VW Polo 1,1, 91g.,прекъсва когато не e карано дълго време..

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

VW Polo 1,1, 91g.,прекъсва когато не e карано дълго време..

Мнениеот g_velev » Пет 02 сеп 2005 17:49


Полото е карбураторно с електронно запалване. Проблема е че когато не е карано дълго време, при студен двигател започва да прекъсва много яко при палене(работи на 2 или 3 цилиндъра), а като се постопли двигателя прекъсването изчезва. Ако на другия ден я запаля работи добре. Проблема се появява само когато не е карана дълго време - в случая една седмица!
Миналата година го правеше през лятото този номер и като се застуди проблема изчезна. Поляви се средата на това лято отново, само че в по-тежка форма!!
От какво може да е това:
1) високоволтови кабели и лули
2) високоволтов трансформатор
3) електронно запалване
Центровка е ОК.Свещите нямат 10000 км пробег. Дайте акъл от какво може да става така. Много е неприятно........




Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пет 02 сеп 2005 20:58


При мен скоро имаше такъв проблем и след като ме хвана ток разбрах от кой кабел е.Известно време го намествах(щот проблема беше от лулата дето влиза в делкото)после я извадих и почистих хубаво и от тогава не сее обаждал а кабела още не съм го сменил,все си казвам айде утре :D


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Съб 03 сеп 2005 1:02


Прилича да е кабели на свещите
Вечер на тъмно ги погледни дали не "пресветват"


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Вто 06 сеп 2005 13:58


Погледнах натъмно и се оказа че хвърчат искри от лулите които влизат в свещите. Интересното е че като се стопли двигателя проблема изчезва !!!


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Вто 06 сеп 2005 14:04


Питай най добре Ваското 1,а после кажи какво е станало :D


Потребителски аватар
granci
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 04 авг 2005 16:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот granci » Вто 06 сеп 2005 14:11


Калпави кабели-това е причината,ако са сменявани и са сложени ментета които издържат не повече от 1-2 години.


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Съб 10 сеп 2005 9:34


Аз имах подобен проблем, но се оказа че предишният собственик беше сложил ладови кабели, които бяха с пластмасови накрайници и те бяха нагорели, та прескачаше искра. Смених свещите и кабелите (с метални накрайници) и сега нямам такъв проблем. Ако колата се кара на газ е задължително кабелите и свещите да се сменяват на 30-40 хил. км. за безпроблемна работа, както и въздушен филтър на 5-8 хил - през лятото по-често.


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Пон 19 сеп 2005 8:38


Казаха ми препатили хора, че ако махна ламарините на лулите ще спре да прескача искра към корпуса и няма да имам проблем. Купуването на нови лули не било добра идея, тъй като биле турски и биле пълни боклуци!!
Мисля така да направя, че после ще видим!. КАбелите са си здрави!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта