Polo 6n, 6N2; 9N Позиция на дроселова клапа по Vag com

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Polo 6n, 6N2; 9N Позиция на дроселова клапа по Vag com

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 27 юни 2013 13:12


Здравейте искам да попитам хора ползвали ваг ком и закачали всякакви бензинови двигатели на поло да ми кажат колко градуса показва че е отворена дроселовата клапа? Това е многов важно за да може да се проследи при читава и при прецакана клапа колко показва. От моя опит знам, че при прецакана клапа на празех ход при загрял автомобил над 6-7 градуса при 12-3 вече ясно. Но ме интересува при здрава кола дали показва 0 или примеро 1-2-3-градуса. Моля напишете мотор, автомобил и колко показва че е отворена клапата :beer




sebulba1
Мнения: 155
Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
Автомобил: polo 6n2
Двигател: AHW
Местоположение: sf

Re: Polo 6n, 6N2; 9N Позиция на дроселова клапа по Vag com

Мнениеот sebulba1 » Пет 28 юни 2013 6:21


Колега,това на кой канал на Ваг кома го гледаш?Моята е чисто нова и ще погле :th_up дна и ще пиша.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Polo 6n, 6N2; 9N Позиция на дроселова клапа по Vag com

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 28 юни 2013 8:40


Мисля беше 1-2-3 един от тях беше не помня точно


Traevss
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Polo 6n, 6N2; 9N Позиция на дроселова клапа по Vag com

Мнениеот Traevss » Пет 28 юни 2013 21:32


колеги, всички говорите за външно почистване на дроселната клапа. Тоест пръскате клапата с някакъв разтворител и почистване на чернилката. Реално проблемите идват от графитните пътечки под черното капаче на клапата. Представете си че, имате транзистор и идва момент когато пипате копчето за усилвате или намалявате и се чува пукане или изчезване на звука. Това става и графитните пътечки на дросела - износват се, а те дават сигнала към компютъра за това колко е отворена клапата и какво трябва да направи той за добрата работа на двигателя.


uomoto
Мнения: 280
Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
Автомобил: MK4 PD
Двигател: 1.9 TDI 131
Местоположение: Кеймбридж

Re: Polo 6n, 6N2; 9N Позиция на дроселова клапа по Vag com

Мнениеот uomoto » Пет 28 юни 2013 22:35


Ако нямаше ефект нямаше да се чисти. ;)
Дросела ако е адаптиран е еднакво при всички. А ако не бачка ще дава грешки , които няма да се изтрият. А и колата няма да пали предполагам...


Sent from my iPhone using Tapatalk 2


sebulba1
Мнения: 155
Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
Автомобил: polo 6n2
Двигател: AHW
Местоположение: sf

Re: Polo 6n, 6N2; 9N Позиция на дроселова клапа по Vag com

Мнениеот sebulba1 » Съб 29 юни 2013 6:03


При загрял мотор,на мен ми показва 3 градуса.Както писах по-рано дросела е на около 10 000 километра.Става дума за 1.4 16V AHW мотор :th_up Гледах,че по ваг ком нормалните стойности трябва да са от 1 до 7 градуса.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Polo 6n, 6N2; 9N Позиция на дроселова клапа по Vag com

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 19 юли 2013 11:55


uomoto написа:Ако нямаше ефект нямаше да се чисти. ;)
Дросела ако е адаптиран е еднакво при всички. А ако не бачка ще дава грешки , които няма да се изтрият. А и колата няма да пали предполагам...


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Освен че дават грешки, другото е стъпковото моторче вградено в дросела, което като се прецака държи дросела леко отворен, колата започва да харчи брутално и да пригасва, празния ход е неспокоен също, но не записва грешка, затова исках да знам колко са стойностите на читав дросел, за да знам кога е тръгнал. При студена кола държи -5-6 градуса отворен, но ако на загряла кола показва такива стойности или 9-10, каквито имах скоро вече нещата отиват на ремонт, първо се пробва с почистване и адаптация. Съпковото моторче на повечето дросели то подлежи на ремонт при едно момче на ул. Сименон Софяи, вече 3-4 такива прави и всички са доволни.


Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 850
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Polo 6n, 6N2; 9N Позиция на дроселова клапа по Vag com

Мнениеот ivanovkbg » Съб 20 юли 2013 16:44


bbboiko2004 написа:
uomoto написа:Ако нямаше ефект нямаше да се чисти. ;)
Дросела ако е адаптиран е еднакво при всички. А ако не бачка ще дава грешки , които няма да се изтрият. А и колата няма да пали предполагам...


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Освен че дават грешки, другото е стъпковото моторче вградено в дросела, което като се прецака държи дросела леко отворен, колата започва да харчи брутално и да пригасва, празния ход е неспокоен също, но не записва грешка, затова исках да знам колко са стойностите на читав дросел, за да знам кога е тръгнал. При студена кола държи -5-6 градуса отворен, но ако на загряла кола показва такива стойности или 9-10, каквито имах скоро вече нещата отиват на ремонт, първо се пробва с почистване и адаптация. Съпковото моторче на повечето дросели то подлежи на ремонт при едно момче на ул. Сименон Софяи, вече 3-4 такива прави и всички са доволни.

Колега, не знам ако са износени графитните пътечки дали си струва ремонт.
Моят дросел също е за смяна или ремонт. Говорих с майстора и той ми каза, че може да се ремонтира, но според него ефекта няма да е дълготраен. Говоря за тия графитни пътечки. Според него е по-голям шанса да попадна на добър дросел, втора употреба, за около 100лв, отколкото да дам 100+лв за ремонт и той да е краткотраен :).



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта