'97 поло 1.4 гасне на студено?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
saso888
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 27 май 2008 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

'97 поло 1.4 гасне на студено?

Мнениеот saso888 » Вто 27 май 2008 22:42


пичове здрасти.купих си поло 97 1.4 много евтино ама нешто гасне докато не загрее.какво мойе да му е?
прочети точка 4 от правилата! mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Мнениеот doc_j » Вто 27 май 2008 23:10


Гасне на бензин или на газ? Ако гасне на газ - отвърти малко врътката на изпарителя за празен ход. Освен това - гасне при движение или на празен ход? Ако при загрял двигател оборотите ти на празен ход са около 850-900 - няма да е зле да отвориш малко врътката на маркучите (малко верочтно да е от това, да не кажа невъзможно). Но все пак най-добре питай The_Machine - форумния гАзар :P

Между другото - това е за обикновена газова уредба. Ти с каква си - обикновена или газова инжекция? Освен това кажи и с какъв двигател си точно. 1.4 е много общо казано, двигателя не е само кубатура, моно- или пълна инжекция е (изключваме карбураторите поради основателни причини ;) )?


saso888
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 27 май 2008 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

кажете мииииии

Мнениеот saso888 » Сря 28 май 2008 18:06


бензиново 1.4 axn2 97 година.когато е студено пали и ако не даржа обороти гасне.когато поработи държи 600 об.,но като тръгна да превкл. предавки гасне


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: кажете мииииии

Мнениеот maslinkov » Сря 28 май 2008 18:29


saso888 написа:бензиново 1.4 axn2 97 година.когато е студено пали и ако не даржа обороти гасне.когато поработи държи 600 об.,но като тръгна да превкл. предавки гасне

Провери номера на клапата - мяза ми че не е подходящата. Нека иримодо да кже коя е правилната. А по принцип може да бъде от 1000 др. неща, но ще ги изключваш после, едно по едно. Просто аз в момента съм на ниво клапа и така ми правеше с неподходяща клапа. Нормалното е първо да се форсира сама над 1400 об. и после като изтива да се успокоява. Но първо си рестартирай компа с 15 мин. откачане на минуса и после гледай.


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: кажете мииииии

Мнениеот doc_j » Чет 29 май 2008 7:38


maslinkov написа: Но първо си рестартирай компа с 15 мин. откачане на минуса и после гледай.


Saso, освен това прочети след ресет на компа как се процедира, да не вземеш директно да потеглиш на някъде, че ще го шашнеш така, че няма да разбере и от къде му е дошло. Мисля, че maznia беше описал точно как се прави...


Потребителски аватар
ostavime
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
Автомобил: Мазда
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ostavime » Чет 29 май 2008 8:36


Как казваш става работата с рестарта и работата на компютъра?


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Мнениеот doc_j » Чет 29 май 2008 8:53


http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=51505

Vaskoto1 го е обяснил, в раздела за АГУ също може да се намери много информация

:търсачкаа


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 29 май 2008 8:58


ostavime написа:Как казваш става работата с рестарта и работата на компютъра?

Моят опит е че ако искаш да си вдигнеш оборотите, рестартираш компа при разкачен вакуум на клапата, после го закачаш и почва един дълъг период на адаптация - може да отнеме и месец, освен ако ти е сложена неподходяща клапа /но ако си с газова тя ще загуби всички настройки/


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 29 май 2008 9:22


Значи, ако нямаш газова и решиш да ползваш това което ти писах, правиш следната последователност.
1. Разкачаш минуса на акумулатора и вакуума, който отива към клапата.
2. Изчакваш за сигурност 30 мин /макар че после можеш да го правиш и за 15/
3. Закачаш минуса /ако си с аларма дистанционното да е в теб, че почва да пищи/
4. Изчакваш да достигне работна температура и да поработи 20 мин. на място, гасиш , закачаш вакуума и това е.
5. Ако няма осезаем ефект повтаряш процедурата до 3 пъти /в 3 последователни дни./
Ако не се получи - провери номера на клапата при свален въздушен филтър /цялата кутия/ Номерът е отгоре на черната пластмаса до гърловинета /върху стъпковото моторче/откъм купето. Така и така си отворил, изчисти си клапата по метода на колегата Анбух.
Успех!


saso888
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 27 май 2008 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

обороти

Мнениеот saso888 » Чет 29 май 2008 22:59


ходих при маистор и тоя го оправи,докато изпуша една цигара чичето беше готов


Потребителски аватар
ostavime
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
Автомобил: Мазда
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ostavime » Пет 30 май 2008 9:48


И какво каза чичете? Какво му беше?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 30 май 2008 10:11


ostavime написа:И какво каза чичете? Какво му беше?

Най - вероятно след направеното заклинание /то за 1 цигара време - толкова/ троянския кон, седнал върху дроселовата клапа е бил прогонен - докога ли?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта