Тече ми антифриза от казан4ето когато работи климатика

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Don_Bizon
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 29 май 2008 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Тече ми антифриза от казан4ето когато работи климатика

Мнениеот Don_Bizon » Вто 01 юли 2008 9:03


КАрах около 35км с пуснат климатик и макс. скорост на места 120км/ч.Стрелката на таблото за температурата си отчиташе нормално-беше на средата.Перката си върте6е като загрее изобщо всичко си беше ок.Като спрях забелязах че ми тече антифриз от казанчето-двигателя беше заврял и изпускаше от капачката на казанчето течност.Така изтече около 300мл и спря но в казанчето продължи да ври.
Навръщане по същият маршрут,без климатик,след като долях малко вода карах по-бързо-да си кажа честно иззлобих се доста яко на колата,на места над 140 вдигах и нормално си загря.Като спрях всичко си беше ок-в казанчето не вреше течността,перката си въртеше.Дали проблема е наистина в климатика? Също така искам да попитам при студен двигател на какво ниво трябва да е охладителната течност-щото на казанчето няма разграфка и на око измерено на мене ми е 1/4 от казанчето при студен двигател.Нормално ли е това?




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 01 юли 2008 9:35


нивото трябва да е на средата на казанчето а с клима сменяи капачката на казанчето-опуснал клапан с клима вдига налягането понеже се товари двигателя и избива през запеклия клапан на капачката а си провери и маркучите на радиатора ако са много твърди -тръгнала гарнитура на главата ако са еднакви на топлина запекъл термостат-смяна а за климата пълнил ли си го скоро


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Вто 01 юли 2008 9:39


при мен нивото на антифриза е на средата при студен и загрял двигател без промяна,понякога маркучите на охладителната с-ма са леко твърдички,двигателят работи добре,аз съм без клима обаче,
информативно за казанчето съм чел че като ври вътре значи има изгоряла гарнитура,от друга страна май не е нормално да ти ври в казанчето и да губи антифриз пък на таблото да ти показва нормална темп.,може би термостатът не е в ред..


Don_Bizon
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 29 май 2008 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот Don_Bizon » Вто 01 юли 2008 9:49


ври само когато е работил климатика.Иначе колкото и да я настъпвам просто си загрява и перката си върти нищо повече.Какъв е този клапан на климата?Сега се замислих да не би да е запушен маркуча от който изтича водата на климатика?Знам че колите с климатик имат течове на вода.Да не би да няма от къде да изтече и да се връща в казанчето и да вдига нивото и да завира?Не съм изобщо запознат и само предполагам? За нивото на антифриза забелязвам че достига на половина в казанчето след като загрее!


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 01 юли 2008 10:00


не на климата а на казанчето на охл с-ма по точно капачката е с клапан явно тя ти прави мизерии а маркучите при топъл двигател ако не можеш да ги стиснеш с ръка надува гарнитурата ако са с еднаква топлина на пипане -термостат или датчика за температурата които е на пласмасовия троинтик на главата единия датчик е за маслото другия за температурата-мисляче бе жълт ако не се лъжа с четири крачета на буксата

Последна промяна от anonimko на Вто 01 юли 2008 10:05, променено общо 1 път.


Don_Bizon
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 29 май 2008 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот Don_Bizon » Вто 01 юли 2008 10:02


а защо когато климатика не работи нямам такива проблеми?


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 01 юли 2008 10:08


остава според мен запекъл термостат на полуотворено състояние-без клима не се товари толкова двигателя и се охлажда а при клима се товари и термостата не отваря докраи


Don_Bizon
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 29 май 2008 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот Don_Bizon » Вто 01 юли 2008 10:18


А по принцип тази вода дето изтича при работата на климатика от къде идва и от къде трябва да изтече?Защото се опасявам че не изтича и се връща в казанчето?
Също така ме интересува ако е гарнитура опасно ли е да карам така?


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 01 юли 2008 10:25


в климата не отива вода въобще тя се върти в охл с-ма и трябва да се връща в казанчето а щом ври -гарнитура на главата или термостат което прави голямо налягане и изпуска от клапана на капачката на разширителния съд


Don_Bizon
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 29 май 2008 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот Don_Bizon » Вто 01 юли 2008 10:39


az znam 4e na vsi4ki koli kogato se dvijat s rabote6t klimatik i kato sprat se vijda pod tqh kak izti4a malko koli4estvo voda.Az primerno sum vijdal na audi a4-ne vednuj!A ako e glava ima li nqkakva opastnost ako ne q smenq?


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 01 юли 2008 10:47


тази вода е конденз от климата понеже има разлика в температурата на околната среда и климата а не вода от охл с-ма я да те питам защо дом клими капят при работата-същата причина-конденз


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 02 юли 2008 0:29


Според мен моментно запекал термустат за да върне водата нагоре, или си налял много антифриз и когато антифриза загрее малко повече в примерно в задръстване почва да избива от клапана на казанчето не го барай споко, само си виш антифриза дали е бистар и дали не мирише на бензин масло и такива, виш и маслото как е нивото му сутрин. Антифриза ти трябва да е на средата на казанчето не повече маркучите как са пълни ли са с течност вазможно е и да не е била хубаво обезвъздушена от преди. не бързай с ремонтите и грешните пари прегледай си и ремаците на каде са с хлабините кат си почнал да гледаш


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 02 юли 2008 0:35


Двигатела работи ли равномерно пушака как е отзад

П. П. Следи колата с температурите как е, прегледай и датчика дето отчита и дето пуска перката че още две три прегрявания и оставаш с разкалени сигменти и изпечени флошки парички ше почне да хапе масло и на ремонт и когато колата загрее не я дупи да не изметнеш главата.


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Skk

Мнениеот skk » Сря 02 юли 2008 9:30


Абе хора четет внимателно. Човека ви казва че температурата е нормална и перката се включва, какви термостати какви датчици на перки. Можеш информативно да погледнеш антифриза дали е чист и маслото дали е ок.
Малко теория: Знаете ли кога завира водата на нормално атмосверно налягане, да при 100С. Тогава ако увеличим атмосверното налягане се увеличава и температурата на завиране или така нареченото бурно изпарение. В автомобилната система се използва точно това увеличава се налагането за да може водата да ври при по висока температура, тоест изобщо да не ври. Това го прави един клапан в капачката на казанчето. Така, че най добре започни от нея.

Ако искаш да разбереш дали ти е тръгнала гарнитурата на главата направи следното. На студен двигател отвори капачката на казанчето за водата. Запали колата и я остави малко да поработи. В един момент водата ще сапочне да се покачва леко полеко в казанчето, тогава даи газ и гледай какво ще стане с водата, ако я дърпа на вътре всичко ти е ок, обаче ако започне да излиза навън (да я издухва) си за гарнитора. Това е.
Може да погледнеш и дали след като перката ти се включи маркуча на входа и на изхода на радиатора са еднакво топли. (това е за термостата) но щом температурата е нормална съмнявам се причината да е той.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта