Колеги,имаше един проблем по полото с измърдала настройка на скоростния лост и от задна трудно изключваше.Сега проблема е решен,но забелязах като си вземах колата че е текло масло под скоростната кутия.Тоя майстора ми каза,че е от семеринга на избирача на скорости и за се оправи трябвало да се разглобява скоростната кутия.Ремонта по скоростната кутия щял да е около 350 лева при свалена скоростна кутия.Дайте съвети какво да правя.Звъня на Васко,но не вдига.Четох,че течове от тоя семеринг някои са го решили много лесно и срещу малко пари.
Мисля си възможно ли е теча да се отстрани без да се разглобява кутията както ми каза тоя майстор.
Моля помагайте.
Ох,семеринга на избирача на скорости ме нерви нещо май?
..
Къде да отида да прегледат колата и да получа компетентно мнение,че нещо май аман от майстори.Едно оправят друго прецакат струва ми се.Тоя теч го нямаше преди.Получи се след "вещата" намеса на един майстор дето въртя отдолу нещо уж да настрои лост,скоростна кутия и взе да тече впоследствие.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
много зраве на маистора семеринга се сменя за 10мин отиваш купуваш от сините за 4лв след това на канал вади се избирача от ябълката след това самия семеринг и се набива новия -10лв-смяна и проверяваш маслото в кутията и ако е нужно доливаш това да не е семеринга от коляновия вал към кутията и пак не е тия пари
..
Теча е от там дето влиза едно дебело желязо от скоростния лост към кутията.От там майстора въртя за да направи някакъв реглаж на лоста.Пада се отстрани на скоростната кутия в ляво като си с лице към колата.
..
Тоя семеринг към коляновия вал къде се пада.При мен тече от ляво на кутията.Точно там майстора въртя за да настройва скоростния лост .Преди това не се изключваше лесно от някои скорости-задна.Сега със скоростите няма проблем,но има теч масло.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
anonimko написа:тогава е семеринга на коляновия вал за неговата смяна се сваля ск кутия и полуоска
Два пъти я изчитам темата и пак немога да зацепя ,защо да е семеринга на коляновият вал.

Май си става въпрос за ония обикновенният семеринг за избирача на скоростите дето уплатнява онова "желязо което идва от скоростният лост и влиза в скоростната кутия". Точно той ако не е настроен хубаво скоростите запъват. Труд 10 лв + семеринг 3 лв (два вида са - докато не свалите старият няма да знаете какъв да купите)
Ако има нещо поправете ме (за семеринга на коляновият вал)

==
Тоя семеринг е на избирача на скорости.
Това улеснява ли за мен нещата?
Намира се там дето е връзката на скоростен лост и ск.кутия.
Това улеснява ли за мен нещата?
Намира се там дето е връзката на скоростен лост и ск.кутия.
--
Тоя форум е върха.Как не са ме изгонили още от работа не знам.Та аз прекарвам половин работен ден тук да чета за чужди и пиша за мои проблеми.
Благодаря за съветите.страшни сте.
Благодаря за съветите.страшни сте.
- speka
- Мнения: 111
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
ss
значи тоя майстор така те е метнал и е искал да изкара лесни кинти аз на моето поло го смених за 10 минути купих си един български семеринг за 40 стотинкии с една отверка извадих стария и веднага набих новия изте4е около 50 грама масло само че забравих размера утре ще проверя на стария семеринг къв беше !
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта