Обобщено аз ОБОРОТИ и ДИАГНОСТИКАТА

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Обобщено аз ОБОРОТИ и ДИАГНОСТИКАТА

Мнениеот ninja_pz84 » Вто 18 мар 2008 15:10


Значи всички мнго лесно веднага казват диагностика.....При мен вс беше ок само ми гаснеше отвреме навреме....само почистих дросела и спря да гасне но както вече сам писал.. на инерция даржи 1300-1400 оборота...ходих на прословутата ДИАГНОСТИКА.. казаха всичко е ОК- настроиваха компютърно дросела....че даже ми бара делкото и аз му викам то делкото никва роля не играе тука...май искаше повече пари да ми вземе...та така, каза покарай трябва да се оправи само....нарочно исключвам в последнив момент от скорост за да обучавам не6то ,да ама не......а има и моменти когато се оправя и после пак така.....да омотвам изолирблан около дросела ли......едва ли са ми маркучите за вакуум но все пак каде са те?




Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Вто 18 мар 2008 18:05


Споко на мене ми падна чак на 300 км на 900 оборота имай търпение!


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Вто 18 мар 2008 20:23


Аз оттогава съм изминал към 1000 км и отгоре даже :)


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 19 мар 2008 9:39


ninja_pz84 написа:Аз оттогава съм изминал към 1000 км и отгоре даже :)

Само един съвет: Ако искаш да си сигурен в почистването на дросела и не ти се кисне в корисилин механичната част по стария Жигулски метод за карбуратори, при почистването, показано от колегата Анбух използвай тънка дунапренена гъбичка, а не парцал /от него могат да останат власинки, невидими с просто око, които да станат ядра за ново зацапване. Да не говорим че дунапренът почиства в пъти по - добре/
И вече като си сигурен в горното, едно по едно отстранявай другите възможни причини в следния ред:
1. Диагностика за грешки с изчистване /ако всичко е ОК, оборотите са нормални на празен ход - вакуумното мъркуче към дросела е отворено при диагностиката/Дотук с диагностиката. Ако има проблем той е механичен, което не изключва износена дроселова клапа и читаво стъпково моторче, но с вероятност под 1%/
2. Проверка на вакуума при натиснат докрай педал на спирачките - дали се влияят оборотите при закачено мъркуче за вакуума към дросела /ако да - имаш проблем със сервото на спирачките, но ако е поносимо - оставяй го така. Ако не - търси причина в други мъркучета на системата/
3. Ако всичко това не помогне /имаш нормален празен ход, а ти поддържа високи обороти при смяна на различните режими на двг. /те са 3/не прави нищо повече от обучение на дроселната клапа - рано или късно тя ще се адаптира /по - точно адаптира се компа към нормален режим/
4. Това е моят опит и не претендирам, че е универсален за всички модели двг. на Поло - не може да няма изключения, но като допълнителни мерки и причини.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта