Някъде бях прочел, че се сваля външно с отверка и се набива новия, а в сервиз като отидох ми казаха, че трябва да свалят скоростите.
Как се сменя семеринга на избирача на скоростите?
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Как се сменя семеринга на избирача на скоростите?
Семеринга на избирача на скоростите трябва ли да се сваля скоростната кутия за да се смени?!?
Някъде бях прочел, че се сваля външно с отверка и се набива новия, а в сервиз като отидох ми казаха, че трябва да свалят скоростите.
Някъде бях прочел, че се сваля външно с отверка и се набива новия, а в сервиз като отидох ми казаха, че трябва да свалят скоростите.
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Re: Как се сменя семеринга на избирача на скоростите?
Marto_Polo написа:Семеринга на избирача на скоростите трябва ли да се сваля скоростната кутия за да се смени?!?
Някъде бях прочел, че се сваля външно с отверка и се набива новия, а в сервиз като отидох ми казаха, че трябва да свалят скоростите.
Не се свалят скоростите!!! Иди в друг сервиз!!! Сваляне и качване на скоростна котия е мин 4 часа работа и като ти пернат още 1-2 часа смяна на семеринг. По 12-13 лв. труд на час + цената на семеринга 10-15лв и са ти вземали 80 лв. за работа за 5 мин
Доколкото знам се разкача самия избирач, който е един прът, който влиза директно отзад на скоростна котия. И се вижда и има достап до него съвсем спокойно като се вдигне на подемник или от канал! След това се вади семеринга и се подменя.
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Вместимоста и е 3.1 литра ( в смисъл няма да събере повече).
1. Не е нужно да източваш всичкото масло - то тече много слабо след изтичане на 1 литър.
2. Развиваш гайката дето държи лоста и почваш да чагъркаш вътре с някаква отверка/шило(може и да ти трябва и чук) докато го измъкнеш - набиваш новият ,наливаш си изтеклото масло. Съединяваш лоста ,но да е точно на същото място където е бил съеденен и преди (ако после има проблеми с избирането на скоростите го центиш наново)
3. Има ли смисъл да го правиш сам? Ще ти вземат 5-10 лв за цялата работа. Не си струва само цапането. Ще ти го направят за 15-тина минути
1. Не е нужно да източваш всичкото масло - то тече много слабо след изтичане на 1 литър.
2. Развиваш гайката дето държи лоста и почваш да чагъркаш вътре с някаква отверка/шило(може и да ти трябва и чук) докато го измъкнеш - набиваш новият ,наливаш си изтеклото масло. Съединяваш лоста ,но да е точно на същото място където е бил съеденен и преди (ако после има проблеми с избирането на скоростите го центиш наново)
3. Има ли смисъл да го правиш сам? Ще ти вземат 5-10 лв за цялата работа. Не си струва само цапането. Ще ти го направят за 15-тина минути
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Днес направих тази работа на моя Голф 1,4 АБД!!!На мен ми беше изтекло около 1 литър масло на земята, викам сега пък какво е станало!!Вдигнах на крик и гледам семеринга се е извадил целия,купих нов(6лв.),свалих избирача с едно болче 10-ка и набих новия семеринг със пружинката на вътре(демек кум кутията),после отидох в сервиз за масла и ми напълниха кутията до горе с ново масло(то си беше ново и преди-пълна синтетика)!!Малко с избирача се бутах но се оправих,трябва болчето да влезне точно в дупката на оста и всичко заспива!!!Без канал е неудобно,аз лежах на земята и си е студено ,но нали съм "ФЕН" 
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Marto_Polo написа:Благодаря колеги за отговорите. В събота за 15-20 мин го смених и небеше много трудно
Изтече към 700-800мл масло и като отидох да ми долеят се оказа, че е пълна до пробката. Явно преди това е напълнена повечко.
А какъв семеринг купи,защото бяха казали че са 2 вида,че и аз ще я карам тези дни да го сменят
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Да два вида са и да ти кажа докато не свалиш твоят няма как да си 100% сигурен. Най добрият вариант за мен е този изпитан вариант : Вземаш и двата вида с уговорката да върнеш едниният и така.Така правя от как си имах работа с 4 вида задни спирачни цилиндърчета за по 2F
Те имат едни номерца на тях, Ама може и да са се заличили при ваденето
Marto_Polo написа:Ами взех го от аутоплюс и само един ми предложиха. иначе размерите мога да ги погледна и да ти ги напиша утре. Само си спомням, че дебелината му беше 7мм
Те имат едни номерца на тях, Ама може и да са се заличили при ваденето
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта
