:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Не работи 3-та степен на парното

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
logite4a
Мнения: 51
Регистриран на: Сря 01 юни 2005 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Не работи 3-та степен на парното

Мнениеот logite4a » Нед 05 юни 2005 0:58


Здр!Ще ми кажете ли защо на парното на ПОЛО 2 работят само 2-те степени ? То е с три степени на мощност,но след 2-рата степен спира...Тоест 3-тата не ба4ка...на какво може да се дължи това ???
заглавието mod edit: golfer




Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Нед 05 юни 2005 9:35


погледни това мисля че ще помогне
http://vw.noxis.net/forum/viewtopic.php?t=3574


bolar1
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 15 мар 2005 20:56
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот bolar1 » Нед 05 юни 2005 21:23


на парното на мотор4ето има6 едни намотки кадето е буксата отvан та тази намотка ти е прекъсната 3-та степен.


Потребителски аватар
logite4a
Мнения: 51
Регистриран на: Сря 01 юни 2005 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот logite4a » Нед 05 юни 2005 21:47


къде се намира тази букса ?


Потребителски аватар
logite4a
Мнения: 51
Регистриран на: Сря 01 юни 2005 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот logite4a » Нед 05 юни 2005 21:48


по-то4но...Къде се намира Моторчето? Отвътре зад тапицерията или отвън някъде ?? :roll:


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Сря 08 юни 2005 8:50


bolar1 написа:на парното на мотор4ето има6 едни намотки кадето е буксата отvан та тази намотка ти е прекъсната 3-та степен.


Първо намотките са за да намалят тока и да имаш първа и втора степен на въртилатора! 3-та степен е директна и тока изобщо не минава през тея намотки.
Вентилатора ти се намира отвън, под кората дето е между ДВГ и купето
смъкваш я изключително внимателно, щот на тия години, гнусната тънка пластмаса от която е направена е невероятно трошлива, и ако я нацепиш имаш проблем, първо я няма никъде, нито по морги нито по магазини, и второ освен че ти пази от директно течаща вода въпросния въртилатор там до него ти се намира и ЕКУ-то ако си моно....

По проблема конкретно, огледай отвън на самия вентилатор има 5-6 клеми (там дето са и въпросните намотки) виж евентуално за откачена клема, или окис или просто лош контакт, ако не ти реши проблема, вътре в купето разглоби панела дето са врътки с копчалъците, и провери да не би там нещо да се ебава включвателя...

успех


Потребителски аватар
vlassev
Мнения: 50
Регистриран на: Чет 03 мар 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

изгоряло моторче

Мнениеот vlassev » Нед 03 сеп 2006 18:58


не успях да измъкна само моторчето (поло 1.1 - 89г.) и се наложи да свалям цалата кутия за парното, като за целта я разцепих на 2 по шевовете. Оставих само радиатора без да го откачам от водата.
Та въпроса ми е може ли тая цялата пластмасова кутия заедно с перката и моторчето да се замени със подобна от Голф (по-лесно се намират по моргите) ?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: изгоряло моторче

Мнениеот wili98 » Нед 03 сеп 2006 19:28


vlassev написа:утия заедно с перката и моторчето да се замени със подобна от Голф (по-лесно се намират по моргите) ?

не коренно различни са.. на полото е отвън в двг отсек. на голфа вътре в купето..
Поправяй твоето..


Потребителски аватар
vlassev
Мнения: 50
Регистриран на: Чет 03 мар 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vlassev » Пон 04 сеп 2006 19:15


Намерих кутия с моторче от по-новия модел (90-94г.) абсолютно еднакви са като размери. 40 лева ми 'зеха хиените от моргата :oops:
Сблъсках се обаче с друг проблем! Изглежда въпросния реостат и при мен се е прекъснал: Работи само 3-та степен :lol: (на късо). Мисля за алтернативен вариант за регулиране на оборотите ама не мога да разбера каква е тая джаджа запоена отдолу и за какво служи. Можеби кондензатор за гасене на шумовете от морорчето, но немога да видя какво пише върху и!



Изображение

Мисля, че някоя схемичка с управление на тиристор принципно ще свърши работа. Приемам предложения...!


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Вто 05 сеп 2006 0:11


това отдолу е термична защита
ку прегрее нещо в намотките - пъц и прекъсва веригата....
некои по-пишман мастери директно запояват там парче тел и..... недай си боже нещо....


bborisov
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 03 фев 2006 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bborisov » Вто 05 сеп 2006 6:50


Колега, на един познат на астрата така му работеше само трета степен на парнато. Оказа се, че има едни товарни съпротивления, които бяха изгоряли. Те бяха прекъснати и тои сам си ги запои и се оправи. Така че търси къде са ти на теб тези съпротивления. Най-добре е ако имаш някаква книга да видиш къде са ги сложили, защото тръдно ще ги намериш. Успех!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 05 сеп 2006 10:07


ТОва е термозащитата..
Ако тя гръмне работи само на 3 демек на макс.
Проблема е в някоя от тези резистивни намотки..
хващай мултицета


Потребителски аватар
vlassev
Мнения: 50
Регистриран на: Чет 03 мар 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vlassev » Вто 05 сеп 2006 19:12


Мултицета показа, че има прекъсване между клемата(най-лявата) и края на съпротивителната намотка (пъпчицата отгоре на керамичния блок). Запоих с много калай една медна пластинка мвжду тая пъпчица и долу лявата клема на термозащитата и зе че тръгна :idea:
Въпроса е колко време ще изкара спойката ..... :lol:


Потребителски аватар
vlassev
Мнения: 50
Регистриран на: Чет 03 мар 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vlassev » Вто 05 сеп 2006 19:15


преди време гледах някаква схемичка из нета за плавно регулиране на чистачките та си мисля дали пък не може да се пригоди и за тоя случай...


Потребителски аватар
deso
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 30 юли 2006 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот deso » Вто 05 сеп 2006 22:41


цък. Мисля че това ще ти свърши работа, а и струва само 1.70 лв.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта