Става въпрос за поло след 2000 година 2001-2002...
Търси се икономичност на колата...
Бензин основно се предлага мотор 1,4MPI
Дизели по принцип почти не видях и нямам впечатления..
Но питането е кой е по добрия вариант кой мотор е по добър..
Варианта газов инжекцион удачен ли е за този бензинов мотор и би ли бил достатъчно по икономичен та за си струва...
От дуга страна дизела е по скъп с минимум цената на един газов енжекцион...може би 1500лв...
Споделете мнение ако ви се пиша...и всичко което би ми било полезно ...при избора на такава кола...все пак парите не са малко..



Съвет за покупка на поло..
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Предполагам визираш модела 6N2 който се проивежда от края на 99г до края на 01 година. Уж се води ,че е феслифт на поло 6N , но от VAG твъдят ,че 70% от детайлите и частите се различават от тези на 6N. Според мен от VAG малко са поизлъгали тък като повечето скоростни кутии и двигатели са еднакви и при двата модела. Специално за 1.4 60 коня са абсолютно еднакви. даже двигателя AEX се монтира чак от 95г до 2001 година (най-разпространеният).
За мен плюсовете на тези машинки са ,че са първите половери които са изцяло поцинковани и са най добре изглежждащият модел на поло от всички (та чак и онова дето се готви да се пръкне през 2009г). С газифицирането нямат проблеми ,но трябва да е газов инжекцион.
Минусите им са същите като при предходният модел - скоростни кутии ,съединители,дросели. Най-лошото при тях е ,че се призвеждат за много кратко време и частите им са в пъти по-скъпи ,а за втора употреба сам се сещаш колко трудно се намират. И това според мен ги класира като доста нерентабилна инвестиция ,особено за човек който държи на икономичноста (поне с такова впечатление останах де
)
Модела който започва да се произвежда от 2002 си е съвсем друга бира, подръжката им пак не е от евтините ,ама вече си заслужава защото колата си е вече все едно от по-висок клас и е разработена на базата на шкода фабия: - Първият модел на полото който е разработен по първообраз на изпитателни модели като шкода и сеат и чак след откриване на недостатъците им е пуснат в производсто.
Та в общи линии направи това което си си решил (това е най-правилното решение - бъди сигурен),но си помисли и за доста по-евтиният вариянт да си вземеш едно 6N произведено в края на 99г и регистрирано за първи път през 2000г с фул екстри в перфектно техн. състояние или поне външно запазено
.....
п.п. В България мерака трябва да зависи от кисията за съжаление
. Аз си плямпам ,,ама ако имах достатъччно кинти щях да си взема 2бр 6N2 , едно за мен и едно за жената (ама по-малолитражно да не може се засилва много-много)
За мен плюсовете на тези машинки са ,че са първите половери които са изцяло поцинковани и са най добре изглежждащият модел на поло от всички (та чак и онова дето се готви да се пръкне през 2009г). С газифицирането нямат проблеми ,но трябва да е газов инжекцион.
Минусите им са същите като при предходният модел - скоростни кутии ,съединители,дросели. Най-лошото при тях е ,че се призвеждат за много кратко време и частите им са в пъти по-скъпи ,а за втора употреба сам се сещаш колко трудно се намират. И това според мен ги класира като доста нерентабилна инвестиция ,особено за човек който държи на икономичноста (поне с такова впечатление останах де

Модела който започва да се произвежда от 2002 си е съвсем друга бира, подръжката им пак не е от евтините ,ама вече си заслужава защото колата си е вече все едно от по-висок клас и е разработена на базата на шкода фабия: - Първият модел на полото който е разработен по първообраз на изпитателни модели като шкода и сеат и чак след откриване на недостатъците им е пуснат в производсто.
Та в общи линии направи това което си си решил (това е най-правилното решение - бъди сигурен),но си помисли и за доста по-евтиният вариянт да си вземеш едно 6N произведено в края на 99г и регистрирано за първи път през 2000г с фул екстри в перфектно техн. състояние или поне външно запазено

п.п. В България мерака трябва да зависи от кисията за съжаление

- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
погледнато от тази гледна точка че дизела ти излиза със 1500 лв повече. Един ГИ е наистина оправдана ивестиция. Като икономия според мен ГИ дава най голяма, с поглед над цените на горивата.
Дизала като цяло е по-икономичен и в градско и извън градско, ако всичко по него е изправно.
Но като погледнем цената на горивата и сметнем че аз от София до Варна примерно изгарям 30л 95 а един дизел ще изгори 25. Разликата не е чак толква голяма. (А и 30л са много за 500км ама на под това трудно падам, някой оспяват по-често)
В града ако си в София 1.4 гори 10 и въобще не го инресува какво пише по книгите. Лятото в задръсване с климатик може и 12 да гори.
Тука някой колега с дизел мойже да се вклучи да сподели за градско колко харчи.
Като цяло 1.4 бенз със ГИ разходати да се покачи най много 0.5-1л /100 ама горивото е 2 пъти по ефтино. Негледай, че ся разпвят че ще го дигат.... те ще я дигнат газта ама и бензина няма да закъснее.
Друго което може да се прова аз го провам от известно време но нямам точни засичания и цифри да го подкрепя. Аз карам със 98 от лукойл или 100 от ОМВ (което е едно и също). Да ви кажа разлика във вървежа на 60 коня кола няма има само вношения, но разлика в разхода в полза на по високия октан мисля че има и то точно сега зимата тя си се забелязва по чуствително.
Дизала като цяло е по-икономичен и в градско и извън градско, ако всичко по него е изправно.
Но като погледнем цената на горивата и сметнем че аз от София до Варна примерно изгарям 30л 95 а един дизел ще изгори 25. Разликата не е чак толква голяма. (А и 30л са много за 500км ама на под това трудно падам, някой оспяват по-често)
В града ако си в София 1.4 гори 10 и въобще не го инресува какво пише по книгите. Лятото в задръсване с климатик може и 12 да гори.
Тука някой колега с дизел мойже да се вклучи да сподели за градско колко харчи.
Като цяло 1.4 бенз със ГИ разходати да се покачи най много 0.5-1л /100 ама горивото е 2 пъти по ефтино. Негледай, че ся разпвят че ще го дигат.... те ще я дигнат газта ама и бензина няма да закъснее.
Друго което може да се прова аз го провам от известно време но нямам точни засичания и цифри да го подкрепя. Аз карам със 98 от лукойл или 100 от ОМВ (което е едно и също). Да ви кажа разлика във вървежа на 60 коня кола няма има само вношения, но разлика в разхода в полза на по високия октан мисля че има и то точно сега зимата тя си се забелязва по чуствително.
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
здр колега от скоро карам поло 1.4 6N1 60коня
моето мнение че са много сносни колици
карал съм доста малометражки но полото
според мен си е най-доброто що се отнася до комфорта
виж сега за горивото нещата са много относителни
не са колиците чак от най-икономичните
но 1-2л повече на 100км не е страшно
а за дизел или бензин най добре сам си реши
и двата мотора си имат предимства и недостатаци
но имай в предвид че читав дизел по трудно се намира
моето мнение че са много сносни колици
карал съм доста малометражки но полото
според мен си е най-доброто що се отнася до комфорта
виж сега за горивото нещата са много относителни
не са колиците чак от най-икономичните
но 1-2л повече на 100км не е страшно
а за дизел или бензин най добре сам си реши
и двата мотора си имат предимства и недостатаци
но имай в предвид че читав дизел по трудно се намира
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Lizard написа:погледнато от тази гледна точка че дизела ти излиза със 1500 лв повече. Един ГИ е наистина оправдана ивестиция. Като икономия според мен ГИ дава най голяма, с поглед над цените на горивата.
Дизала като цяло е по-икономичен и в градско и извън градско, ако всичко по него е изправно.
Но като погледнем цената на горивата и сметнем че аз от София до Варна примерно изгарям 30л 95 а един дизел ще изгори 25. Разликата не е чак толква голяма. (А и 30л са много за 500км ама на под това трудно падам, някой оспяват по-често)
В града ако си в София 1.4 гори 10 и въобще не го инресува какво пише по книгите. Лятото в задръсване с климатик може и 12 да гори.
Тука някой колега с дизел мойже да се вклучи да сподели за градско колко харчи.
Като цяло 1.4 бенз със ГИ разходати да се покачи най много 0.5-1л /100 ама горивото е 2 пъти по ефтино. Негледай, че ся разпвят че ще го дигат.... те ще я дигнат газта ама и бензина няма да закъснее.
Друго което може да се прова аз го провам от известно време но нямам точни засичания и цифри да го подкрепя. Аз карам със 98 от лукойл или 100 от ОМВ (което е едно и също). Да ви кажа разлика във вървежа на 60 коня кола няма има само вношения, но разлика в разхода в полза на по високия октан мисля че има и то точно сега зимата тя си се забелязва по чуствително.
Дизела може и да е по скъп, ама този ГИ не е ли също скъпичък (около 1200лв). Питам не за друго ама и аз се чудя дизел ли да бъде или бензин (газ), много ми бърка в здравето тоя разход, то хубаво ще ми харчи 10лв/100 газ (ще ги избия тия пари) ама тази бутилка в този малък багажник, а и не на последно място безопастноста!
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
читав дизел в България трудно ще откриеш,а и ще ти е поне 2000лв по-скъп от бензина.
колкото до газов инжекцион-мисля,че да дадеш 1500-1800лв,при положение,че тази цена на газта няма да остане такава,а ще стигне 75% от тази на бензина,или ще сложат някоя тежка такса върху нефабричните газови уредби,както е в англия,или ще въведат ограничения за колите на газ както в италия-не могат да влизат в закрити паркинги,големи магазини и т.н.
да не забравяме и факта,че като сложиш газ-почват проблемите,особено при по-новите коли.
според мен засега е най-добре човек да си кара на бензин в близките месеци за да се разбере дали ще има сметка да се кара на газ
колкото до газов инжекцион-мисля,че да дадеш 1500-1800лв,при положение,че тази цена на газта няма да остане такава,а ще стигне 75% от тази на бензина,или ще сложат някоя тежка такса върху нефабричните газови уредби,както е в англия,или ще въведат ограничения за колите на газ както в италия-не могат да влизат в закрити паркинги,големи магазини и т.н.
да не забравяме и факта,че като сложиш газ-почват проблемите,особено при по-новите коли.
според мен засега е най-добре човек да си кара на бензин в близките месеци за да се разбере дали ще има сметка да се кара на газ
- g.n.g
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
bimmoby написа:читав дизел в България трудно ще откриеш,а и ще ти е поне 2000лв по-скъп от бензина.
колкото до газов инжекцион-мисля,че да дадеш 1500-1800лв,при положение,че тази цена на газта няма да остане такава,а ще стигне 75% от тази на бензина,или ще сложат някоя тежка такса върху нефабричните газови уредби,както е в англия,или ще въведат ограничения за колите на газ както в италия-не могат да влизат в закрити паркинги,големи магазини и т.н.
да не забравяме и факта,че като сложиш газ-почват проблемите,особено при по-новите коли.
според мен засега е най-добре човек да си кара на бензин в близките месеци за да се разбере дали ще има сметка да се кара на газ
Защо си мислиш, че само газта ще вдигнат???

Ако вдигнат газта с 50 % бензина ще бъде вдигнат също с толкова!
Колкото за ГИ може да намериш и за под 1500-1800 лв. и също ще си доволен.
Изискванията на Евросъюза за газта (за сега) е да има лепенка, да е монтирана
такя, че да се пълни от ляво на купето и да има документи.
Като цяло ще има затруднения за обикновенната газова, а за ГИ ще
има даже и данъчни облекчения заради околната среда!!!
Ако на бензим ми харчи средно 10.5 л. = 22.05 лв. цена на л. 2.10 лв.
На газ ми дава разход средно 11.5 л. = 13.22 лв. цена на л. 1.15 лв.
За 20000 км. (аз минавам толкова средно) :
Бензин - 4410 лв.
Газ - 2644 лв.
Това означава, че за една година избивам ГИ + поддръжката на автомобила.
Моя газов инжекцион е български и струва 1235 лв. с гаранция и ДДС!
П. С. Тези сметки са осреднени, а не с точност!
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колега,фактът,че в европа едва 4%от колите са на газ е показателен
в българия са 27%
там въпреки ,че са луднали по екологията,не толерират поставянето на газови уредби,а напротив-имат жестоки застраховки и такси,защото наблягат на сигурността-кола на газ няма право да преминава през тунел,не могат да спират на обществени паркиги и многолюдни места,могат да паркират само на специални обезопасени терени.
в европа нашата калкулация за икономия,въобще не ги интересува-там само при един инцидент обезщетенията са десетки милиони евра.
и както винаги става,ще ни натиснат,нашите набързо ще спретнат едно законче и 95%от колите на газ,ще се окаже,че не оговарят на евростандарта(ми то във всеки гараж почнаха да монтират газови уредби разни самозвани майстори,които също ще бъдат принудени да се сертифицират) и хоп-жестока такса,
тогава сами ще се откажем от газовите уредби
в българия са 27%
там въпреки ,че са луднали по екологията,не толерират поставянето на газови уредби,а напротив-имат жестоки застраховки и такси,защото наблягат на сигурността-кола на газ няма право да преминава през тунел,не могат да спират на обществени паркиги и многолюдни места,могат да паркират само на специални обезопасени терени.
в европа нашата калкулация за икономия,въобще не ги интересува-там само при един инцидент обезщетенията са десетки милиони евра.
и както винаги става,ще ни натиснат,нашите набързо ще спретнат едно законче и 95%от колите на газ,ще се окаже,че не оговарят на евростандарта(ми то във всеки гараж почнаха да монтират газови уредби разни самозвани майстори,които също ще бъдат принудени да се сертифицират) и хоп-жестока такса,
тогава сами ще се откажем от газовите уредби
- g.n.g
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Само ми кажи къде не мога да спирам или къде не мога да мина в Европа когато съм с ГИ?
А иначе за застраховките ще проверя, но и това ме съмнява.
И не става дума да си монтираш газовата сам в гаража, а да отидеш и да
си платиш както ти каза на "лицензирани или оторизирани" за това хора и сервизи.
И като статистика дават газовата уредба (когато е монтирана правилно)
да е многократно по-издръжлива при удар.
А иначе за застраховките ще проверя, но и това ме съмнява.
И не става дума да си монтираш газовата сам в гаража, а да отидеш и да
си платиш както ти каза на "лицензирани или оторизирани" за това хора и сервизи.
И като статистика дават газовата уредба (когато е монтирана правилно)
да е многократно по-издръжлива при удар.

Напълно съм съгласен с G.n.g.-VW нали пуснаха автомобил с метан уредба?
Ако има някакви рестрикции за колите с пропан-бутан и/или метан,както се спомена-дали някой потенциален купувач на кола с 2вида гориво би си навлякъл толкова грижи....
Освен това при изгарянето на газта няма никакви вредни емисии...а всички знаем как света е полудял на тема екология....
По тематана Silent-така или иначе се споменават суми от порядъка на 1200-1800 кинта за ГИ...Мислил ли си за метануредба-при цена на кило 1.10-1.20 на кило избиването на тая метануредба ще е впъти по-бързо?Друго си е да минаваш 200-300км.градско с 14-16кинта

Ако има някакви рестрикции за колите с пропан-бутан и/или метан,както се спомена-дали някой потенциален купувач на кола с 2вида гориво би си навлякъл толкова грижи....
Освен това при изгарянето на газта няма никакви вредни емисии...а всички знаем как света е полудял на тема екология....
По тематана Silent-така или иначе се споменават суми от порядъка на 1200-1800 кинта за ГИ...Мислил ли си за метануредба-при цена на кило 1.10-1.20 на кило избиването на тая метануредба ще е впъти по-бързо?Друго си е да минаваш 200-300км.градско с 14-16кинта


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта