Здравейте колеги,
От известно време искам да питам няколко въпроса. За протокола да разясня, че колата няма клима.
1. Ако ми се скъса пистовия ремък колко км. мога да мина без него. Водната помпа е на ангренажа така че си мисля, че единствено няма да имам хидравлика и акумулатора не зарежда. Бъркам ли нещо?
2. Откъде се оптяга въпросния ремък и мога ли на път да го сменя сравнително лесно? Гледах и не видях откъде например да си го оптегна ако се е разхлабил примерно или е прекалено опнат.
пистов ремък AEX
1: прекалено малко-недей прави експерименти...това не е карбураторен двг,на който можеш да закърпиш положението с ластик от гащи или чорапогащник....
2:трябва да имаш една ролка,която се регулира посредством един болт...
Сменят се и ремъка и тая ролка.А ако нямаш ролка-сигурно динамото ти оптяга ремъка-така е при мен....
Ако имаш инструмент и си относително технически грамотен-можеш сам за около 10-15 минути да смениш нещата
2:трябва да имаш една ролка,която се регулира посредством един болт...
Сменят се и ремъка и тая ролка.А ако нямаш ролка-сигурно динамото ти оптяга ремъка-така е при мен....
Ако имаш инструмент и си относително технически грамотен-можеш сам за около 10-15 минути да смениш нещата
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: Вто 30 окт 2007 15:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Пистовия ремък се оптяга от динамото но кофтито е че болта от който се регулира се намира от долната част на динамото и треа да легнеш под колата или да я качиш на канал.Иначе самото оптягане е лесно като отвиеш въпросният болт на динамото си има пружина която го избутва и ремъка се оптяга след което само го завиваш отново
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
караш докат свърши акумолатора и краи огасва и толкос


vasstop написа:Това с чорапогащника е практически модел използван при такава авария между другото.
Точно така е -колегата Вастоп не се шегува....
Аз лично съм прилагал тая хватка-ама с ластик от анцунг....на Шкода "100 сълзи"....
В интерес на истината-не съм запознат дали компютъра на колата ще позволи по-дълго време колата да работи само на акумулатор....
За каране само на артернатор-правил съм го,ама обратното-само на карбураторното ми Рено5....
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ако си примериш с амперметър консумацията на ток на колата докато е запалена може горе долу да се ориентираш. Ако си с акумулатор 45 ампер часа това значи ,че той като е зареден може в продължение на 1 час да захранва консуматор който "смуче" 45 Ампера. Но колкото по-се разрежда акумулатора толкова и по ниско му е напрежението с което той ще захранва консуматора. Освен това, ако генераторът ти неработи ,захранващото напрежението е с около 1 Волт по-ниско и това няма как да не се отрази на пустата му електроника на колата
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта