При освобождаване от скорост оборотите полудяват-Решено
- plamen_vv
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 19:17
- Автомобил: Polo 9N3
- Двигател: BBM 2008
- Местоположение: Варна
При освобождаване от скорост оборотите полудяват-Решено
Здравейте, от няколко месеца карам VW Polo 1.4 99г. двигателя е APQ. Имам следния проблем: когато освободя от някаква скорост или при натискане и задържане на съединителя оборотите започват да да се качват и спадат (скачат примерно на 1300 и после падат на 700) и така започва едно лудо разхождане на стрелката нагоре-надолу. В началото се стабилизираха бързо и не ми правеше кой знае какво впечатление, но от около месец това "стабилизиране" започна да трае от порядъка на 10-12 секунди, ако не и повече. Като пусна климатика нещатата стават още по зле, случвало се е дори колата да угасне. Каква може да е причината за това нещо?
Последна промяна от plamen_vv на Пон 30 юни 2008 17:12, променено общо 2 пъти.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
plamen_vv написа:Май като за начало ще пробвам с рестарт на компа, пък да видим до къде ще доведе
До нищо няма да доведе - той е толкова умен, че ще ти разкаже играта. Дори на диагностика няма да го излъжеш да се издаде. Даже и този датчик за който ти писах и до сега не съм сигурен дали не е компютърна програма - може затова да са тези червени точки по километража..... Убеди се сам.
1. Почисти си дросела хубаво от горе и от долу до метал но да не надраскаш леглото кадето се отваря клапата.С короселин.
2. Смажи и раздвижи моторчето на (клапата-дросела) с тунка смазка за шевни машанини.
2.1. Почисти си мап сензора ако имаш тъкъв с короселин и продухай.
3. Почисти се дебитомерчето на капака на филтара клапанчето ако имаш там такова -продухaй и прокарай -почистване с короселин.
4. Смени си всички маркучи за вакумите макар и да изглеждат стегнати и здрави махни и лоличките кам тях и набухай направо новото маркуче,то излиза 7-8лв. метар и полвина.
5. Оплатни с изолирбанд гърлото на дросела там кадето нахлузваш капака на филтара -ако оплатнението е омекнало и разхлабено също и маркуча който отива до калника.Защо за да не черпи страничен студен въздух през дупките и да бърка работата на датчиците.Ако ти работи правилно клапата за топал студен въздух.
6.Центровка на делкото на използвания бензин малко по слаб бензин и почват да играят.
7. Зануляване на компа с откачане на кабелите от акомулатора. След откачането им допираш двата кабела на колата ( + и -)и даваш на контакт за 5 сек. след това ги оставяш разкачени 20 мин.
8. Виш си датчика за движение на автомобила почисти го -моя се намира малко по назад от дупката за маховика на кожуха една педя по назад кам купето и малко надолу.
9. Погледни си температурните датчици на термостата кабелите как са и буксите.
10. След това слагаш акомулатора палиш автомобила без гас и нищо не пипаш, ни гас ни мас ни лампи ни климатици нищо поне 20 мин. за да си сабере инфо компа след рестарта. Би трябвало да почне да ти излиза почти бял пушак или бяла пара от аспуха пурвите два дни при първо палене.
След 20 мин. палиш климатика на първа степен виш оборотите как са вастановява ли си ги сама, чува ли се едно цъкане като включва компресора или контролния блок за парното, би трябвало да се чува след това фаровете -важното е сама да си коригира оборотите при включване на консуматор.
В началото оборотите по инерция ше са високи към 1100-1280. - но до 100 километра трябва да паднат на нормалните. тичaй да чистиш
Ако не помогне идвай да обясниш новите наблюдения
2. Смажи и раздвижи моторчето на (клапата-дросела) с тунка смазка за шевни машанини.
2.1. Почисти си мап сензора ако имаш тъкъв с короселин и продухай.
3. Почисти се дебитомерчето на капака на филтара клапанчето ако имаш там такова -продухaй и прокарай -почистване с короселин.
4. Смени си всички маркучи за вакумите макар и да изглеждат стегнати и здрави махни и лоличките кам тях и набухай направо новото маркуче,то излиза 7-8лв. метар и полвина.
5. Оплатни с изолирбанд гърлото на дросела там кадето нахлузваш капака на филтара -ако оплатнението е омекнало и разхлабено също и маркуча който отива до калника.Защо за да не черпи страничен студен въздух през дупките и да бърка работата на датчиците.Ако ти работи правилно клапата за топал студен въздух.
6.Центровка на делкото на използвания бензин малко по слаб бензин и почват да играят.
7. Зануляване на компа с откачане на кабелите от акомулатора. След откачането им допираш двата кабела на колата ( + и -)и даваш на контакт за 5 сек. след това ги оставяш разкачени 20 мин.
8. Виш си датчика за движение на автомобила почисти го -моя се намира малко по назад от дупката за маховика на кожуха една педя по назад кам купето и малко надолу.
9. Погледни си температурните датчици на термостата кабелите как са и буксите.
10. След това слагаш акомулатора палиш автомобила без гас и нищо не пипаш, ни гас ни мас ни лампи ни климатици нищо поне 20 мин. за да си сабере инфо компа след рестарта. Би трябвало да почне да ти излиза почти бял пушак или бяла пара от аспуха пурвите два дни при първо палене.
След 20 мин. палиш климатика на първа степен виш оборотите как са вастановява ли си ги сама, чува ли се едно цъкане като включва компресора или контролния блок за парното, би трябвало да се чува след това фаровете -важното е сама да си коригира оборотите при включване на консуматор.
В началото оборотите по инерция ше са високи към 1100-1280. - но до 100 километра трябва да паднат на нормалните. тичaй да чистиш
Ако не помогне идвай да обясниш новите наблюдения
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта