Карта за времената на инжекторите при двигател АЕХ
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Карта за времената на инжекторите при двигател АЕХ
Някой може ли да ми даде 2-3 карти (в PDF формат например). В смисъл : при различните натоварвания на двигателят ,колко е времето през което инжекторите са отворени. Разбира се ,за всеки двигател АЕХ тези времена не са 100% еднакви защото компа ги изчислява на базата на инфото което събира от датчиците , както и октана на горивото. Затова ми трябват 2-3 примерни карти ,все пак да си направя грубо една сметчица. Някой ако е карал колата си на стенд и са ги мерили тия времена ........... ,и разполага с документ за това, може да ми помогне като го снима
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ами искам да си настроя газовият инжекцион да е максимално идентичен както при работата на бензин. Просто картата на инжекторните времена на газ е прекалено странно (невероятно) крива ( а не малко време я настройвахме). При бензин ,единствено на 2500 оборота се усеща преминаването на инжекторните времена защото колата става доста по-пъргава. Искам и на газ да я направя така за да бъде "икономайзер" до 2500 оборота на газ. Или поне да сравня дали картата на газ прилича поне малко на тази на бензина - (по точно съотношението между 2 съседни времена)
Първо газов инжекцион се настройва зимно време да пали от четварт на минос 10 градуса. След това икономия,сега лятото и каквото да и зададеш ше ти дава икономия и малак разход и ше варви, зимата е важно да я сведеш до нормите, Ми нали ти е ясно че гаста е по слабо гориво и нема да можеш да го докараш на времената на инжекторите та и затова са такива кривите а и да успееш нема да варви изобщо на същия дебит които ше подаваш гас и икономия нема да има нито пък варвеж по добре се откажи от идеалните параметри но ако успееш нали знаеш че газово се регулира за лятно време и зимно време така че зимата може да имаш проблем с паленето.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Не става въпрос за настройка на времената на газовите инжектори според времената на бензиновите. А отношението между 2 съседни времена дали ще е идентично.
Пример:
На бензин , при натоварване 1 ,времето на бензиновите ако е 1 секунда ,а на газовите 2 секунди.....дали при натоварване 2 където времето на бензиновите ще е 1.5 секунди ,на газовите ще е 3 секунди
В момента ГИ-то ми е настроено да върви по-добре от на бензин с повишение на разхода на газ спрямо бензин с 1.15 литра (среден разход засечен на 2300 км).....това ми е при нормален ражим ,а имам и спортен с 12% преобогатяване на сместа
Просто картата на газ е ужасно крива и ми е интересно дали и на бензин е такава ,защото тази на газ е настройвана на базата на натоварванията които са и на бензин с лек "ъп" на газ ( на празен ход около 2% преобогатяваня спрямо това на бензин)
Иначе за палене от четвърт при -10 градуса не съм съгласен. Пробогатяването на газ ще е много голямо дори и като се смята температурната корекция на газовият компютър. Има двигатели които и при +20 градуса трудно ще го направят това директно на газ (като 1.8Т) и то каквато и инжекция да му сложиш и както и да я настройваш
Пример:
На бензин , при натоварване 1 ,времето на бензиновите ако е 1 секунда ,а на газовите 2 секунди.....дали при натоварване 2 където времето на бензиновите ще е 1.5 секунди ,на газовите ще е 3 секунди
В момента ГИ-то ми е настроено да върви по-добре от на бензин с повишение на разхода на газ спрямо бензин с 1.15 литра (среден разход засечен на 2300 км).....това ми е при нормален ражим ,а имам и спортен с 12% преобогатяване на сместа
Просто картата на газ е ужасно крива и ми е интересно дали и на бензин е такава ,защото тази на газ е настройвана на базата на натоварванията които са и на бензин с лек "ъп" на газ ( на празен ход около 2% преобогатяваня спрямо това на бензин)
Иначе за палене от четвърт при -10 градуса не съм съгласен. Пробогатяването на газ ще е много голямо дори и като се смята температурната корекция на газовият компютър. Има двигатели които и при +20 градуса трудно ще го направят това директно на газ (като 1.8Т) и то каквато и инжекция да му сложиш и както и да я настройваш
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта