Здравейте,
Поло 1,6 бензин 97 г. 101к.с.
Скоростите включват много трудно, като амплитудата на движение на скоростния лост е много голяма и лоста има много
луфтове. Особено трудно се включва задна скорост. На практика не може да се включи без онзи зловещ крррррррррр звук,
от който имам чувството, че някое зъбно колело ще ме удари...
Съвет за сервиз или майстор, където могат да го поправят.
Предварително Благодаря!
проблемни скорости Поло
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 21 май 2010 13:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: проблемни скорости Поло
1.6 101коня няма!
има 75 и 120 коня модели
има 75 и 120 коня модели
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: проблемни скорости Поло
Bobi_S13 написа:..........
... не съм съвсем съгласен! А поло класик със AFT ?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Инак на поло хечбек и с 2 врати съгласявам!
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: проблемни скорости Поло
За трудното включване виж маслото в кутията и лостовия механизъм-превключвателя на скоростите,а къде ти отделя съединителя ако е горе за смяна
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: проблемни скорости Поло
anonimko написа:...
Колега от форума казваше , докато не започне да превърта съединителя , не го сменяй!
Прегледай и опората на жилото, ако се е скъсала (както обикновено става) натискаш педала и ефекта е нулев , и в един момент просто не превключваш.
Има теми във форума , претърси с търсачката, ще намериш кое и къде се къса.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 21 май 2010 13:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: проблемни скорости Поло
Дааа... Въпросът за това къде отделя съединителя е важен и не съм го написал.
Съединителя сработва като натиснеш педала до дупка, до "ламарината".
И имам усещането, че с карането трудното включване се усилва. Т.е. докато колата е студена скоростите, като че ли се включват по-лесно... особено първа и задна.
Съединителя сработва като натиснеш педала до дупка, до "ламарината".
И имам усещането, че с карането трудното включване се усилва. Т.е. докато колата е студена скоростите, като че ли се включват по-лесно... особено първа и задна.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 21 май 2010 13:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: проблемни скорости Поло
а, и още нещо... съединителя и жилото са сменявани преди около година /40 хил.км/ 

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проблемни скорости Поло
Явно саморегулиращият механизъм на жилото е прецакан. Може и да се оправи, но по - добре ново. Виж под маншона на скоростния лост как е хавата, въобще огледай всички шарнири по скоростите.
Това е AFT мотор, на Класик или Комби, които са си Сеат Кордоба, малко по - различни от Поло.
Това е AFT мотор, на Класик или Комби, които са си Сеат Кордоба, малко по - различни от Поло.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: проблемни скорости Поло
plamenvezarov написа:...
Опората на жилото 99%!

- БЕГЛЕЦО
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:18
- Автомобил: VW POLO 6N 1995
- Двигател: 1.4 AEX
- Местоположение: София
Re: проблемни скорости Поло
цитирам 1 колега,дано няма нищо против
Bobi_S13 написа:и такааа, да продължим дилемата с щастливата развръзка накрая:
Продължих да карам и постепенно почнаха да измират скоростите една по една, лека полека заминаха всички, под заминаване разбирайте трудно превключване, не вилизат от първия път и темподобни главоболя. Карах на риск 2ве седмици и приятели в готовност. Един майстор я погледна буквално погледна само и каза, че се дължало на пласмасатариите долу на скоростния лост. Купих ги и днес отидох при друг майстор, тъй като този който диагностицира проблема не искаше да се занимава. И какво се оказа в крайна сметка, отдолу при скоростната кутия влиза една метална да го наречем обло желязо(буталце) което е захванато за механизъма който идва от скоростния лост. Та на това буталце има една дупчица която се връзва за скоростния лост посредством болт, който влиза в дупчицата и при превключване на скорост буталцето се завърта и предава усилието вътре в скоростната кутия. Болта се беше отхлабил(развил) и не винаги успяваше да завърти буталцето. След като го стегна майстора, скоростите почнаха да си вилзиат като по масло, без задържане и проблеми, абе като нови... та този ремонт ми струваше крупната сума от 1лв. за адет, че бях сефтето за днеска
Последна промяна от Bobi_S13 на Вто 09 авг 2011 23:03, променено общо 1 път.
Причина: оправих цитата! Нямам нищо против ;)
Причина: оправих цитата! Нямам нищо против ;)
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта