проблем с обороти

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
16V
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 14:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

проблем с обороти

Мнениеот 16V » Сря 11 юни 2008 16:39


поло 2000г
когато се пусне перката или пусна климата в колата става страшно :lol: все едно е дизел кадет 85г(без да обиждам никои)
почват вибрации яко
перката не бие на никаде върти се като хората
тампон на мотора сменен(десен),този от към скоростите е стария!
на какво може да се дължат тези вибрации видимо всичко си е ок :?
благодаря!




Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Сря 11 юни 2008 17:29


Добре дошъл в клуба на губещите обороти :D
При мен е същият филм, но колата направо си загасва по някое време...
Зимата когато карам на фарове, парно, музика, чистачки и тн. на всеки светофар гасна при празния ход...
Все още търся отговора :x


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 11 юни 2008 23:40


Почистване на сички магистрали за гориво и въздух, вакуми и маркучи, датчици и сензори, сичко по ламбдата, (грешен сигнал от датчици и сензори към ламбда компютар и еко.) за тва гасне. Общo казано. Прочетете малко литература кое за какво е как деиства кой датчик ко дава за ко го дава и кое каде отива и каква му е работата. После е лесно .


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 12 юни 2008 7:48


maznia написа:Почистване на сички магистрали за гориво и въздух, вакуми и маркучи, датчици и сензори, сичко по ламбдата, (грешен сигнал от датчици и сензори към ламбда компютар и еко.) за тва гасне. Общo казано. Прочетете малко литература кое за какво е как деиства кой датчик ко дава за ко го дава и кое каде отива и каква му е работата. После е лесно .

Да, така е ако си смениш цялата инсталация, проблемите ще изчезнат, но все пак не може да няма и по - евтино решение. Май най "простото" е да се вдигнат оборотите на празен ход. /лъжа, лъжа му е майката. Дотук известното е 262 ома на крачето на термодатчика към компа /кача със 100 об./мин/Подаване на 12в на 33 пин на компа, заедно с вкл. на голям консуматор /кача с 50 об./мин/ и кондензатор, който да буферира пада на напрежението /за реактивни товари/ А защо не и допълнителен теристор в управлението на клапата на празния ход - май трябва да се търси радиоинженер за мнение, по липса на спецификации. Всичко изброено дотук е по - евтино и достъпно от подмяната на алтернатор и акумулатор с по - мощни. /да не говорим и пак за скъпата дросел клапа/


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 12 юни 2008 14:13


гадното на тези компове е че и най-малкиа проблем като не добра връзка или снадка базика компа и той мени оборотите да компенсира успех


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 12 юни 2008 14:16


Виш си контролния блок за парното до дясната греда е отдолу но дори и да има проблем компа трябва да си дига сам оборотите но защо не ги дига и ти отиваш на дросел моторче смазване. Първо като проверка. Машината не си дига оборотите при консумация защо почисти грешки и смажи моторчето.Работи в авариен режим.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 12 юни 2008 14:45


Най гадното е че компа е много интелигентен и помни, дори след рестарт, така че е необходимо после време за адаптация и резултатът не може да се види веднага, както е при други коли. Дори и да си направил нещо във вярна насока, ако бързаш за ефекта - 100% ще сбъркаш.


Потребителски аватар
16V
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 14:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Мнениеот 16V » Чет 12 юни 2008 23:00


ок,благодаря за отговорите
ще проверя вичко изписано но проблема е само когато загрее или пусна климата
несмятам,че е от липса на ток!
ще проверя и ще пиша при първа възможност!


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Нед 15 юни 2008 0:02


моята беше така играеха само като загрее, почистих сичко смазах моторчето смених сички вакуми оплатних сички сглобки малко мруднах делкото и се опрай. До сега 4 месеца не са мръднали оборотите работи си перфекно почисти си мап сензора и горе клапанчето на пласмасовиа капак на филтара дебитомер ли как му викат прокарай ги с короселин и въздух няколко пъти.


Потребителски аватар
SCIROCCO_86
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SCIROCCO_86 » Нед 15 юни 2008 0:07


Стъпковото моторче е за почистване, или пък дебитомерът...


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ONYX » Нед 15 юни 2008 17:09


Много странно и при мен е така.Като качи 90 градуса почва да работи като че ли на 3 цилиндъра.Почва да прекъсва и а да изгасне.Като я огася и после пак запаля всичко е нормално.А интересното е че оборотите не мърдат кой знае колко.Не падат под 750.


carlitobrigante
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот carlitobrigante » Сря 18 юни 2008 21:44


:arrow:


Потребителски аватар
16V
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 14:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Мнениеот 16V » Сря 18 юни 2008 21:49


значи по прегледах колата но резултат никв
стигнах до извода,че на студено не дига оборотите и гасне
същото се случва и с климатика
не вдига оборотите и затова почва да тресе!
нещо нямам време да прегледам моторчето за празния ход и дросела!


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пет 20 юни 2008 0:33


Смажи моторчето но занули и компа, прегледай вакумните маркучи и почисти дебитомерчето с короселин писъл съм как


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 20 юни 2008 10:29


maznia написа:Смажи моторчето но занули и компа, прегледай вакумните маркучи и почисти дебитомерчето с короселин писъл съм как

Колега виж темата за вакуувното "чудо"- според мен има пряко отоншение към оборотите и нашите проблеми. Ако не ви се маха кората отгоре, може да напипате по усет тройника и да "видите" дали наистина е тройник, или са го скопили. Още веднаж моля всички за съдействие.

Последна промяна от maslinkov на Пет 20 юни 2008 19:01, променено общо 1 път.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта