Възможно ли е да няма компресия и в четирите цилиндъра?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
bgfreestyler
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Възможно ли е да няма компресия и в четирите цилиндъра?

Мнениеот bgfreestyler » Вто 08 яну 2008 19:00


Здравейте!
Пред история на моя проблем:
Полото (с двигател 1.1, 96г) една сутрин не искаше да запали. Акумулатора беше слаб и реших да не го мъча и извиках приятел да ме дръпне. Дърпа ме към 3 км. на бензин на газ с педал на газта ту пуснат ту до ламарината и накрая ремъка прескочи и двигателя блокира. Дръпна ме (на свободна) до един сервиз. Обясних проблема и оставих колата.
След час ми звъннаха с думите ела, че голям проблем има. Показват ми две свещи сякаш някой ги е удрял с чук отгоре съответно нагорели и омаслени стабилно. Казва ми майстора, че в цилиндрите няма компресия и според него единствения начин да разберем какво става е да свалим главата.
Питам го:
Какво може да удари така свещите - не знае (трябва да свалим главата)
Как е възможно и в четирите цилиндъра да няма компресия - не знае (трябва да свалим главата) Тук трябва да кажа, че го накарах да видя това, той извика колега даде му един манометър и с очите си видях как стрелката не помръдна и при 4-те цилиндъра. Естествено ме уверяваше, че уреда работи.
Следващи ми въпрос беше правилно ли е зацепен ремъка - увери ме че е наред.
Сложихме четири свещи (стари от боклука избрах най-хубавите) мъчих го да запали не ще, изобщо не припалва.

Моля кажете, какво да правя в тази ситуация.




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 08 яну 2008 19:11


Ми, осжен да са ти отжорили главата, докато те е нйамало и след това да са йа затжорили без гарнитура


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Вто 08 яну 2008 19:11


Като мерихте компресията мотора върти ли се на стартер?Казваш че е блокирал. И тия зацепили ли са го правилно ремъка,или така си я мерят компресията?
Освен като е прескочил ремъка буталото да е изкривило така клапана ,че той да удари свеща-/не го вярвам/-, другото е мошенничество.Мен ако питаш -бягай от там,или им стой на главите да видиш лично какво има вътре.
Всъщност къде бяха ударени свещите,че взех да пиша глупости.
Аве тия ги отсвирвай направо,обаче да не са се изср...ли на мотора ,кой знае кво са правили.Вземи си някой вещ в нещата и ходи с него.
Пък ако са няколко и по-якички ще е по добре,тия може да те вкарат в големи разходи.

Последна промяна от gogul на Вто 08 яну 2008 19:19, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 08 яну 2008 19:15


Ми за сутрешното непалене - може нещо по токовете да е било.
Но след това сте му разказали играта :!:
Но чак пък 0 на четирита цил - значи така е прескочил ремъка че никога няма затворен цилиндър от клапаните.
Но не знам дали това може да стане :roll:


Потребителски аватар
bgfreestyler
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот bgfreestyler » Вто 08 яну 2008 19:24


Като мерихте компресията мотора върти ли се на стартер?Казваш че е блокирал. И тия зацепили ли са го правилно ремъка,или така си я мерят компресията?

Да върти, вече го бяха зацепили и според думите им както трябва.

Според мен най вероятно не е зацепен правилно ремъка и в момента на изкачване на буталото се отваря клапан и за това няма компресия, но не съм много на ясно и затова питам.
За утре съм решил да отида сутринта да видя дали е зацепен правилно ремъка и ако е добре да измеря компресията с пръст (да видя дали духа)


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 08 яну 2008 19:28


Ега ти метода


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Вто 08 яну 2008 19:31


Ще духа така или иначе,казвам ти намери някой който разбира да е с теб,ако трябва си наеми друг майстор -някой да ти го препоръча и с него -в сервиза. Тук има много колеги от Варна,до утре все някой ще ти даде съвет и препоръка.


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Вто 08 яну 2008 22:46


зависи колко зъба е прескочил ремака че може да си ударил клапаните и за отва да има компресия 0 ама до сега не знам от това да удари чак и свещите


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 09 яну 2008 10:42


И според мен това е невъзможна ситуация. Би следвало всичко да е на сол и двигателя да е за основен ремонт. По начало ФВ са защитени от подобни ситуации - ако скъсат ремък, блокира разпредвала и двигателя изгасва, а по - новите 97и нагоре, повечето имат самооптягащ се ремък и не може да преплъзне. А смачкана свещ - това е пълен абсурд /нали е неподвижна част/


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 09 яну 2008 11:07


lrlmodo написа:Ми за сутрешното непалене - може нещо по токовете да е било.
Но след това сте му разказали играта :!:
Но чак пък 0 на четирита цил - значи така е прескочил ремъка че никога няма затворен цилиндър от клапаните.
Но не знам дали това може да стане :roll:
напълно възможно е :wink: колегата си е виновен :arrow: да свалят главата - изкривени са клапаните, щото ремъка е прехвърлил няколко зъба :wink: точно от криви клапани показва 0 щото няма как да уплътнят :wink:
п.п. другият път пак се дърпайте :wink:


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 09 яну 2008 11:11


asengamalov написа:зависи колко зъба е прескочил ремака че може да си ударил клапаните и за отва да има компресия 0 ама до сега не знам от това да удари чак и свещите
еми я си представи че след удара на буталото с някой от клапаните се е отчупило парче от някой клапан(скъсал се е) :idea: при следващото качване на буталото познай какво се случва - забива се в буталото и чупи всичко нагоре :wink:
няма да се очудя ако като свалят главата има и някое друго бутало за смяна :wink:


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 09 яну 2008 11:16


maslinkov написа:Ми, осжен да са ти отжорили главата, докато те е нйамало и след това да са йа затжорили без гарнитура
стига бре колега, не вярвам чак такива глупости да се правят :lol: пък и трябва да са доста бързи :lol:


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Сря 09 яну 2008 11:16


освен бутало и няколко клапани за смяна най-малко един който е ударил гаранция за криви други няма докато не се отвори


Потребителски аватар
bgfreestyler
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот bgfreestyler » Сря 09 яну 2008 12:01


Така развитието по случая :(
Отворихме двигателя и .. о боже мой НЕее! Всичко вътре на салата! Всички бутала начупени, забити клапани по буталата, главата здраво наранена и тн.
Майстора вика по добре търси нов (втора употреба) блок и глава или цял мотор. Така че търся ако някой има нещо предвид да свирка (ще пусна и съответната обява в раздела).
vladko_g40 излезе напълно прав. Това и в кошмарите, които сънувах снощи го нямаше.
:(


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 09 яну 2008 12:15


ако ще ползвате старите биели те съветвам да ги прегледате да няма някоя крива :wink: по принцип по-евтино и с по-малко главоболия ще ти излезне да си намериш друг цял двигател :wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта