преди да ги пусне в произодство.Какво като са 3 цилиндрови?Има и 2 цилиндрови автомобили при това изключително успешни.Колкото е по малък един мотор толкова е по малък разхода,ускорението,максималната скорост...


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Съб 05 яну 2008 22:09


1.4TDI е 70/75/80кс
1.2 e 54/64кс
И аз не харесвам много 3 цилиндровите, но Daihatsu правят трицилиндрови 993 кубикови атмосферни и турбо бензинови и дизелови мотори от 83 все пак :wink:
Ново ли ще го взимаш?


Потребителски аватар
ChronoS
Мнения: 963
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
Двигател: 2_9 Syncro
Местоположение: мадан/Пловдив
Контакти:

Мнениеот ChronoS » Съб 05 яну 2008 22:10


Значи тези двата мотора са 3 цилиндрови?Те голям боклук тогава.Неструват за нищо


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Съб 05 яну 2008 22:15


ChronoS написа:Значи тези двата мотора са 3 цилиндрови?Те голям боклук тогава.Неструват за нищо

Чак пък боклук :roll:
Всички други са 4-ки :wink: като бензиновите са 16v всички :wink:


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 05 яну 2008 22:20


ChronoS написа:Значи тези двата мотора са 3 цилиндрови?Те голям боклук тогава.Неструват за нищо
Еее недей така,погледни от хубавата страна,ще сменяш по малко свещи :D
ето един двуцилиндров красавец 0,6смИзображение


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Съб 05 яну 2008 22:29


maks написа:
ChronoS написа:Значи тези двата мотора са 3 цилиндрови?Те голям боклук тогава.Неструват за нищо
Еее недей така,погледни от хубавата страна,ще сменяш по малко свещи :D
ето един двуцилиндров красавец 0,6смИзображение

V - образен с въздушно охл - култово е. Още ги търкалят такива.
Недостатъка на 3-цил мотор е, че не е добре уравновесен и повечко вибрира и износва повече тампони.


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 05 яну 2008 22:40


lrlmodo написа:V - образен с въздушно охл - култово е. Още ги търкалят такива...
Нее боксер е.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Съб 05 яну 2008 22:45


maks написа:
lrlmodo написа:V - образен с въздушно охл - култово е. Още ги търкалят такива...
Нее боксер е.

2CV му е дефиницията и не е случайна или бъркам


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 05 яну 2008 23:01


lrlmodo написа:
maks написа:
lrlmodo написа:V - образен с въздушно охл - култово е. Още ги търкалят такива...
Нее боксер е.

2CV му е дефиницията и не е случайна или бъркам
От каде идва идея си нямам
2 cylindres horizontaux opposés

http://www.2cv-legende.com/moteur-2cv.php


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Съб 05 яну 2008 23:04


Дам видях и аз Flat-twin
винаги съм мислел че V
той от моторетка :lol:


bimmoby
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bimmoby » Съб 05 яну 2008 23:28


колеги аз карам такова поло и мога да ви кажа,че за някои неща сте прави,за други не
разходът наистина е висок-10/100,но я карам с гуми 185 и то в най-големите задръствания.този разход го отдавам по-скоро на по-голямото купе в сравнение със старото поло.разход извънградско-при 100-110-4,6/100
за твърдението,че не върви-не съм съгласен-дърпа перфектно както в града,така и на магистралата държи 160 без да се задъхва.
вибрации засега не усещам по силни може би щото все още е що годе ново.
а фактът,че този двигател ще го слагат и на бъдещото поло,според мен значи че немците са доволни от двигателя


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 05 яну 2008 23:44


bimmoby написа:колеги аз карам такова поло и мога да ви кажа,че за някои неща сте прави,за други не
разходът наистина е висок-10/100,но я карам с гуми 185 и то в най-големите задръствания.този разход го отдавам по-скоро на по-голямото купе в сравнение със старото поло...
Най вероятно си прав,моето с умряла ламбда сонда 8,7/100.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Нед 06 яну 2008 2:12


В новият Ауто билд пишат за този Fox ... акто му дават градски разход 7,3 литра/100 км , като казват че производителят е дал 7,4л/100км. Този мотор за който колегатас говори все пак е на 470км .... до 15 000 докато се разработи има много хляб да яде ... да се напаснат електроники да се поизносят части които са презастраховани и т.н. След като Немците го хвалят за 100км градско движение в хамбург ... аз съм склонен да им вярвам!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта