Да сменям ли маслото ?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Да сменям ли маслото ?

Мнениеот tisho_tch » Съб 23 фев 2008 11:47


Колеги моля за вашето мнение, значи оня ден оставих Полото в сервиз - ще сменят сегменти и биел.лагери та се чудя дали след смяната им да сменя и маслото при положение че то е на 3000км. ..а ми казаха че ще се разработва двигателя 500км и не знам по-специално масло ли е необходимо в този случай :?: :?: :?:




jabeto
Мнения: 241
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 15:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот jabeto » Съб 23 фев 2008 18:06


Може и да не го сменяш но по хубаво е да го смениш.И като го смениш и покаращ 1000-тина километра е хубаво да го смениш пак защото през тези 1000км сигментите се сработват и напасват кум цилиндрите и остават малки стърготинки в маслото защото все едно като се сработват сигментите все едно се шлайфат и затова. :D


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Съб 23 фев 2008 18:41


Май ще се спра на варианта смяна след 500-1000км, а засега ще карам със старото- дано да не се отрази зле на разработването на сегментите само :banghead:


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Съб 23 фев 2008 22:14


А как изглеждат износените сегменти, че им нямам много вяра на майсторите?


Потребителски аватар
biol
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот biol » Нед 24 фев 2008 9:27


като ги сложиш в цилиндъра мериш ключа,
но ако си отворил двигатея сменяи ги и тях,
и без това работата е в пъти по скъпа от частите


jabeto
Мнения: 241
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 15:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот jabeto » Нед 24 фев 2008 11:02


Само за разяснение на колегата ако на му е ясно какво е това ключ на сигмента .Това е растоянието кудето сигмента е прекъснат :wink:


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Нед 24 фев 2008 13:48


jabeto написа:Само за разяснение на колегата ако на му е ясно какво е това ключ на сигмента .Това е растоянието кудето сигмента е прекъснат :wink:

Ами поне кажете колко трябва да е растоянието или си зависи от модела?


jabeto
Мнения: 241
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 15:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот jabeto » Нед 24 фев 2008 17:15


Е това вече не го знам .но може да поискаш накрая да ти дадат старите сигменти, за да се увериш че са ти ги сменили.Е то итова не е гаранция че птимерно неможе да са някакви други ама все пак. :roll:


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пон 25 фев 2008 0:38


катто ти отвориат двигателиа пипаш отгоре буталото и се опитва6 да го размурдаш или разклатиш налиаво и надиасно вутре вув цилиндара

Последна промяна от maznia на Пон 25 фев 2008 0:40, променено общо 1 път.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пон 25 фев 2008 0:39


катто ти отвориат двигателиа пипаш отгоре буталото и се опитва6 да го размурдаш или разклатиш налиаво и надиасно вутре вув цилиндара ако има ниакав макар и малак луфт работата е дебела ниама да се разминеш само сус сигменти буталата и те са за смиана варианта ти е около 10 хил км само сус сигментите после ефекта пада клуча триабва да е размер станиол от кисело млиако да минава през сигментаслојен вув цилиндара на всиака цена смени маслото при смиана на бутала и сигменти слоји риадко масло или колкот е заводско за двигателиа пулна синтетика


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 25 фев 2008 9:19


ключа трябва да е под 0.8мм..
демек по-малко от 1мм.. ако е повече.. се сменят..
сегменти струват 100-150 кинта...
отворен ли е мотора.. сменяй ...

маслото.. караш 2000 км .. след което го сменяваш...

разработката е пропоръчителна до смяна на първото масло..

може и да я намалиш... но си е твой избор..

аз не издържах 2000 км.. разработка.. и вече на 600км.. го газя ;)
още не се е строшило

не е зле, да свалите един основен лагер поне.. да му видите състоянието.. ако трябва и те да се сменят...

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=77133


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Пон 25 фев 2008 20:37


Колеги благодаря за инфото до сега, значи днес като ходих до сервиза да видя каква са я свършили резултатите са:
1. Двиг. е разглобен
2. Имало е блокирал сегмент(така казаха) от това е и проблема :?
3. Според тях блокирането е в резултат на прегряване, което ме съмнява защото за 8 месеца откакто е в Б-я не е вдигала над 90 градуса и 2700 об.
4. Ключът е 0.7 мм
5. Цилиндъра и буталата са О.К.
6. Главата е занесена на проверка и евентуално шлайфане
7. От "Аутоплюс" са доставени сегменти и гарнитури, утре ще пристигнат и останалите( б.лагери и още нещо беше)
8. Обещаха че след 2 дена ще е готова



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта