



при форсиране студена- глъхне...
- dekata
- Мнения: 314
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
при форсиране студена- глъхне...
Става въпрос за полото на един колега 97г. 1.0 пълна инжекция.Кагото е студена колата и подаде по-рязко газ,колата глъхне и даже гасне.Ако подава газ равномерно няма проблем.Прочетох няколко теми ,но за разлика от там неговите обороти са стабилни.Преди имаше проблем с оборотите на празен ход,но ги оправиха.Някой му е казал,че най-вероятно е запушен горивен филтър или отиваща си помпа.Дайте още някой жокер,че му е кофти на момчето 

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 18:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
ако прави това заглъхване само докато е студена е възможно инжекторите да са запушени леко и оттам да не прави качествено разпръскване на бензина ПЪРВО сложете няква присадка в бензина за почистване на дюзите 10-15 лева е и ги има навсякаде аз предпочитам
марката STP това си е нормална практика и е препоръчана дори без проблем да се прави на 10-15 хил.км от самия производител като покараш 1000-2000 км с присадката ако няма подобрение еми диагностика
и само за инфо .запушения горивен филтър пречи на двигателя да развие максимална мощност т-е при 5000 оборота нагоре почва да глъхне щото
не му стига бенза а помпата се проверява лесно трябва ти някакъв български манометър парче маркуч вдигаш задната седалка и със
скоби задължително го закачаш към изхода на помпата означен е със стрелка даваш неколкократно на контакт и следиш манометъра трябва да достигне 2.5-3 бара че и нагоре може и да завъртиш на стартер тогава
помпата качва постоянно
марката STP това си е нормална практика и е препоръчана дори без проблем да се прави на 10-15 хил.км от самия производител като покараш 1000-2000 км с присадката ако няма подобрение еми диагностика
и само за инфо .запушения горивен филтър пречи на двигателя да развие максимална мощност т-е при 5000 оборота нагоре почва да глъхне щото
не му стига бенза а помпата се проверява лесно трябва ти някакъв български манометър парче маркуч вдигаш задната седалка и със
скоби задължително го закачаш към изхода на помпата означен е със стрелка даваш неколкократно на контакт и следиш манометъра трябва да достигне 2.5-3 бара че и нагоре може и да завъртиш на стартер тогава
помпата качва постоянно
anhilator написа:това си е нормална практика и е препоръчана дори без проблем да се прави на 10-15 хил.км от самия производител като покараш 1000-2000 км с присадката ако няма подобрение еми диагностика
Колега-незнам някой производител да предписва добавки за колите си...Също така невярвам че разни подобрители могат да отпушат запушени дюзи...само може би ултразвук!!!Ако дюзата е запушена като е студена колата-тя ще си остане запушена и като загрее!!!Незнам колко коли пълна инжекция си карал,аз 3-4броя!!Съвсем отговорно мога да заявя че според мен тея добавки са само набутвация...и с тях и без тях-все тая!Единственото,което биха помогнали е вдигането на окт.число...И освен това-имаш ли проблем,няма да го решат с магическата пръчка...Лично мнение!
Освен това-помпата за инж.двг-та са с по-висок дебит от тея за моно двг...и както се сблъсках с един проблем с Ауди Б4 2.0 16В-помпата работеше на ниските обороти,а на високите-нъц...Не беше филтър,милтър...просто дебита на помпата се оказа недостатъчен.Старост,изхабяване..Срещу 460 лв-всичко беше ок...

Дано проблема не е от "скъпите"
Лично за себе си смятам че датчик е дал проблема,а не помпата!
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 18:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
нямам предвид напълно запушени дюзи а зацапани на полото с мотроник
мп9 дюзите имат по 4 отвора отпред на главичката през които впръскват
а относно помпите на моноинжекциите те си работят с по ниско налягане мисля че беше около 1.5 бара докато помпите за пълните инжекции работят на 2.5-3.2 бара затова са несъвместими
относно присадките има ги за горивата и маслата и определено помагат
имат отмиващи своиства въпрос на химия... те катализират процеса преминаващото гориво да разтвори по добре натрупаните отлагания
мп9 дюзите имат по 4 отвора отпред на главичката през които впръскват
а относно помпите на моноинжекциите те си работят с по ниско налягане мисля че беше около 1.5 бара докато помпите за пълните инжекции работят на 2.5-3.2 бара затова са несъвместими
относно присадките има ги за горивата и маслата и определено помагат
имат отмиващи своиства въпрос на химия... те катализират процеса преминаващото гориво да разтвори по добре натрупаните отлагания
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта