Полото е карбураторно с електронно запалване. Проблема е че когато не е карано дълго време, при студен двигател започва да прекъсва много яко при палене(работи на 2 или 3 цилиндъра), а като се постопли двигателя прекъсването изчезва. Ако на другия ден я запаля работи добре. Проблема се появява само когато не е карана дълго време - в случая една седмица!
Миналата година го правеше през лятото този номер и като се застуди проблема изчезна. Поляви се средата на това лято отново, само че в по-тежка форма!!
От какво може да е това:
1) високоволтови кабели и лули
2) високоволтов трансформатор
3) електронно запалване
Центровка е ОК.Свещите нямат 10000 км пробег. Дайте акъл от какво може да става така. Много е неприятно........
VW Polo 1,1, 91g.,прекъсва когато не e карано дълго време..
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз имах подобен проблем, но се оказа че предишният собственик беше сложил ладови кабели, които бяха с пластмасови накрайници и те бяха нагорели, та прескачаше искра. Смених свещите и кабелите (с метални накрайници) и сега нямам такъв проблем. Ако колата се кара на газ е задължително кабелите и свещите да се сменяват на 30-40 хил. км. за безпроблемна работа, както и въздушен филтър на 5-8 хил - през лятото по-често.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта