Възможно ли е да няма компресия и в четирите цилиндъра?
- bgfreestyler
- Мнения: 39
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Възможно ли е да няма компресия и в четирите цилиндъра?
Здравейте!
Пред история на моя проблем:
Полото (с двигател 1.1, 96г) една сутрин не искаше да запали. Акумулатора беше слаб и реших да не го мъча и извиках приятел да ме дръпне. Дърпа ме към 3 км. на бензин на газ с педал на газта ту пуснат ту до ламарината и накрая ремъка прескочи и двигателя блокира. Дръпна ме (на свободна) до един сервиз. Обясних проблема и оставих колата.
След час ми звъннаха с думите ела, че голям проблем има. Показват ми две свещи сякаш някой ги е удрял с чук отгоре съответно нагорели и омаслени стабилно. Казва ми майстора, че в цилиндрите няма компресия и според него единствения начин да разберем какво става е да свалим главата.
Питам го:
Какво може да удари така свещите - не знае (трябва да свалим главата)
Как е възможно и в четирите цилиндъра да няма компресия - не знае (трябва да свалим главата) Тук трябва да кажа, че го накарах да видя това, той извика колега даде му един манометър и с очите си видях как стрелката не помръдна и при 4-те цилиндъра. Естествено ме уверяваше, че уреда работи.
Следващи ми въпрос беше правилно ли е зацепен ремъка - увери ме че е наред.
Сложихме четири свещи (стари от боклука избрах най-хубавите) мъчих го да запали не ще, изобщо не припалва.
Моля кажете, какво да правя в тази ситуация.
Пред история на моя проблем:
Полото (с двигател 1.1, 96г) една сутрин не искаше да запали. Акумулатора беше слаб и реших да не го мъча и извиках приятел да ме дръпне. Дърпа ме към 3 км. на бензин на газ с педал на газта ту пуснат ту до ламарината и накрая ремъка прескочи и двигателя блокира. Дръпна ме (на свободна) до един сервиз. Обясних проблема и оставих колата.
След час ми звъннаха с думите ела, че голям проблем има. Показват ми две свещи сякаш някой ги е удрял с чук отгоре съответно нагорели и омаслени стабилно. Казва ми майстора, че в цилиндрите няма компресия и според него единствения начин да разберем какво става е да свалим главата.
Питам го:
Какво може да удари така свещите - не знае (трябва да свалим главата)
Как е възможно и в четирите цилиндъра да няма компресия - не знае (трябва да свалим главата) Тук трябва да кажа, че го накарах да видя това, той извика колега даде му един манометър и с очите си видях как стрелката не помръдна и при 4-те цилиндъра. Естествено ме уверяваше, че уреда работи.
Следващи ми въпрос беше правилно ли е зацепен ремъка - увери ме че е наред.
Сложихме четири свещи (стари от боклука избрах най-хубавите) мъчих го да запали не ще, изобщо не припалва.
Моля кажете, какво да правя в тази ситуация.
- gogul
- Мнения: 271
- Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател: 1989
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Като мерихте компресията мотора върти ли се на стартер?Казваш че е блокирал. И тия зацепили ли са го правилно ремъка,или така си я мерят компресията?
Освен като е прескочил ремъка буталото да е изкривило така клапана ,че той да удари свеща-/не го вярвам/-, другото е мошенничество.Мен ако питаш -бягай от там,или им стой на главите да видиш лично какво има вътре.
Всъщност къде бяха ударени свещите,че взех да пиша глупости.
Аве тия ги отсвирвай направо,обаче да не са се изср...ли на мотора ,кой знае кво са правили.Вземи си някой вещ в нещата и ходи с него.
Пък ако са няколко и по-якички ще е по добре,тия може да те вкарат в големи разходи.
Освен като е прескочил ремъка буталото да е изкривило така клапана ,че той да удари свеща-/не го вярвам/-, другото е мошенничество.Мен ако питаш -бягай от там,или им стой на главите да видиш лично какво има вътре.
Всъщност къде бяха ударени свещите,че взех да пиша глупости.
Аве тия ги отсвирвай направо,обаче да не са се изср...ли на мотора ,кой знае кво са правили.Вземи си някой вещ в нещата и ходи с него.
Пък ако са няколко и по-якички ще е по добре,тия може да те вкарат в големи разходи.
Последна промяна от gogul на Вто 08 яну 2008 19:19, променено общо 3 пъти.
- bgfreestyler
- Мнения: 39
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Като мерихте компресията мотора върти ли се на стартер?Казваш че е блокирал. И тия зацепили ли са го правилно ремъка,или така си я мерят компресията?
Да върти, вече го бяха зацепили и според думите им както трябва.
Според мен най вероятно не е зацепен правилно ремъка и в момента на изкачване на буталото се отваря клапан и за това няма компресия, но не съм много на ясно и затова питам.
За утре съм решил да отида сутринта да видя дали е зацепен правилно ремъка и ако е добре да измеря компресията с пръст (да видя дали духа)
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
И според мен това е невъзможна ситуация. Би следвало всичко да е на сол и двигателя да е за основен ремонт. По начало ФВ са защитени от подобни ситуации - ако скъсат ремък, блокира разпредвала и двигателя изгасва, а по - новите 97и нагоре, повечето имат самооптягащ се ремък и не може да преплъзне. А смачкана свещ - това е пълен абсурд /нали е неподвижна част/
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
напълно възможно еlrlmodo написа:Ми за сутрешното непалене - може нещо по токовете да е било.
Но след това сте му разказали играта![]()
Но чак пък 0 на четирита цил - значи така е прескочил ремъка че никога няма затворен цилиндър от клапаните.
Но не знам дали това може да стане




п.п. другият път пак се дърпайте

- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
еми я си представи че след удара на буталото с някой от клапаните се е отчупило парче от някой клапан(скъсал се е)asengamalov написа:зависи колко зъба е прескочил ремака че може да си ударил клапаните и за отва да има компресия 0 ама до сега не знам от това да удари чак и свещите


няма да се очудя ако като свалят главата има и някое друго бутало за смяна

- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- bgfreestyler
- Мнения: 39
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Така развитието по случая
Отворихме двигателя и .. о боже мой НЕее! Всичко вътре на салата! Всички бутала начупени, забити клапани по буталата, главата здраво наранена и тн.
Майстора вика по добре търси нов (втора употреба) блок и глава или цял мотор. Така че търся ако някой има нещо предвид да свирка (ще пусна и съответната обява в раздела).
vladko_g40 излезе напълно прав. Това и в кошмарите, които сънувах снощи го нямаше.


Отворихме двигателя и .. о боже мой НЕее! Всичко вътре на салата! Всички бутала начупени, забити клапани по буталата, главата здраво наранена и тн.
Майстора вика по добре търси нов (втора употреба) блок и глава или цял мотор. Така че търся ако някой има нещо предвид да свирка (ще пусна и съответната обява в раздела).
vladko_g40 излезе напълно прав. Това и в кошмарите, които сънувах снощи го нямаше.

- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта