Как се сменя семеринга на избирача на скоростите?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Как се сменя семеринга на избирача на скоростите?

Мнениеот Marto_Polo » Чет 31 яну 2008 17:27


Семеринга на избирача на скоростите трябва ли да се сваля скоростната кутия за да се смени?!?

Някъде бях прочел, че се сваля външно с отверка и се набива новия, а в сервиз като отидох ми казаха, че трябва да свалят скоростите. :roll:




Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Re: Как се сменя семеринга на избирача на скоростите?

Мнениеот Lizard » Чет 31 яну 2008 18:18


Marto_Polo написа:Семеринга на избирача на скоростите трябва ли да се сваля скоростната кутия за да се смени?!?

Някъде бях прочел, че се сваля външно с отверка и се набива новия, а в сервиз като отидох ми казаха, че трябва да свалят скоростите. :roll:


Не се свалят скоростите!!! Иди в друг сервиз!!! Сваляне и качване на скоростна котия е мин 4 часа работа и като ти пернат още 1-2 часа смяна на семеринг. По 12-13 лв. труд на час + цената на семеринга 10-15лв и са ти вземали 80 лв. за работа за 5 мин :)

Доколкото знам се разкача самия избирач, който е един прът, който влиза директно отзад на скоростна котия. И се вижда и има достап до него съвсем спокойно като се вдигне на подемник или от канал! След това се вади семеринга и се подменя.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Чет 31 яну 2008 20:37


за 5мин се сменя, без сваляне на скорости или подобни манипулации


Потребителски аватар
kickcho
Мнения: 320
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот kickcho » Пет 01 фев 2008 13:52


lrlmodo написа:за 5мин се сменя, без сваляне на скорости или подобни манипулации

Така е а аз моя семеринг го намерих за 3,99 лв Успех с ремонта


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Пет 01 фев 2008 16:43


Кажи как извади самия избирач? И колко литра масло събира скоростната кутия?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 01 фев 2008 17:17


Вместимоста и е 3.1 литра ( в смисъл няма да събере повече).
1. Не е нужно да източваш всичкото масло - то тече много слабо след изтичане на 1 литър.
2. Развиваш гайката дето държи лоста и почваш да чагъркаш вътре с някаква отверка/шило(може и да ти трябва и чук) докато го измъкнеш - набиваш новият ,наливаш си изтеклото масло. Съединяваш лоста ,но да е точно на същото място където е бил съеденен и преди (ако после има проблеми с избирането на скоростите го центиш наново)
3. Има ли смисъл да го правиш сам? Ще ти вземат 5-10 лв за цялата работа. Не си струва само цапането. Ще ти го направят за 15-тина минути


Потребителски аватар
kickcho
Мнения: 320
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот kickcho » Пет 01 фев 2008 17:18


Не съм си го сменял аз,майстора ми го смени за по малко от 10тина минути а за това колко масло събира скоростната ти кутия трябва да помагат колегите аз незнам сори :dontknow:


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Пет 01 фев 2008 18:01


Да де ама ми искат 40-50лв за смяната защото щели да свалят скоростите затова искам аз да го направя. Мотора ми е 1,6 надявам се да е същата процедура като на 1.4.
Доколкото разбрах трябва да извадя старата семеринга и новата да я набия отвън, нали? А тя няма ли да се вади след това?


Потребителски аватар
AERVWPOLO
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AERVWPOLO » Пет 01 фев 2008 18:43


Абе то бива некъдърни майстори бива ама чак пък толкова :evil: ще се свалят скорости глупости.Няма такова нещо просто смени сервиза иначе за 5 мин работа е.Не трябва да ти вземат повече от 10 лв за работата


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Съб 02 фев 2008 16:52


Днес направих тази работа на моя Голф 1,4 АБД!!!На мен ми беше изтекло около 1 литър масло на земята, викам сега пък какво е станало!!Вдигнах на крик и гледам семеринга се е извадил целия,купих нов(6лв.),свалих избирача с едно болче 10-ка и набих новия семеринг със пружинката на вътре(демек кум кутията),после отидох в сервиз за масла и ми напълниха кутията до горе с ново масло(то си беше ново и преди-пълна синтетика)!!Малко с избирача се бутах но се оправих,трябва болчето да влезне точно в дупката на оста и всичко заспива!!!Без канал е неудобно,аз лежах на земята и си е студено ,но нали съм "ФЕН" :D


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Пон 04 фев 2008 10:38


Благодаря колеги за отговорите. В събота за 15-20 мин го смених и небеше много трудно :)
Изтече към 700-800мл масло и като отидох да ми долеят се оказа, че е пълна до пробката. Явно преди това е напълнена повечко.


Потребителски аватар
Mury
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 юли 2005 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mury » Пон 04 фев 2008 19:35


Marto_Polo написа:Благодаря колеги за отговорите. В събота за 15-20 мин го смених и небеше много трудно :)
Изтече към 700-800мл масло и като отидох да ми долеят се оказа, че е пълна до пробката. Явно преди това е напълнена повечко.


А какъв семеринг купи,защото бяха казали че са 2 вида,че и аз ще я карам тези дни да го сменят :?: :?: :?: Полото ми е 1.4 APQ


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Вто 05 фев 2008 13:12


Ами взех го от аутоплюс и само един ми предложиха. иначе размерите мога да ги погледна и да ти ги напиша утре. Само си спомням, че дебелината му беше 7мм :lol:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 05 фев 2008 13:16


Да два вида са и да ти кажа докато не свалиш твоят няма как да си 100% сигурен. Най добрият вариант за мен е този изпитан вариант : Вземаш и двата вида с уговорката да върнеш едниният и така.Така правя от как си имах работа с 4 вида задни спирачни цилиндърчета за по 2F

Marto_Polo написа:Ами взех го от аутоплюс и само един ми предложиха. иначе размерите мога да ги погледна и да ти ги напиша утре. Само си спомням, че дебелината му беше 7мм :lol:

Те имат едни номерца на тях, Ама може и да са се заличили при ваденето


Потребителски аватар
obsceniti
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот obsceniti » Съб 22 мар 2008 12:02


кажете в кои сервиз сте сменявали за да знам каде да отида



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта