проблемни скорости Поло

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
plamenvezarov
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 21 май 2010 13:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

проблемни скорости Поло

Мнениеот plamenvezarov » Съб 06 авг 2011 10:46


Здравейте,
Поло 1,6 бензин 97 г. 101к.с.
Скоростите включват много трудно, като амплитудата на движение на скоростния лост е много голяма и лоста има много
луфтове. Особено трудно се включва задна скорост. На практика не може да се включи без онзи зловещ крррррррррр звук,
от който имам чувството, че някое зъбно колело ще ме удари...
Съвет за сервиз или майстор, където могат да го поправят.
Предварително Благодаря!




Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re: проблемни скорости Поло

Мнениеот Bobi_S13 » Съб 06 авг 2011 11:43


1.6 101коня няма!

има 75 и 120 коня модели


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: проблемни скорости Поло

Мнениеот freestyler911 » Съб 06 авг 2011 16:44


Bobi_S13 написа:..........



... не съм съвсем съгласен! А поло класик със AFT ?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

Инак на поло хечбек и с 2 врати съгласявам!


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: проблемни скорости Поло

Мнениеот anonimko » Нед 07 авг 2011 7:11


За трудното включване виж маслото в кутията и лостовия механизъм-превключвателя на скоростите,а къде ти отделя съединителя ако е горе за смяна


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: проблемни скорости Поло

Мнениеот freestyler911 » Нед 07 авг 2011 8:40


anonimko написа:...


Колега от форума казваше , докато не започне да превърта съединителя , не го сменяй!

Прегледай и опората на жилото, ако се е скъсала (както обикновено става) натискаш педала и ефекта е нулев , и в един момент просто не превключваш.

Има теми във форума , претърси с търсачката, ще намериш кое и къде се къса.


plamenvezarov
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 21 май 2010 13:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: проблемни скорости Поло

Мнениеот plamenvezarov » Пон 08 авг 2011 13:24


Дааа... Въпросът за това къде отделя съединителя е важен и не съм го написал.
Съединителя сработва като натиснеш педала до дупка, до "ламарината".
И имам усещането, че с карането трудното включване се усилва. Т.е. докато колата е студена скоростите, като че ли се включват по-лесно... особено първа и задна.


plamenvezarov
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 21 май 2010 13:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: проблемни скорости Поло

Мнениеот plamenvezarov » Пон 08 авг 2011 13:30


а, и още нещо... съединителя и жилото са сменявани преди около година /40 хил.км/ :banghead:


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проблемни скорости Поло

Мнениеот muns61 » Вто 09 авг 2011 0:31


Явно саморегулиращият механизъм на жилото е прецакан. Може и да се оправи, но по - добре ново. Виж под маншона на скоростния лост как е хавата, въобще огледай всички шарнири по скоростите.
Това е AFT мотор, на Класик или Комби, които са си Сеат Кордоба, малко по - различни от Поло.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: проблемни скорости Поло

Мнениеот freestyler911 » Вто 09 авг 2011 6:16


plamenvezarov написа:...


Опората на жилото 99%! :търсачкаа


Потребителски аватар
БЕГЛЕЦО
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:18
Автомобил: VW POLO 6N 1995
Двигател: 1.4 AEX
Местоположение: София

Re: проблемни скорости Поло

Мнениеот БЕГЛЕЦО » Вто 09 авг 2011 20:27


цитирам 1 колега,дано няма нищо против

Bobi_S13 написа:и такааа, да продължим дилемата с щастливата развръзка накрая:

Продължих да карам и постепенно почнаха да измират скоростите една по една, лека полека заминаха всички, под заминаване разбирайте трудно превключване, не вилизат от първия път и темподобни главоболя. Карах на риск 2ве седмици и приятели в готовност. Един майстор я погледна буквално погледна само и каза, че се дължало на пласмасатариите долу на скоростния лост. Купих ги и днес отидох при друг майстор, тъй като този който диагностицира проблема не искаше да се занимава. И какво се оказа в крайна сметка, отдолу при скоростната кутия влиза една метална да го наречем обло желязо(буталце) което е захванато за механизъма който идва от скоростния лост. Та на това буталце има една дупчица която се връзва за скоростния лост посредством болт, който влиза в дупчицата и при превключване на скорост буталцето се завърта и предава усилието вътре в скоростната кутия. Болта се беше отхлабил(развил) и не винаги успяваше да завърти буталцето. След като го стегна майстора, скоростите почнаха да си вилзиат като по масло, без задържане и проблеми, абе като нови... та този ремонт ми струваше крупната сума от 1лв. за адет, че бях сефтето за днеска

Последна промяна от Bobi_S13 на Вто 09 авг 2011 23:03, променено общо 1 път.
Причина: оправих цитата! Нямам нищо против ;)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта