лампа масло

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

лампа масло

Мнениеот freestyler911 » Пет 04 юли 2008 11:57


Колеги вчера се връщах от Ямбол за София , и реших да го погърча половера , бяхме трима човека , и газ , доста време карах на пълна газ и общо взето по магистралата 140 и нагоре ....

Та точно преди софия (5-6 км) гледам ламбата за маслото попремигна , пък баш си светна .... :shock

огасих мотора ... изчаках 1 минута по инерция и пак запалих .... ни ламба ни дяволи ....

Погледнах си маслото днес сутринта .... добре е , не е спаднало нивото , не е станало чорба , няма отлагания по щеката ....

Да се протеснявам ли да го сменям ли маслото (маслото е от бензиностанция опет , незнаех че колата е пълна инжекция и сипах някакво за 16 лева за моноинжекция , на почти 4 хиляди е , и не е правило проблем досега )

Да взема да го сменя ли .... или да си карам до 8 хиляди и да го махам .... , не съм промивал двигателя или нещо друго .... просто я понапънах и светна тъпата ламба , ама не е загубила мощност или да е имало някакъв шум или нещо такова ....




Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Пет 04 юли 2008 15:09


Най-вероятно маслото ти е вдигнало доста висока темперетура и е станало като вода и за тва ти е светнала лампата.Махаи го и си сипи пълна синтетика зада знаеш че няма да имаш проблеми,мойто поло със 160-170 съм го карал продължително и никви проблеми няма :wink:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 04 юли 2008 19:08


Gesha_GTI написа:Най-вероятно маслото ти е вдигнало доста висока темперетура и е станало като вода и за тва ти е светнала лампата.Махаи го и си сипи пълна синтетика зада знаеш че няма да имаш проблеми,мойто поло със 160-170 съм го карал продължително и никви проблеми няма :wink:

Съгласен, това правим в началото, но опита ни научи да го правим след компдиагностика, ако е нормална. Щото при тази скорост горивото ти не може да се подава в ламбда съотношение и това ще се хване на диагностиката, а иноче се хващаш на хорото на майсторите....


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 05 юли 2008 2:16


Нямаш поле за притеснение споко просто си смени маслото с полусинтетика 10на40 или пълна и си карай.За лампата на маслото са навързани поне 3-4 неща като ламбда сонда температурни датчици подгрев на инжектори подгрев на ламбда и др. Не влизай във филма смени си маслото не ти е спешно щом свети само на високи обороти.Па ако пак свети ше търсим проблема.Ако ше сменяш маслото не слагай наливно по добре мобил или кастрол, валволин, аз ползвам титан,и не слагай промивки че от тях има повече беля колкото полза.и знаи масло се сменя на 8000километра или на 2 години.според мен ламбдата малко се е задъхнала или позамаяла от високите обороти но само малки самнения.И знаи лампата за маслото на тези коли е сигнализатор не само за маслото но и за други уреди и системи.Ако имаш проблем то ще се чуе на зима, обикновенно почват с мурафетите кат застуди.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Пон 07 юли 2008 16:35


ще го карам още така , и на 8 000 6те сменя маслото , няма да го напъвам , и без това бензина е скъп .

п.п. неска сипах омв 100 октанаа ..... чувствителна разлика !!!!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта