Този уикенд стартира сезон 2017 във WRC с рали Монте Карло. В момента тече шейкдаун (тренировка) на ралито.
За съжаление тази година няма да наблюдаваме заводския отбор на VW, но сезонът обещава да бъде интересен с новите правила.
Какви са промените най-общо (моля някой да ме допълни, ако съм пропуснал нещо): 
 Колите стават по-широки, с повече спойлери, изглеждат по-агресивно; 
 Остават с 1.6 турбо мотори, но има нов рестриктор на турбото на 36 mm (33 mm през 2016 г.), което позволява мощности от около 380 к.с., спрямо около 320 миналата година; 
 Колите стават с 25 кг. по-леки; 
 В един отбор вече ще може да има 3 автомобила (вместо 2), като точки за отборното класиране ще взимат първите два в класирането в състезанието; 
 Променя се стартовия ред - тази година пилотите ще стартират по реда от генералното класиране само в първия ден. В дни 2 и 3 пилотите ще стартират в обърнат ред, според временното класиране в ралито; 
 Power Stage с повече точки - вместо 3-2-1 точки, вече ще се дават 5-4-3-2-1 точки за спечелване на последната отсечка в състезанието, която се излъчва пряко по ТВ. 
 Toyota се завръща във WRC след 17 годишно отсъствие; 
 Отборите:M-Sport (Ford Fiesta WRC)Sébastien Ogier, Ott Tänak, Elfyn Evans.
Toyota (Yaris WRC)Jari-Matti Latvala, Juho Hänninen, Esapekka Lappi
Citroën (C3 WRC)Kris Meeke, Craig Breen, Stéphane Lefebvre
Hyundai (i20 Coupe WRC)Thierry Neuville, Hayden Paddon, Dani Sordo