пистов ремък AEX

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

пистов ремък AEX

Мнениеот embi4a » Пон 07 апр 2008 8:42


Здравейте колеги,
От известно време искам да питам няколко въпроса. За протокола да разясня, че колата няма клима.
1. Ако ми се скъса пистовия ремък колко км. мога да мина без него. Водната помпа е на ангренажа така че си мисля, че единствено няма да имам хидравлика и акумулатора не зарежда. Бъркам ли нещо?
2. Откъде се оптяга въпросния ремък и мога ли на път да го сменя сравнително лесно? Гледах и не видях откъде например да си го оптегна ако се е разхлабил примерно или е прекалено опнат.




Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 07 апр 2008 9:52


1: прекалено малко-недей прави експерименти...това не е карбураторен двг,на който можеш да закърпиш положението с ластик от гащи или чорапогащник....
2:трябва да имаш една ролка,която се регулира посредством един болт...
Сменят се и ремъка и тая ролка.А ако нямаш ролка-сигурно динамото ти оптяга ремъка-така е при мен....
Ако имаш инструмент и си относително технически грамотен-можеш сам за около 10-15 минути да смениш нещата


jabeto
Мнения: 241
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 15:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот jabeto » Пон 07 апр 2008 16:27


Пистовия ремък се оптяга от динамото но кофтито е че болта от който се регулира се намира от долната част на динамото и треа да легнеш под колата или да я качиш на канал.Иначе самото оптягане е лесно като отвиеш въпросният болт на динамото си има пружина която го избутва и ремъка се оптяга след което само го завиваш отново


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пон 07 апр 2008 19:45


караш докат свърши акумолатора и краи огасва и толкос


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Вто 08 апр 2008 9:00


караш докат свърши акумолатора и краи огасва и толкос

:D Става въпрос примерно съм на 100 км от града и се скъса въпросния ремък. Мога ли да карам колата през тези 100 км докато се прибера. Щото знаете по път ако викнете пътна помощ или да ти правят колата дерат кожи :) Не че ще карам докато срина акумулатора, а само за инцидентно аварийно прибиране.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 08 апр 2008 9:47


Караш жена ти да си свали чорапогащника, връзваш го като ремък и караш яваш-яваш докато стигнеш някъде, където да го смениш... ;)
Из магистралния пътеводителmhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Вто 08 апр 2008 14:19


Стига бе, питам сериозно :D Мога ли да се дотътря на 100 км без ремък или не мога?


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 08 апр 2008 15:13


Аз не се бъзикам.
А това колко ще изкараш зависи от акумулатора ти и това колко консуматори си пуснал. Никой не може да ти каже с точност.
Това с чорапогащника е практически модел използван при такава авария между другото.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 08 апр 2008 20:32


vasstop написа:Това с чорапогащника е практически модел използван при такава авария между другото.


Точно така е -колегата Вастоп не се шегува....
Аз лично съм прилагал тая хватка-ама с ластик от анцунг....на Шкода "100 сълзи"....
В интерес на истината-не съм запознат дали компютъра на колата ще позволи по-дълго време колата да работи само на акумулатор....
За каране само на артернатор-правил съм го,ама обратното-само на карбураторното ми Рено5....


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 08 апр 2008 20:47


ако не ползваш фарове радио или други консуматори и акомулатора е изправен можеш да караш до 300 км на акумолатор - изпробвал сам го на форд ескорт 88 година --в младежка възраст


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 08 апр 2008 21:28


maznia написа:ако не ползваш фарове радио или други консуматори и акомулатора е изправен можеш да караш до 300 км на акумолатор - изпробвал сам го на форд ескорт 88 година --в младежка възраст


Ама карбуратор ли беше? При инжекциите консумацията на ток при движение е по-голяма до колкото зная?


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 09 апр 2008 0:35


опс карбуратор 1.4 мотор мејдинката еми колега 150 км ги слагам тогас --ама ква тема си пуснал и ти експирименти за 20 лв ше оцакаш акомулатор за 100 и аиде трии темата или заклучваи


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Сря 09 апр 2008 9:12


Не че ще цакам акумолатора - питам чисто теоретично така да се каже. Ако изпадна в подобна ситуация и е кофти времето а съм на 5-10 км от града да не мислиш, че ще легна в локвите да сменям ремък :D


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 10 апр 2008 9:17


Ако си примериш с амперметър консумацията на ток на колата докато е запалена може горе долу да се ориентираш. Ако си с акумулатор 45 ампер часа това значи ,че той като е зареден може в продължение на 1 час да захранва консуматор който "смуче" 45 Ампера. Но колкото по-се разрежда акумулатора толкова и по ниско му е напрежението с което той ще захранва консуматора. Освен това, ако генераторът ти неработи ,захранващото напрежението е с около 1 Волт по-ниско и това няма как да не се отрази на пустата му електроника на колата


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Пет 11 апр 2008 9:51


Благодаря ти Anbuch :wink:
Явно че повече от 10 ина километра не бива да се кара и то в краен случай. Иначе в багажника си имам стария ремък за всеки случай!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта