Проблем с ламбда сонда на поло 3F 1991...

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Проблем с ламбда сонда на поло 3F 1991...

Мнениеот groznika » Пон 25 фев 2008 11:50


Колеги,
От скоро съм с ново половерче. 1991, 3F, 1300 GT, 75 кончета, мулти ижекцион. Днес го закарах на основен оглед, обслужване и тн. Вдигнахме колицата на подемника и направо изумях! Няма ми я ламбда сондата :shock
Огледах от колекторите до гърнето и няма! С Монтьоро се пипнахме за очите. 30 мин съм се цъклил.
Някой който е в час може ли да ми каже, така ли трябва да е или предния собственик като е сменял цялата генерация е решил, че тая сонда е излишна и да я е кръцнал?
Ако колата е с отстранена сонда, не знам дали въобще ще върви нормално, а половера си джитка съвсем читаво...




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 25 фев 2008 12:18


ахахахаа...
газ има ли,...?
ако я е карал на газ.. нормално...да я няма.. но как работи на бензин не знам..

я прегледай, там където е буксата за ламбдата да не е набухал някакъв емулатор.. по кабелите.. да търсиш...

2F e модела не 3F ;)
...
п.п.
трябваш ми за сверка при вървежа.. на моето..
да видя с колко ще ме дръпнеш ;)
и евентуално да пробвам чипа /компира/ ти от старото.. докато пътува на към мен един custom чип ;)


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 25 фев 2008 14:50


wili98 написа:...

2F e модела не 3F ;)
...
Вили ша ма прощаваш ама той колегата е написал номера на мотора поне доколкото аз разбрах :lol: 3F е ГТ-то - 75 коня :D


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 25 фев 2008 15:13


няма май газова !!!
някакъв емулатор е боднал сигурно
иначе отзад ще е чернилка и ще папа много
той се хвалеше пред. собственик, че е сменял изпуск система цялата!!!
баси изрода :)


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Пон 25 фев 2008 15:18


Дам, мотора е 3F ;)
GT, 1300 cc, 55kW, 75hp, мулти инжекцион (не е моно) ;)
Датата на производство е януари 1991. Колата никога не е имала газова. Бензинов е мотора.

ПП
Вили, мисля, че се бъркаш по черното поло в гаража. То е 1.0 AAU. Виж добавил съм и GT-то като втора кола в гаража :)


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 25 фев 2008 17:35


Търси ,търси! Не може без ламда сонда тоз мАтор. Че и твоята е от онези : мани-мани : с четирите кабела дето струват към 200 лв новите. Свещите чернилка яка ли са?


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Пон 25 фев 2008 17:48


Anbuch написа:Търси ,търси! Не може без ламда сонда тоз мАтор. Че и твоята е от онези : мани-мани : с четирите кабела дето струват към 200 лв новите. Свещите чернилка яка ли са?


Свещите са като нови. Като запаля дори не припушва отзад... Сонда и дори кабели за нея въобще не намерих :shock


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 25 фев 2008 19:28


с емулатор.. ми се вижда сложна таз работа.. пак че се опути.. си мисля..

все си мисля, че я проспивате таз ламба сонда...

чакам те за сверка.. ;)
пиши едно ЛС.. кат посмениш консумативите и си готов за една сверка.. нейде на широко ;)


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 25 фев 2008 19:59


groznika-братче-,има или няма ламбда?контрол някакъв вместо нея?
Жици-мици,някакви "шляещи се безцелно...Пиши ако излезне нещо,моля те...Щот моята май се е запътила към боклука...ама 200 кинта няма да дам!
Всъщност(към по-знаещите) ако си караш колата с проибана Ламбдасонда,какви поражения може да създаде?За разхода е ясно че се вдига,ама компира може ли да се прехендри от тая гад?


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Пон 25 фев 2008 20:35


Утре отивам пак в сервиза да си взимам колата и пак ще гледаме. Според мен не може без ламбда :shock
Колата я имам от седмица и не съм я засекъл още като разход, но без тъпата сонда ми звучи безумно...


Потребителски аватар
Savatage
Мнения: 177
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София | Passat b3
Контакти:

Мнениеот Savatage » Сря 27 фев 2008 15:22


Колеги, извинявам се за офф-а ... но въпроса ми е по тази тема ... мойто поло е единичка 1.3i. Въпроса ми е , как да проверя дали лабда сондата е читава още и по какво се разбира дали е преебана.
Поздрави и пак се извинявам.


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Сря 27 фев 2008 15:30


Значи, днес се допитах до vasstop и след като отворихме капака всичко стана ясно :)
Ламбда сонда има, но всъщност няма.
Това ще рече, че има кабел до компа, но той свършва с празна букса. Предният собственик я е изкорубил и е отебал да слага нова. В следствие на това упражнение разхода ми е около 15/100 градско. Благодарение пак на колегата vasstop, може и да се уредя с чисто нова сонда на разумни цени :)
В общи линии ще заминат някъде към 200 лв за сонда и за някои промени и модификации по генерацията.

ПП.
Проблем с ламбда, може да се установи на първо време със съмнителен разход, и компютърна диагностика. Това което аз съм, чел за този датчик е, че в повечето случаи му дават среден живот 150 000 км.


Потребителски аватар
Savatage
Мнения: 177
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София | Passat b3
Контакти:

Мнениеот Savatage » Сря 27 фев 2008 15:38


Колега , оня ден се качвах на Искъра с колата ми и понеже е доста нисичка и скъсах точно преди ламбдата тръбата ... след това нямах минимални , работи - работи има няма 1-2 минути и почва да гасне ... вчера го заварих и сега нема грижи ... според мен гасненето и прекъсването беше именно заради сондата ... ако е така значи работи ? :roll:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 27 фев 2008 15:42


Ако свободно смуче кислород от атмосверата (не зная колко ти я съдрана тръбата) компа ще преобогатява сместа на бензин без да има нужда и колата ти ще се дави и ще трупа нагар


Потребителски аватар
Savatage
Мнения: 177
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София | Passat b3
Контакти:

Мнениеот Savatage » Сря 27 фев 2008 15:51


Директно си беше овиснала ... не беше пукната, а скъсана.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта