Супер странен проблем- ОБОРОТИ-РЕШЕНО
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Супер странен проблем- ОБОРОТИ-РЕШЕНО
Имах проблем с колата,оказа се че беше отказала свещ и кабел, оправих ги а и в същото време си почистих дроселовата клапа.....Сега вс е наред освен,като запаля на място колата даржи ормални обороти -950-1000 ,но като колата се движи и исключа от скорост дуржи 1500-1800 посточнно,оправя се едва когато спра на място исцяло и тогава стрелката си пада на нормалните,компа сам го рестартирвал няколко пати ама нестава,някой да даде савет
Последна промяна от ninja_pz84 на Вто 25 мар 2008 13:34, променено общо 1 път.
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Различно е - докато се адаптира. Дори и да отидеш на диагностика, нямаш гаранция, че всичко ще се оправи веднага. Моята точно след диагностика го правеше тоя номер около месец. Малко набутва с бензина, ама няма начин - казаха ми че така е нормално. Като за начало почни да помагаш в обучението - освобождавай от скорост в последния момент и то при обороти 900-1000.
Здравейте,
проблема го има и при мен. Ситуацията е същата ... ресетвах компа нскоро и започна да прави тези номера. И аз така съм чувал, че след есет има период на преобучаване, но не става ли за 20-50 км.?
Друго, което забелязах е, че когато е студена колата много по-рядко се проявява, отколкото когато вече загрее..
проблема го има и при мен. Ситуацията е същата ... ресетвах компа нскоро и започна да прави тези номера. И аз така съм чувал, че след есет има период на преобучаване, но не става ли за 20-50 км.?
Друго, което забелязах е, че когато е студена колата много по-рядко се проявява, отколкото когато вече загрее..
адаптиране ето как
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---
Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---
Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта