искам да си купя поло с 4 врати 2000-2002 година 1.000 двигател
но се притеснявам на извънградско с тировете как ще ги изпреварвам
ако е много спъната има по голям шанс да излезе някой в насрещното
да ми кажете като динамика дали става и за извън града и най болния проблем разхода в града и извън преди карах голф 3 и не ме е предал никога макар че вози като каруца просто нямаше равен но ми се роди щерка и имах страшно много багаж а и бабите ела та ела а едната в силистра другата във варна смятайте аз съм в софия и си купих рено лагуна 2000 кубика обаче детето тръгна и вече нема колички проходилки легени за къпане и много други и сега искам поло
защото повечето време съм си софия и искам хем икономична кола но и да е поне малко динамична пъргава да става и за извънградско ако не става този двигател кой ми препоръчвате като ми кажете и разход че сега на право ме разбива лагунта 18-20 на 100 иначе боклуци са да ви кажа честно ама няма такава возия все едно си се качил на виенското колело като влезе в неравност или дупка
моля да помогнете за избор на поло
Аз съм с поло 1.4,98г.само че комби от скоро го имам и да ти кажа не е толкова страшно със разхода макар че се замислям за газова защото ако тоя бензин продължи така незнам,иначе извън градско засега се представя екстра дърпа доста добре за 1.4 и при това комби разхода ми е около 5и малко а градско още не съм го засичал но като гледам няма да е повече от 7.5 даже му е много с моето каране.Иначе имам приятел с поло 1.0 двиг.и все се оплаква че наложи ли се да изпреварва му става лошо макар че неговото е по старичко някъде 95г. предполагам че 2000/02 ще е много по добре предвид напредъка на технологията.Но според мен една идея по голям двигател няма да е лошо дори има вероятност и по малко разход да дава предвит че ще се налага по малко да го ръчкаш.Дерзай това са моите впечатления
Успех.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
- simion
- Мнения: 55
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Моето, от гаража, е Поло 3 ф, 1000 кубика, 1999 г., почти каквото ти търсиш.
Карам извънградско от София, през Плевен, до Свищов. Вдигнеш ли веднъж на 5-та скорост с около 80-90-100+ вече нямаш проблем с изпреварването. За по-сигурно връщаш на 4-та, набираш още малко и изпреварваш. Става почти както с по-мощниоте коли и не се усеща разликата. Нали теб те притесняват тировете извън градско.
Но виж, да ти кажа, ако караш градско е леко неприятно - на 1-ва, 2-ра скорост колата въобще не върви. От3-та вече започва да се движи. Проблем ще има при изстрелването, ако очакваш такова
Но пак да кажа, извънградско няма да има проблеми с изпреварването. Поддържа си скорост без проблеми. Веднъж да дигнеш 100 и си шестак.
Между другото със 150 може да си караш с 1000 кубиков мотор без проблеми. Но препоръчително е да не го мориш много - аз гледам да карам със 100-120-14 максимум извън града.
Градско в София ми дава разход 8-11, според зависи. Извънградско между 4-7, пак според зависи ред неща.
Полезно ли беше? Питай още

Карам извънградско от София, през Плевен, до Свищов. Вдигнеш ли веднъж на 5-та скорост с около 80-90-100+ вече нямаш проблем с изпреварването. За по-сигурно връщаш на 4-та, набираш още малко и изпреварваш. Става почти както с по-мощниоте коли и не се усеща разликата. Нали теб те притесняват тировете извън градско.
Но виж, да ти кажа, ако караш градско е леко неприятно - на 1-ва, 2-ра скорост колата въобще не върви. От3-та вече започва да се движи. Проблем ще има при изстрелването, ако очакваш такова
Но пак да кажа, извънградско няма да има проблеми с изпреварването. Поддържа си скорост без проблеми. Веднъж да дигнеш 100 и си шестак.
Между другото със 150 може да си караш с 1000 кубиков мотор без проблеми. Но препоръчително е да не го мориш много - аз гледам да карам със 100-120-14 максимум извън града.
Градско в София ми дава разход 8-11, според зависи. Извънградско между 4-7, пак според зависи ред неща.
Полезно ли беше? Питай още
хм ....
1,9 SDI си дава разход обикновенно 7-8 градско(поне като моята 98г). Не знам aneliy2 как и с какво каране успява да стигне до 4, при положение , че извънградско идва към 5,5-6(ако караш между 100-140). Въпреки това си харесваме дизелчетата
Има хора, които не си харесват бензиновите, но не познавам някой, който да не си харесва дизела 
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
simion написа:Моето, от гаража, е Поло 3 ф, 1000 кубика, 1999 г., почти каквото ти търсиш.
Карам извънградско от София, през Плевен, до Свищов. Вдигнеш ли веднъж на 5-та скорост с около 80-90-100+ вече нямаш проблем с изпреварването. За по-сигурно връщаш на 4-та, набираш още малко и изпреварваш. Става почти както с по-мощниоте коли и не се усеща разликата. Нали теб те притесняват тировете извън градско.
Но виж, да ти кажа, ако караш градско е леко неприятно - на 1-ва, 2-ра скорост колата въобще не върви. От3-та вече започва да се движи. Проблем ще има при изстрелването, ако очакваш такова
Но пак да кажа, извънградско няма да има проблеми с изпреварването. Поддържа си скорост без проблеми. Веднъж да дигнеш 100 и си шестак.
Между другото със 150 може да си караш с 1000 кубиков мотор без проблеми. Но препоръчително е да не го мориш много - аз гледам да карам със 100-120-14 максимум извън града.
Градско в София ми дава разход 8-11, според зависи. Извънградско между 4-7, пак според зависи ред неща.
Полезно ли беше? Питай още
Това, което си написал е повече антиреклама. Не съм съгласен, че ти е в ред колата. И аз карам такъв двг., ама на старта съм фурия, а и ми гори по- малко - 8.4л. градско в трафик и 5л. извънградско. Явно имаш нужда от доста центровки по двг. За едно съм съгласен - аз този двг. и за 1.4 не го сменям.
- simion
- Мнения: 55
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Koлега, извънградско разходите ни съвпадат. Градско София не можеш да сравниш с градско в Сливен
- светофари, задръствания, по 10-30 минути въртене докато намерш паркинг и прочи. Може би на това се дължи големия разход в София. Споделям опита си.
Или имаш друго предвид под антиреклама? Защото помислих, че за разхода на гориво говориш.
Твоята как се движи на 1-ва и 2-ра, остава да кажеш, че е стреличка и вече наистина ще се замисля за проблеми по моята... И понеже нямам голям опит с колите, сравнявам старта на Полото със старта на предната кола - Рено Клио 1.4, което е с много по-различен старт заради двигателя.
Би ли сравнил твоя старт с друга кола, която си карал, да кажеш каква е разликата.
Поздрави
Или имаш друго предвид под антиреклама? Защото помислих, че за разхода на гориво говориш.
Твоята как се движи на 1-ва и 2-ра, остава да кажеш, че е стреличка и вече наистина ще се замисля за проблеми по моята... И понеже нямам голям опит с колите, сравнявам старта на Полото със старта на предната кола - Рено Клио 1.4, което е с много по-различен старт заради двигателя.
Би ли сравнил твоя старт с друга кола, която си карал, да кажеш каква е разликата.
Поздрави
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
За съжаление точно такова сравнение не мога да направя, защото предната ми кола беше Жигули и макар че на газ страшно върви. Но аз нямам предвид нея, а други коли с къде-къде по мощни двг. ,но и с много по- голяма маса от моята. Но като казвам това, имам предвид начина на каране. За Жигулито имаше едно правило - първа само за отлепяне от място - и веднага втора за да ти е жив по - дълго двг. При тая не го спазвам - пробвай и ти да я изпържеш на първа до 3600 оборота и веднага втора и може би няма да ти се струва тромава, респективно и центровката ти значи е в ред. И последно - искрено и любезно се съмнявам, че Рено 1.4 ще ме бие на старта - за 1.2 знам че няма да стане. Поздрави и на теб.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Моето си е добре на всички предавки и скоростната ми кутия е идеално изчислена - има точно по 400 оборота разлика между 2 съседни предавки - и така от първа до до пета. Така че като я изпържа на 3600 на първа, тя влиза в максималния въртящ момент на втора и т.н. Иначе колата влиза в друг режим и ако подадеш рязко газ почва да гори повече - изходът е като почнеш бавно - да караш бавно, за да не те изкара през комина. За пета това важи по - малко, но все пак гледам да ускорявам плавно - ако не се налага де. Тогава най - добре е да си на макс. въртящ момент - 3200-3600 оборота. И най - важното е че инжекциона гори все едно и също, независимо дали си с 90, или 130 км.ч.- почти де , но в никакъв случай не е както при карбураторните, дето рязко се вдига и разходът, заедно със скороста.
ПП. Извинявам се ако съм отегчил някой, като предъвквам азбучни истини.
ПП. Извинявам се ако съм отегчил някой, като предъвквам азбучни истини.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта
