поло надпис на дисплея
поло надпис на дисплея
здравейте колеги нов съм във форума .купих на жена си поло 1000 куб.см.Полото е перфектно.Понеже карам доста по-мощна кола имам чувството че това не върви.В същото време на дисплейчето където показва километрите (дневен и тотален километраж) при палене показва "1n 01"след което си показва километража.Какво означава това, нормално ли е или иска да ми покаже някаква грешка в компа която аз не разбирам.Аз карам Фиат Мареа и не са ми ясни много фолксвагените за това моля за компетентно мнение.Благодаря ви!
- TURL
- Мнения: 495
- Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
- Контакти:
тези са със сигурност за Венто И Г3, мисля, че и при теб са същите, някой колеги ги е описал много подробно:
IN00 - всичко е наред.
IN01 - инспекция поради изтичане на определено време (преглед по колата).
IN02 - инспекция след определен пробег.
OEL1 - смяна на масло след определен пробег.
OEL2 - смяна на масло поради изтичане на определено време.
Значи тези неща си ги нагласяш ти, за да ти напомнят. Например:
Аз си нагласям IN01 на 6 месеца и като светне си преглеждам ходовата част; IN02 на 10.000км и като светне - основен преглед по колата (всичко!); OEL1 - на 10.000км - за смяна на маслото; OEL2 - на 12 месеца - пак за смяна на маслото, защото дори и да не се кара, сляд около година си губи свойствата.
Ако не ти се занимава да ги нагласяш тези неща и те дразни да се включват, просто ги направи на много големи цифри и готово (мисля, че максимума беше 30.000км или повече даже)! Но не е препоръчително.
Как се нагласят? Има 2 начина, но ти казвам по-простия:
Даваш на контакт и в същото врема задържаш натиснато копчето за нулиране на дневния километраж, а с другата ръка с един химикал натискаш копчето на часовника за минутите (долното). Така влизаш в "сервизен режим". След това се работи с 2 копчета, едното е това за нулиране на дневния километраж, а другото - копчето на часовника за минутите (долното). С първото сменяш:
IN01 -> IN02 -> OEL1 -> OEL2. А с другото влизаш в съответното меню. След като влезеш - с първото от копчетата въртиш месеците или километрите съответно, а с другото потвърждаваш и излизаш. Накрая махаш контакта и готово.
Другия начих е описан в някакъв руски сайт, ама е по-труден и със същия ефект.
Съветвам като си смениш маслото да си нагласиш съответно OEL1 и OEL2, а сам ще прецениш какъв смисъл да заложиш в инспекциите IN01 и IN02. Аз примерно на IN01 си проверявам ходовата част, а на IN02 правя обстоен преглед на колата. Че по нашите пътища...
http://vwclub-bg.org/articles.php?id=13

IN01 - инспекция поради изтичане на определено време (преглед по колата).
IN02 - инспекция след определен пробег.
OEL1 - смяна на масло след определен пробег.
OEL2 - смяна на масло поради изтичане на определено време.
Значи тези неща си ги нагласяш ти, за да ти напомнят. Например:
Аз си нагласям IN01 на 6 месеца и като светне си преглеждам ходовата част; IN02 на 10.000км и като светне - основен преглед по колата (всичко!); OEL1 - на 10.000км - за смяна на маслото; OEL2 - на 12 месеца - пак за смяна на маслото, защото дори и да не се кара, сляд около година си губи свойствата.
Ако не ти се занимава да ги нагласяш тези неща и те дразни да се включват, просто ги направи на много големи цифри и готово (мисля, че максимума беше 30.000км или повече даже)! Но не е препоръчително.
Как се нагласят? Има 2 начина, но ти казвам по-простия:
Даваш на контакт и в същото врема задържаш натиснато копчето за нулиране на дневния километраж, а с другата ръка с един химикал натискаш копчето на часовника за минутите (долното). Така влизаш в "сервизен режим". След това се работи с 2 копчета, едното е това за нулиране на дневния километраж, а другото - копчето на часовника за минутите (долното). С първото сменяш:
IN01 -> IN02 -> OEL1 -> OEL2. А с другото влизаш в съответното меню. След като влезеш - с първото от копчетата въртиш месеците или километрите съответно, а с другото потвърждаваш и излизаш. Накрая махаш контакта и готово.
Другия начих е описан в някакъв руски сайт, ама е по-труден и със същия ефект.
Съветвам като си смениш маслото да си нагласиш съответно OEL1 и OEL2, а сам ще прецениш какъв смисъл да заложиш в инспекциите IN01 и IN02. Аз примерно на IN01 си проверявам ходовата част, а на IN02 правя обстоен преглед на колата. Че по нашите пътища...
http://vwclub-bg.org/articles.php?id=13
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта