КАрах около 35км с пуснат климатик и макс. скорост на места 120км/ч.Стрелката на таблото за температурата си отчиташе нормално-беше на средата.Перката си върте6е като загрее изобщо всичко си беше ок.Като спрях забелязах че ми тече антифриз от казанчето-двигателя беше заврял и изпускаше от капачката на казанчето течност.Така изтече около 300мл и спря но в казанчето продължи да ври.
Навръщане по същият маршрут,без климатик,след като долях малко вода карах по-бързо-да си кажа честно иззлобих се доста яко на колата,на места над 140 вдигах и нормално си загря.Като спрях всичко си беше ок-в казанчето не вреше течността,перката си въртеше.Дали проблема е наистина в климатика? Също така искам да попитам при студен двигател на какво ниво трябва да е охладителната течност-щото на казанчето няма разграфка и на око измерено на мене ми е 1/4 от казанчето при студен двигател.Нормално ли е това?
			
									
									Тече ми антифриза от казан4ето когато работи климатика
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
нивото трябва да е на средата на казанчето  а с клима сменяи капачката на казанчето-опуснал клапан с клима вдига налягането понеже се товари двигателя и избива през запеклия клапан на капачката а си провери и маркучите на радиатора ако са много твърди -тръгнала гарнитура на главата ако са еднакви на топлина запекъл термостат-смяна а за климата пълнил ли си го скоро
			
									
										
						при мен нивото на антифриза е на средата при студен и загрял двигател без промяна,понякога маркучите на охладителната с-ма са леко твърдички,двигателят работи добре,аз съм без клима обаче,
информативно за казанчето съм чел че като ври вътре значи има изгоряла гарнитура,от друга страна май не е нормално да ти ври в казанчето и да губи антифриз пък на таблото да ти показва нормална темп.,може би термостатът не е в ред..
			
									
										
						информативно за казанчето съм чел че като ври вътре значи има изгоряла гарнитура,от друга страна май не е нормално да ти ври в казанчето и да губи антифриз пък на таблото да ти показва нормална темп.,може би термостатът не е в ред..
- 
				Don_Bizon
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 29 май 2008 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
ври само когато е работил климатика.Иначе колкото и да я настъпвам просто си загрява и перката си върти нищо повече.Какъв е този клапан на климата?Сега се замислих да не би да е запушен маркуча от който изтича водата на климатика?Знам че колите с климатик имат течове на вода.Да не би да няма от къде да изтече и да се връща в казанчето и да вдига нивото и да завира?Не съм изобщо запознат и само предполагам? За нивото на антифриза забелязвам че достига на половина в казанчето след като загрее!
			
									
										
						- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
не на климата а на казанчето на охл с-ма по точно капачката е с клапан явно тя ти прави мизерии а маркучите при топъл двигател ако не можеш да ги стиснеш с ръка надува гарнитурата ако са с еднаква топлина на пипане -термостат или датчика за температурата които е на пласмасовия троинтик на главата единия датчик е за маслото другия за температурата-мисляче бе жълт ако не се лъжа с четири крачета на буксата
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от anonimko на Вто 01 юли 2008 10:05, променено общо 1 път.
									
			
										
						Според мен моментно запекал  термустат за да върне водата нагоре, или си налял много антифриз и когато антифриза загрее малко повече в  примерно в задръстване почва да избива от клапана на казанчето не го барай споко, само си виш антифриза дали е бистар и дали не мирише на бензин масло и такива, виш и маслото как е нивото му сутрин. Антифриза ти трябва да е на средата на казанчето не повече маркучите как са пълни ли са с течност вазможно е и да не е била хубаво обезвъздушена от преди. не бързай с ремонтите и грешните пари прегледай си и ремаците на каде са с хлабините кат си почнал да гледаш
			
									
										
						Двигатела работи ли равномерно пушака как е отзад 
П. П. Следи колата с температурите как е, прегледай и датчика дето отчита и дето пуска перката че още две три прегрявания и оставаш с разкалени сигменти и изпечени флошки парички ше почне да хапе масло и на ремонт и когато колата загрее не я дупи да не изметнеш главата.
			
									
										
						П. П. Следи колата с температурите как е, прегледай и датчика дето отчита и дето пуска перката че още две три прегрявания и оставаш с разкалени сигменти и изпечени флошки парички ше почне да хапе масло и на ремонт и когато колата загрее не я дупи да не изметнеш главата.
- 
				skk
- Мнения: 88
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Skk
Абе хора четет внимателно. Човека ви казва че температурата е нормална и перката се включва, какви термостати какви датчици на перки. Можеш информативно да погледнеш антифриза дали е чист и маслото дали е ок.
Малко теория: Знаете ли кога завира водата на нормално атмосверно налягане, да при 100С. Тогава ако увеличим атмосверното налягане се увеличава и температурата на завиране или така нареченото бурно изпарение. В автомобилната система се използва точно това увеличава се налагането за да може водата да ври при по висока температура, тоест изобщо да не ври. Това го прави един клапан в капачката на казанчето. Така, че най добре започни от нея.
Ако искаш да разбереш дали ти е тръгнала гарнитурата на главата направи следното. На студен двигател отвори капачката на казанчето за водата. Запали колата и я остави малко да поработи. В един момент водата ще сапочне да се покачва леко полеко в казанчето, тогава даи газ и гледай какво ще стане с водата, ако я дърпа на вътре всичко ти е ок, обаче ако започне да излиза навън (да я издухва) си за гарнитора. Това е.
Може да погледнеш и дали след като перката ти се включи маркуча на входа и на изхода на радиатора са еднакво топли. (това е за термостата) но щом температурата е нормална съмнявам се причината да е той.
			
									
										
						Малко теория: Знаете ли кога завира водата на нормално атмосверно налягане, да при 100С. Тогава ако увеличим атмосверното налягане се увеличава и температурата на завиране или така нареченото бурно изпарение. В автомобилната система се използва точно това увеличава се налагането за да може водата да ври при по висока температура, тоест изобщо да не ври. Това го прави един клапан в капачката на казанчето. Така, че най добре започни от нея.
Ако искаш да разбереш дали ти е тръгнала гарнитурата на главата направи следното. На студен двигател отвори капачката на казанчето за водата. Запали колата и я остави малко да поработи. В един момент водата ще сапочне да се покачва леко полеко в казанчето, тогава даи газ и гледай какво ще стане с водата, ако я дърпа на вътре всичко ти е ок, обаче ако започне да излиза навън (да я издухва) си за гарнитора. Това е.
Може да погледнеш и дали след като перката ти се включи маркуча на входа и на изхода на радиатора са еднакво топли. (това е за термостата) но щом температурата е нормална съмнявам се причината да е той.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта
 
			    
  
