пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот vladko1001 » Нед 18 яну 2009 17:07


случайно се отбих при познати с BOSH диаг... и коригирахме центровката на половера от 5 на 7 град...и полото изхвърча в космоса...върви като пу6ка,даже свали и разхода...на равно с трима ускорява от 60 км/ч - на пета пред. :D
възможно ли е от тези 2 ъгл.градуса да има такава промяна??????????????

p.s
интересното е че изчезна провала при рязко подаване на "газ"...




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот maslinkov » Нед 18 яну 2009 19:56


:D :lol: :D


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот nosex » Нед 18 яну 2009 20:09


Я бате Владко, раздуй малко на невежата, каква е тая центровка на предварението ли, на що? :lol:
И щом "има почва и вирее" по-добре на 7 градуса, май си заслужава :P
Фабрично 5 ли е била?
Аз съм със същио кофтор ААУ... :twisted:


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот vladko1001 » Нед 18 яну 2009 20:28


голяма драма с тоя "боклук" AAU :mrgreen:
но както писах по-рано, батко владко имаше през далечната 1992/когато някои колеги от форума са били на цокалото 8), поло набор 1977 :D ,то било audi50 :shock ,
след тази късна намеса от BOSH диага,се убедих че има голямо значение добрата центровка на запалване,на газоразпределение/сменени ремък,клапани,помпи, филтри и т.н..../
явно двигателя стана по-еластичен ...най-ме кефи факта че на празен ход/при загрял мАтор/ оборотите са толкова устойчиви и равномерни, че като поставя на капака на мАтора чаша кафе не се РАЗЛИВА :smackbum

p.s.
почти се бях обзавел с поло 1,9 /чист-мръсен/ дизел :banghead:

Последна промяна от vladko1001 на Нед 18 яну 2009 21:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот lrlmodo » Нед 18 яну 2009 20:53


Мда и при мене по-голямото предварение оказва + ефект :mrgreen:


Потребителски аватар
TheBoss
Мнения: 110
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 13:31
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Плевен

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот TheBoss » Вто 20 яну 2009 14:05


lrlmodo написа:Мда и при мене по-голямото предварение оказва + ефект :mrgreen:


А при мене да не говорим какъв ефект има :D


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот Peterman » Вто 20 яну 2009 22:02


Кой може да бутне и мойто?
:roll:


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот doc_j » Сря 21 яну 2009 13:24


TheBoss написа:
lrlmodo написа:Мда и при мене по-голямото предварение оказва + ефект :mrgreen:


А при мене да не говорим какъв ефект има :D


Дааа, при каране на газ се иска по-голямо предварение... :twisted: mhihi


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот ONYX » Сря 21 яну 2009 20:49


Може ли някой да обясни от къде се настройва предварението или по точно кое се върти за да се настрои.
Нещо ми куца ускорението.Съмнявам се да не е и от гумите които са 165/55/13.Като ролери. :D


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот vladko1001 » Сря 21 яну 2009 20:56


голям хулиган се оказа тоя изтърсак "AAU",обаче най-голямата смешка е че,му врътнах на тоя боклук "AAU" около 20к км и нула забележки/освен че не можеше да откъсне при ускорение/ :D А СЕГА ДЕ :bowdown

p.s.
като студент в ВМЕИ-ГАБРОВО през далечната 1983г. имах Москвич 408 mhihi, пътя Плевен-Габрово-Плевен съм го карал с "гръбначния мозък" и коминЯ на Москвича беше като намазан с четка за зъби/Бял/ :D - бензин А86 :mrgreen:

p.s.2
сега нещата са други,не е като едно време :bishop


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот maznia » Пон 02 фев 2009 18:12


:D

Последна промяна от maznia на Съб 06 юни 2009 23:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
didkodidko
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот didkodidko » Пон 25 май 2009 16:06


Хора,

казвате барнали сте от 5 на 7 градуса и тн и хвърчи полото. Много ми се иска и аз да видя дали няма да се случи така с моето та ако може някои да каже къде се върти и какво се прави стъпка по стъпка че ще е готино да стабилизирам полото. Между другото надявам се че става на АЕХ двигател 6Н 1.4

Мерси


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот Anbuch » Пон 25 май 2009 16:24


За АЕХ най добре е да отидеш при някой който има VAG-COM или там където имат необходимата техника да ти настроят добре предваренето.
Виж как се настройва
Anbuch написа:
maslinkov написа: виж колко ти е предварението - 5-6 гр. на празен ход и загрял двг. трябва да е


Голяма грешка , от 5 до 7 градуса (или най-точно 6 градуса) трябва да е ,но при 1500 оборота ,а не на празен ход

Доказателството : Само дето не си крещяхме с един майстор ,дето беше убеден ,че техниката му за 40 000 лв знаела много по-добре от мен какво трябвало да бъде предваренето и то при колко оборота(това преди да закачим колата към техниката му). Като закачихме скъпоценната му техника за моята кола , тя сама повиши оборотите на 1500 и ги закова и при тези обороти ми измери предварение 3 градуса. В крайна сметка ми настрои предварението на 6 при 1500 оборота и заяви ,че моят двигател бил някакъв специален ,много рядко срещан и затова се е объркал :a boi de mhihi mhihi mhihi

п.п. също съм с АЕХ
Не е добре предварението за твоят двигател да е повече от 7 градуса (на колегата пуснал темата предварението му трябва да е 5 на празен ход ,а при теб 6 на съответните обороти),особенно ако не караш на газ
Иначе на делкото има 2 болта (глави за ключ 10) , развиваш ги лекичко ,колкото да може да се завърти делкото и го врътваш лекичко. Каквото и да правиш сложи един белег за да можеш да се върнеш при необходимост към старото си положение. Имаш впред ,че когато 1мм се разминат белезите са ти някъде към 3 градуса предварене


Потребителски аватар
didkodidko
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот didkodidko » Пон 25 май 2009 16:44


Железен си :) Мерси


Потребителски аватар
googoо
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 12 апр 2009 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: пълна промяна на поло/AAU/след корекция 2ъгл.гр на запалване

Мнениеот googoо » Пон 25 май 2009 17:19


Anbuch написа:Иначе на делкото има 2 болта (глави за ключ 10) , развиваш ги лекичко ,колкото да може да се завърти делкото и го врътваш лекичко. Каквото и да правиш сложи един белег за да можеш да се върнеш при необходимост към старото си положение. Имаш впред ,че когато 1мм се разминат белезите са ти някъде към 3 градуса предварене


На AER има ли смисъл да се прави ? И на къде се върти след като се развият болтовете ?

:beer

edit: разтърси се и открих, че посоката е по часовниковата стрелка!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта