
възможно ли е от тези 2 ъгл.градуса да има такава промяна??????????????
p.s
интересното е че изчезна провала при рязко подаване на "газ"...
lrlmodo написа:Мда и при мене по-голямото предварение оказва + ефект
TheBoss написа:lrlmodo написа:Мда и при мене по-голямото предварение оказва + ефект
А при мене да не говорим какъв ефект има
Anbuch написа:maslinkov написа: виж колко ти е предварението - 5-6 гр. на празен ход и загрял двг. трябва да е
Голяма грешка , от 5 до 7 градуса (или най-точно 6 градуса) трябва да е ,но при 1500 оборота ,а не на празен ход
Доказателството : Само дето не си крещяхме с един майстор ,дето беше убеден ,че техниката му за 40 000 лв знаела много по-добре от мен какво трябвало да бъде предваренето и то при колко оборота(това преди да закачим колата към техниката му). Като закачихме скъпоценната му техника за моята кола , тя сама повиши оборотите на 1500 и ги закова и при тези обороти ми измери предварение 3 градуса. В крайна сметка ми настрои предварението на 6 при 1500 оборота и заяви ,че моят двигател бил някакъв специален ,много рядко срещан и затова се е объркал![]()
![]()
![]()
![]()
Anbuch написа:Иначе на делкото има 2 болта (глави за ключ 10) , развиваш ги лекичко ,колкото да може да се завърти делкото и го врътваш лекичко. Каквото и да правиш сложи един белег за да можеш да се върнеш при необходимост към старото си положение. Имаш впред ,че когато 1мм се разминат белезите са ти някъде към 3 градуса предварене
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта