Колеги днес с приятелката ми гледахме едно поло, за което продавача твърдеше че е 90кс, но аз такъв двг не намерих в гамата на VW. Някои знае ли дали има такова чудо? Какви са кодовете на двг от тези години?
Колко може да харчи това зверче?
Отзад пише ГТИ но според мен си е добавено.
POLO 1.4, 16V 2000г.
- CTaH4o
- Мнения: 483
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: POLO 1.4, 16V 2000г.
Vanich написа:Колеги днес с приятелката ми гледахме едно поло, за което продавача твърдеше че е 90кс, но аз такъв двг не намерих в гамата на VW. Някои знае ли дали има такова чудо? Какви са кодовете на двг от тези години?
Колко може да харчи това зверче?
Отзад пише ГТИ но според мен си е добавено.
90кс няма
има само 75кс или 101кс
а относно ГТИ 0 това са тия лимитед едишъните и са 1.6 16в
Re: POLO 1.4, 16V 2000г.
CTaH4o написа:Vanich написа:Колеги днес с приятелката ми гледахме едно поло, за което продавача твърдеше че е 90кс, но аз такъв двг не намерих в гамата на VW. Някои знае ли дали има такова чудо? Какви са кодовете на двг от тези години?
Колко може да харчи това зверче?
Отзад пише ГТИ но според мен си е добавено.
90кс няма
има само 75кс или 101кс
а относно ГТИ 0 това са тия лимитед едишъните и са 1.6 16в
Отзад под кората на багажника дали пише колко киловата е ??
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
На капака на ангренажният ремък има една бяла лепенка (тя редко пада) и на нея търси трибуквения код:
AUA , APE,AHW за 75 коня
AFH ,AFK ,AUB за 100 коня
gti-то са 1.6 16 V
п.п. Междувпрочем на лепенката ги има и киловатите де
ама ако не се виждат....
Продавача или не е запознат с колата или те ЛЪЖЕ за мощноста на двигателят - и двато случея са много разпространени
AUA , APE,AHW за 75 коня
AFH ,AFK ,AUB за 100 коня
gti-то са 1.6 16 V
п.п. Междувпрочем на лепенката ги има и киловатите де

Продавача или не е запознат с колата или те ЛЪЖЕ за мощноста на двигателят - и двато случея са много разпространени

-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 11:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Може евентуално да му е правен чип тунинг и тогава да е станало от 75 коня на 90 коня. Доколкото съм запознат при такъв тунинг могат да се вдигнат около 10-15 коня.
Иначе аз имам абсолютно същото поло, но не е ГТИ и ми гори извънградско 5,5-6, а градско 8,5-9.
http://www.vw-klassika.ru/chiptuning.php
Иначе аз имам абсолютно същото поло, но не е ГТИ и ми гори извънградско 5,5-6, а градско 8,5-9.
http://www.vw-klassika.ru/chiptuning.php
Днес имах повече време и го разгледах в детайли. Кода на мотора е AHW, видях го отзад на лепенката под кората, което ще рече 75кс. Забелязъх проблем като дам контакт не свети лампата на еърбега а иначе ми се струва, че не са изкачали, въпреки, че е удряна колата. Моя пасат като го взех също беше удрян и ми бяха сложили една черна лепенка на лампата за да не се вижда, но еъбеците си бяха на място. Изтрих крашдатата от модула и в момента всичко е ок. Утре ще го закача на ваг за да видим дали е същото.
Полото е с климатроник обаче ме учеди че на радиатора има само една перка и ми се стори, че не е имало никога втора! Е те с една перка ли са им климатиците на полотата.??
Ако всичко утре е ок приятелката ми ще се присъедини към голямото семейство на VW

Полото е с климатроник обаче ме учеди че на радиатора има само една перка и ми се стори, че не е имало никога втора! Е те с една перка ли са им климатиците на полотата.??
Ако всичко утре е ок приятелката ми ще се присъедини към голямото семейство на VW


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта