проблясване в таблото
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
проблясване в таблото
Колеги, имам въпрос относно това проблясване Преди мислех, че така ми се струва, защото го долавях само с периферно зрение и не можех да разбера внушавам ли си, от аварийните, респективно алармата ли е, но сега съм сигурен Вчера като влязох с по - висока скорост през един легнал полицай и ми светна отчетливо в полето на сигналните лампи, но не някоя от тях - те светят с червеникав оттенък, а ярко бяло просветване, без да маркира определена лампа на нивото на лампите за акумулатора и тази за маслото Имал ли е някой подобна повреда и опасно ли е според вас? Вече сънувам бобини и искри, ама според мен от това ниво не се вижда бобината, според мен И да не забравя - от 2 дни не ми свети вече таблото - първо премигва, премигва и накрая престана да свети Недоумявам откъде да започна с търсенето на повредата - от ключ, потенциометър, или направо от таблото Вие какво ще ме посъветвате?
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
ами високо напрежение там няма, че да вижаш искри!
Според мен трябва да започнеш от ключа за фаровете! При Голф 2 са проблемна част тъйкато няма релета преди фаровете и цялото намрежение към фаровете минава през ключа, ако съм разбрал правилно какво са ми обяснявали. На колегата dimitkoto Голф2 му се беше стопил ключа за фаровете.
При полото незнам дали има релета, предполагам че няма.
Та провери си 1-во ключа, с един мулти цет можеш лесно да измериш какво напрежение минава към осветелнието на таблото и по този начин да провериш потенциометъра.
Друг възможен проблем е, да е имало слаба маса, която щом не свети в момента, значи вече не е слаба ами я няма никаква
Според мен трябва да започнеш от ключа за фаровете! При Голф 2 са проблемна част тъйкато няма релета преди фаровете и цялото намрежение към фаровете минава през ключа, ако съм разбрал правилно какво са ми обяснявали. На колегата dimitkoto Голф2 му се беше стопил ключа за фаровете.
При полото незнам дали има релета, предполагам че няма.
Та провери си 1-во ключа, с един мулти цет можеш лесно да измериш какво напрежение минава към осветелнието на таблото и по този начин да провериш потенциометъра.
Друг възможен проблем е, да е имало слаба маса, която щом не свети в момента, значи вече не е слаба ами я няма никаква

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
bimmoby написа:в подобна ситуация(легнал полицай) и на мен ми се е случвало подобно нещо,но на втория път гледах точно там и видях ясно как премигва лампата на сервото на волана
То хубаво, ама аз нямам лампа за сервото - просто проблясна зад таблото с бяла светлина и без да маркира конкретна лампа. Все си мисля, че е свързано с лоша спойка, като го свързвам с угасването на осветлението на цялото табло /което преди това премигваше/, но още не ми е останало време да се занимавам. Мисля да започна все пак от таблото, а не от ключа за светлините. Бушоните вече са проверени и всичко с тях е ОК.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта