


как се сменя термостат на POLO 1.4 AEX
- memfisbg
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 18 яну 2008 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
как се сменя термостат на POLO 1.4 AEX
От две седмици съм с POLO 1.4 AEX.Нещо не може да загрее хубаво явно термостата се е скапал и върти само на голям кръг.Ще може ли някои да ми каже как да го сменя или има тънкости и да бягам в сервиз.И да ми кажете каква марка да е тука чета за некакви WAHLER а имало некви В..... дет не били много читави ..........
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
първо източваш антифриза като махнеш долния маркуч на радиатора към водната помпа след това горния които отива към термостатоа които се намира в ляво след това отвиваш видите с камак 10 и ввадиш термостата и отиваш за нов махаи макучите от долната срана а не горе откъм радиатора и при смяната колата трябва да е студена
успех
успех
Последна промяна от anonimko на Чет 24 юли 2008 18:42, променено общо 1 път.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Аз си го смених за точно 10 мин!
Докато е студена колата,без да развивам капачката на казанчето за доливанне на антифриз, откачих мъркуча който излиза от термостата и отива към горната част наа радиатора. После веднага го запуших с топка парцали.Развих двата болта дето държат термостата,извадих старият и сложих новият. Завих си болтовете и напъхах маркуча. Под скоростната кутия сложих един голям леген който да сабира изтеклият антифриз през време на смяната и си го налях после обратно (като го прецедих през парцалче) В легена бях събрал по малко от литър антифриз ,а извън него загубих около половин литър. Налях после 0.5 литра концентрат и това е. Запалих колата и изчаках да се включи перката на радиатора. Налях още малко антифриз!
Докато е студена колата,без да развивам капачката на казанчето за доливанне на антифриз, откачих мъркуча който излиза от термостата и отива към горната част наа радиатора. После веднага го запуших с топка парцали.Развих двата болта дето държат термостата,извадих старият и сложих новият. Завих си болтовете и напъхах маркуча. Под скоростната кутия сложих един голям леген който да сабира изтеклият антифриз през време на смяната и си го налях после обратно (като го прецедих през парцалче) В легена бях събрал по малко от литър антифриз ,а извън него загубих около половин литър. Налях после 0.5 литра концентрат и това е. Запалих колата и изчаках да се включи перката на радиатора. Налях още малко антифриз!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта