при форсиране студена- глъхне...

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

при форсиране студена- глъхне...

Мнениеот dekata » Пон 21 яну 2008 20:05


Става въпрос за полото на един колега 97г. 1.0 пълна инжекция.Кагото е студена колата и подаде по-рязко газ,колата глъхне и даже гасне.Ако подава газ равномерно няма проблем.Прочетох няколко теми ,но за разлика от там неговите обороти са стабилни.Преди имаше проблем с оборотите на празен ход,но ги оправиха.Някой му е казал,че най-вероятно е запушен горивен филтър или отиваща си помпа.Дайте още някой жокер,че му е кофти на момчето :(




Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Пон 21 яну 2008 21:13


А за какво го форсира като е студен двигателя, предполагам знаеш че студен двигател не се форсира чака се да поработи на място поне 5 минути и тогава се потегля :idea:


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Пон 21 яну 2008 21:26


Не става въпрос точно за форсиране.Просто по-рязко подаване на газ,но до около 2000об.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 21 яну 2008 22:49


Като не ми работеше подгряването на ламда сондата и при мен щом я измъча на някое нагорнище докато е студена и правише точно така.
Май ще трябва да се ходи на диагностика


anhilator
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 18:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот anhilator » Нед 27 яну 2008 12:56


ако прави това заглъхване само докато е студена е възможно инжекторите да са запушени леко и оттам да не прави качествено разпръскване на бензина ПЪРВО сложете няква присадка в бензина за почистване на дюзите 10-15 лева е и ги има навсякаде аз предпочитам
марката STP това си е нормална практика и е препоръчана дори без проблем да се прави на 10-15 хил.км от самия производител като покараш 1000-2000 км с присадката ако няма подобрение еми диагностика
и само за инфо .запушения горивен филтър пречи на двигателя да развие максимална мощност т-е при 5000 оборота нагоре почва да глъхне щото
не му стига бенза а помпата се проверява лесно трябва ти някакъв български манометър парче маркуч вдигаш задната седалка и със
скоби задължително го закачаш към изхода на помпата означен е със стрелка даваш неколкократно на контакт и следиш манометъра трябва да достигне 2.5-3 бара че и нагоре може и да завъртиш на стартер тогава
помпата качва постоянно


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Нед 27 яну 2008 13:16


Сега ще сменя горивният филтър и ще пробва как е.Според мен(а и според други колеги)най-добре е да направи диагностика.Нищо не губи,и е по-добре вместо да се опитва да отстранява евентуални причини.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Нед 27 яну 2008 13:20


anhilator написа:това си е нормална практика и е препоръчана дори без проблем да се прави на 10-15 хил.км от самия производител като покараш 1000-2000 км с присадката ако няма подобрение еми диагностика


Колега-незнам някой производител да предписва добавки за колите си...Също така невярвам че разни подобрители могат да отпушат запушени дюзи...само може би ултразвук!!!Ако дюзата е запушена като е студена колата-тя ще си остане запушена и като загрее!!!Незнам колко коли пълна инжекция си карал,аз 3-4броя!!Съвсем отговорно мога да заявя че според мен тея добавки са само набутвация...и с тях и без тях-все тая!Единственото,което биха помогнали е вдигането на окт.число...И освен това-имаш ли проблем,няма да го решат с магическата пръчка...Лично мнение!
Освен това-помпата за инж.двг-та са с по-висок дебит от тея за моно двг...и както се сблъсках с един проблем с Ауди Б4 2.0 16В-помпата работеше на ниските обороти,а на високите-нъц...Не беше филтър,милтър...просто дебита на помпата се оказа недостатъчен.Старост,изхабяване..Срещу 460 лв-всичко беше ок... :wink:
Дано проблема не е от "скъпите"
Лично за себе си смятам че датчик е дал проблема,а не помпата!


anhilator
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 18:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот anhilator » Пон 28 яну 2008 2:42


нямам предвид напълно запушени дюзи а зацапани на полото с мотроник
мп9 дюзите имат по 4 отвора отпред на главичката през които впръскват
а относно помпите на моноинжекциите те си работят с по ниско налягане мисля че беше около 1.5 бара докато помпите за пълните инжекции работят на 2.5-3.2 бара затова са несъвместими
относно присадките има ги за горивата и маслата и определено помагат
имат отмиващи своиства въпрос на химия... те катализират процеса преминаващото гориво да разтвори по добре натрупаните отлагания



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта