maznia написа:Почистване на сички магистрали за гориво и въздух, вакуми и маркучи, датчици и сензори, сичко по ламбдата, (грешен сигнал от датчици и сензори към ламбда компютар и еко.) за тва гасне. Общo казано. Прочетете малко литература кое за какво е как деиства кой датчик ко дава за ко го дава и кое каде отива и каква му е работата. После е лесно .
Да, така е ако си смениш цялата инсталация, проблемите ще изчезнат, но все пак не може да няма и по - евтино решение. Май най "простото" е да се вдигнат оборотите на празен ход. /лъжа, лъжа му е майката. Дотук известното е 262 ома на крачето на термодатчика към компа /кача със 100 об./мин/Подаване на 12в на 33 пин на компа, заедно с вкл. на голям консуматор /кача с 50 об./мин/ и кондензатор, който да буферира пада на напрежението /за реактивни товари/ А защо не и допълнителен теристор в управлението на клапата на празния ход - май трябва да се търси радиоинженер за мнение, по липса на спецификации. Всичко изброено дотук е по - евтино и достъпно от подмяната на алтернатор и акумулатор с по - мощни. /да не говорим и пак за скъпата дросел клапа/