пичове здрасти.купих си поло 97 1.4 много евтино ама нешто гасне докато не загрее.какво мойе да му е?
прочети точка 4 от правилата! mod edit: vaskoto1
'97 поло 1.4 гасне на студено?
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Гасне на бензин или на газ? Ако гасне на газ - отвърти малко врътката на изпарителя за празен ход. Освен това - гасне при движение или на празен ход? Ако при загрял двигател оборотите ти на празен ход са около 850-900 - няма да е зле да отвориш малко врътката на маркучите (малко верочтно да е от това, да не кажа невъзможно). Но все пак най-добре питай The_Machine - форумния гАзар
Между другото - това е за обикновена газова уредба. Ти с каква си - обикновена или газова инжекция? Освен това кажи и с какъв двигател си точно. 1.4 е много общо казано, двигателя не е само кубатура, моно- или пълна инжекция е (изключваме карбураторите поради основателни причини
)?

Между другото - това е за обикновена газова уредба. Ти с каква си - обикновена или газова инжекция? Освен това кажи и с какъв двигател си точно. 1.4 е много общо казано, двигателя не е само кубатура, моно- или пълна инжекция е (изключваме карбураторите поради основателни причини

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 27 май 2008 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
кажете мииииии
бензиново 1.4 axn2 97 година.когато е студено пали и ако не даржа обороти гасне.когато поработи държи 600 об.,но като тръгна да превкл. предавки гасне
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: кажете мииииии
saso888 написа:бензиново 1.4 axn2 97 година.когато е студено пали и ако не даржа обороти гасне.когато поработи държи 600 об.,но като тръгна да превкл. предавки гасне
Провери номера на клапата - мяза ми че не е подходящата. Нека иримодо да кже коя е правилната. А по принцип може да бъде от 1000 др. неща, но ще ги изключваш после, едно по едно. Просто аз в момента съм на ниво клапа и така ми правеше с неподходяща клапа. Нормалното е първо да се форсира сама над 1400 об. и после като изтива да се успокоява. Но първо си рестартирай компа с 15 мин. откачане на минуса и после гледай.
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: кажете мииииии
maslinkov написа: Но първо си рестартирай компа с 15 мин. откачане на минуса и после гледай.
Saso, освен това прочети след ресет на компа как се процедира, да не вземеш директно да потеглиш на някъде, че ще го шашнеш така, че няма да разбере и от къде му е дошло. Мисля, че maznia беше описал точно как се прави...
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=51505
Vaskoto1 го е обяснил, в раздела за АГУ също може да се намери много информация

Vaskoto1 го е обяснил, в раздела за АГУ също може да се намери много информация

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
ostavime написа:Как казваш става работата с рестарта и работата на компютъра?
Моят опит е че ако искаш да си вдигнеш оборотите, рестартираш компа при разкачен вакуум на клапата, после го закачаш и почва един дълъг период на адаптация - може да отнеме и месец, освен ако ти е сложена неподходяща клапа /но ако си с газова тя ще загуби всички настройки/
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Значи, ако нямаш газова и решиш да ползваш това което ти писах, правиш следната последователност.
1. Разкачаш минуса на акумулатора и вакуума, който отива към клапата.
2. Изчакваш за сигурност 30 мин /макар че после можеш да го правиш и за 15/
3. Закачаш минуса /ако си с аларма дистанционното да е в теб, че почва да пищи/
4. Изчакваш да достигне работна температура и да поработи 20 мин. на място, гасиш , закачаш вакуума и това е.
5. Ако няма осезаем ефект повтаряш процедурата до 3 пъти /в 3 последователни дни./
Ако не се получи - провери номера на клапата при свален въздушен филтър /цялата кутия/ Номерът е отгоре на черната пластмаса до гърловинета /върху стъпковото моторче/откъм купето. Така и така си отворил, изчисти си клапата по метода на колегата Анбух.
Успех!
1. Разкачаш минуса на акумулатора и вакуума, който отива към клапата.
2. Изчакваш за сигурност 30 мин /макар че после можеш да го правиш и за 15/
3. Закачаш минуса /ако си с аларма дистанционното да е в теб, че почва да пищи/
4. Изчакваш да достигне работна температура и да поработи 20 мин. на място, гасиш , закачаш вакуума и това е.
5. Ако няма осезаем ефект повтаряш процедурата до 3 пъти /в 3 последователни дни./
Ако не се получи - провери номера на клапата при свален въздушен филтър /цялата кутия/ Номерът е отгоре на черната пластмаса до гърловинета /върху стъпковото моторче/откъм купето. Така и така си отворил, изчисти си клапата по метода на колегата Анбух.
Успех!
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 27 май 2008 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
обороти
ходих при маистор и тоя го оправи,докато изпуша една цигара чичето беше готов
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта