Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на пистата

Всичко, свързано със състезания с автомобили, мотори и други
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19662
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на пистата

Мнениеот Vlad777 » Вто 28 апр 2015 19:30


Изображение

В тази тема могат да се дават предложения за разпределението на класовете на пистата.

Национален VAG Събор 2015 Калояново 6 и 7 юни 2015 г

Целите са следните:

1. Класовете да определят автомобилите сравнително равностойно. Да няма фрапиращи разлики.
2. Да има сравнително малък брой класове, защото с голям брой класове времето за провеждане на мероприятието няма да ни стигне.
3. Да има сравнително равен брой участници във всеки клас. няма смисъл да се прави отделен клас за няколко автомобила.
4. Разпределението по класове да може да се направи на място на пистата без специализирана апаратура - няма как да се мери някой дали е с чип или не е. Т.е. ограниченията да са само хардуерни и видими с просто око.
5. Да се мисли за всички участници - VW, Audi, Seat, Skoda

:arrow Темата за забавленията извън пистата е тук




Потребителски аватар
Gladiatora_G60
Мнения: 291
Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:25
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABF
Местоположение: Bankya

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив

Мнениеот Gladiatora_G60 » Вто 28 апр 2015 23:07


Аз също се интересувам каква ще е точната дължина на дисциплината Драг?!? Тъй,като 2 години подред участвах в тази дисциплина и първата година станах първи,а втората 4-ти,поради причината на фал стартовете на някой хора,но както и да е,все пак сме отишли да се забавляваме! Таа аз имам същото предложение! Дават се по 3 кфалификации,както е и в драг шампионата,взима се най-доброто време и и се прави няква решетка или пък,ако има много хора,от всички времена на кфалификациите се избират първите 5-7 или колкото прецените! Не е казано,че всичко може да стане в неделя,може и в събота да са кфалификациите,а в неделя състезанието!


Потребителски аватар
Sasho_T3+Corrado
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив

Мнениеот Sasho_T3+Corrado » Сря 29 апр 2015 19:42


Имам идея за класовете:

1-ви: 8-клапанови
2-ри: 16-клапанови
3-ти: повече от 4 цилиндъра
4-ти: принудително пълнене.

Ще се радвам ако ви допадне идеята :th_up


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19662
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив

Мнениеот Vlad777 » Сря 29 апр 2015 20:20


Това са класовете от миналата година. Както е видно, автомобилите са разпределени в 2 основни групи - едната бензин, другата дизел, като е мислено за конкретни модели автомобили, които да бъдат конкурентни.

Golf 4 1.6 16v например е 101 к.с. но по никакъв начин не е дори близо до Голф 3 2.0 16v ABF. Поради тази причина са в различни класове според долната схема

Vlad777 написа:
КЛАС B1 - Бензинови автомобили с атмосферни двигатели без модификации до 128 к.с.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!

КЛАС B2 - Бензинови автомобили с атмосферни и турбо двигатели без модификации
От 129 до 200 к.с. за атмосферни двигатели
До 150 к.с. за двигатели с принудително пълнене

Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!

Клас B3 МАКС - Автомобили с модификации по двигателя или фабрично над 201 к.с. атмосферни или над 151 к.с. с турбо/компресор или азот....
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!

КЛАС D1 - Дизелови автомобили до 140 к.с. без модофикации по двигателя
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!

КЛАС D2 МАКС - Дизелови автомобили фабрично над 141 к.с. и автомобили с доработки
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив

Мнениеот Kuncavia » Сря 29 апр 2015 20:52


Лично за мен КЛАС ДИЗЕЛ трябва да е в разделения (по-долу прилагам пример). Проблема, е че "рейсинг печките" не са голям брой и разделянето им в 3 класа ще удължи мероприятието и ще отегчи публиката. Но спрямо равностойно представяне на пистата м/у дизелите, според мен това е начина. Да не кажа прекалено смела дума, но едно 80 от клубните дизели, които биха взели участие са минали през ремап. Което според мен трябва да е допустимо в D1 и D2. Не може да имаш претенции до 140 коня, че някой е с ремап (това би включвало 90, 110 и 115 масовите дизеларки) Същото важи и нагоре. Техническата ни комисия е достатъчно грамотна за да усети дали даден автомобил има ремап или не. Смята се по "най-малко общо кратно" 30% и се подреждат класовете. Или иначе казано 110 к.с. с ремап остава D1 и чупи 90 к.с. стоковица. Не МОЖЕ да извадиш стоковицата на дядо ти, с която превозва домати на пазара и да очакваш да спечелиш медал, не е честно някак си. Нещата съм ги нахвърлял абсолютно на око има достатъчно време могат да се помислят и пресметнат евентуалните пречки в това дизела да бъде разделен на 3 класа за да е по-интересно на участниците в него.

КЛАС D1 - Дизелови автомобили до 140 к.с. без модофикации по двигателя (с изключение на ремап)
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!

КЛАС D2 - Дизелови автомобили от 141 до 200 к.с. без модофикации по двигателя (с изключение на ремап)
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!

КЛАС D3 - Дизелови автомобили фабрично над 200 к.с. и автомобили с доработки
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!

Едит:

Сега като се замисля може би трябва да се редуцира и бензиновия клас:

Клас B3 МАКС - Автомобили с модификации по двигателя или фабрично над 201 к.с. атмосферни или над 151 к.с. с турбо/компресор или азот....


Или иначе казано излизам сток 225 с турбо и ма пребива всеки втори, да не говорим като миналата година да се сравнявам с автомобилите на Madness... По-скоро тия със сликовете, олекотяването и сериозните преработки трябва да са в B4 (300 +) Иначе разликата идва ОГРОМНА...

Едит 2: Аз няма да карам на Калояново, да не си помисли някой, че го вметвам за да изкарам по-добро време в класа си ;)

Последна промяна от Kuncavia на Сря 29 апр 2015 22:49, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Sasho_T3+Corrado
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив

Мнениеот Sasho_T3+Corrado » Сря 29 апр 2015 21:02


Мисля че тряба да има повече информация относно олекотяването че миналата година правеха проблеми ако са свалени и корите


Потребителски аватар
abbaa
Low rider
Мнения: 292
Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив

Мнениеот abbaa » Чет 30 апр 2015 6:21


Окaзa се, че ще трябвa дa се нaпрaви отделнa темa и зa мироприятиятa нa пистaтa. Според мен не е лошa идеятa дa имa 3 клaсa дизел. Много печки се нaвъдихa последните години и е хубaво дa не се пренебрегвaт. В бензинa, може би, трябвa дa се помисли зa клaс 4х4. Съглaсете се че 2 коли еднaгвa мощност 4х4-то кaто дръпне 2 коли Нa стaртa после върви го стигaй.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив

Мнениеот DragoGT » Чет 30 апр 2015 7:40


:eek

най-добре да направим 100-200 медала да има за всички да са спокойни и да си карат за удоволствие


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19662
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив

Мнениеот Vlad777 » Чет 30 апр 2015 8:40


Kuncavia написа:Лично за мен КЛАС ДИЗЕЛ трябва да е в разделения (по-долу прилагам пример).

КЛАС D1 - Дизелови автомобили до 140 к.с. без модофикации по двигателя (с изключение на ремап)

КЛАС D2 - Дизелови автомобили от 141 до 200 к.с. без модофикации по двигателя (с изключение на ремап)

КЛАС D3 - Дизелови автомобили фабрично над 200 к.с. и автомобили с доработки

Лично аз не съм сигурен, че в този клас D2 ще има достатъчно автомобили. Кой всъщонст би влязъл там - следните автомобили без доработки:
VW Golf 4 1.9 TDI 150 к.с. ARL без доработки
VW Golf 5/Audi A3 2.0 TDI 170 к.с. без доработки - също няма особено много
Audi A4 2.5 TDI 150/155/163 к.с.
Audi A4 2.7 TDI 180 к.с.
Seat Leon 1 1.9 TDI 150 к.с.
Seat Leon 2/3 2.0 TDI 150/170/184 к.с.

По-скоро трябва да се промени малко D1 до 143 к.с. включително, за да могат аудитата с 2.0 TDI 143 к.с. да влязат в D1.


borpe
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 7:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот borpe » Чет 30 апр 2015 17:57


При дизела класовете трябва да са два на брой. Д 1 - до 200 к.с , Д2 - 201 +++, поне така мисля аз .
Поздрави !


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Kuncavia » Чет 30 апр 2015 20:04


Доста проблемни са тия аудита 2.0 TDI 143 к.с. В единия вариант са на върха на класа и почти никой не може да ги бутне а в другия са в дъното :mrgreen Ако пък се отделят на 2 класа до 200 и 200 + ще има доста ощетени. Все пак идеята е да се забавляваме на пистата и да има по-голяма конкуренция. Все пак "състезателните" автомобили не се кой знае пък колко и са предимно стокови евридейки или ремапнати със спортни филтри, генерации и козметични доработки. Но печка класа е изключително тегав да се пресметне така, че да е почти равностойно за всички участници.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19547
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив

Мнениеот radotom » Чет 30 апр 2015 20:31


Аз лично, като човек, който вероятно ще бъде в комисията, не се чувствам достатъчно компетентен за да установя на 100% ремап.
Да, като закача VAG-a по-голямата част от нещата ще излезнат, но ако пипането е леко и особено ако е майсторски направено, само с гледане... :rolleyes
:no
Kuncavia написа:
КЛАС D1 - Дизелови автомобили без модофикации по двигателя (с изключение на ремап)

Та от цитираното да разбирам, че предлагаш да не се интересуваме от МАП-ване на печките, така ли? Стига да не се установи, че някой е ползвал челния опит на Ицо със Сирокото и е монтирал турбина от MAN - да няма комисията претнции?
Хммм... мисля, че това си струва да се обмисли :rolleyes :th_up
110-ка само с мапване може да подмине заветните 140 коня, но там вече е грубо и личи :icon_lol
Но трябва да се дефинира точен критерий, защото, повярвайте, аз лично няма да кажа на никого 'Отиваш в D2, защото ти личи!'
На мен самия ми звучи все едно съм му казал '... щото не ме кефиш!' :icon_lol

Та ако ще се игнорира чипосването - давайте критеии, които всички ще спазват.
Иначе ще се наложи да остане ограничението за D1 класа.

п.п. И аз, като Владо, не смятам за разумно разделянето на дизелите в 3 класа.
Най-малкото - при бензиновите модели разликите са много по-фрапиращи и би било по-редно те да се поразредят, но тогава няма да има време всички да карат

По-скоро бих обмислил идея за обединяване на B3 Max и предложения от Кунцата D3 класове.
И без това В3-то миналата година имаше 3 или 4 коли.


borpe
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 7:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот borpe » Чет 30 апр 2015 22:21


Много трудно ще разберете кой е с ремап или други леки доработки !Да предположим , че аз карам помпа дюза 130 коня, сложил турбо от 150 к.с. ( 1.9 ) и имам един хубав софтуер и съм на 180 магарета . Как ще разберете ? Затова нека да са по - строги класовете при дизела ! И аз съм ощетен от това , но какво да се прави на всеки не може да се угоди.
Поздрави !


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19662
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Vlad777 » Пет 01 май 2015 8:23


Kuncavia написа:Доста проблемни са тия аудита 2.0 TDI 143 к.с. В единия вариант са на върха на класа и почти никой не може да ги бутне

Как да не може да ги бутне? Дори G3 AFN110 с леки и невидими с просто око доработки е доста по-бърз, защото е доста по-лек. И теглото оказва влияние все пак.
radotom написа:Да, като закача VAG-a по-голямата част от нещата ще излезнат, но ако пипането е леко и особено ако е майсторски направено, само с гледане... :rolleyes
Абсурдно е всяка кола да се закачва на VAG-COM. Така цяла седмица няма да ни стигне за технически прегледи, което няма как да стане.
radotom написа:да не се интересуваме от МАП-ване на печките, така ли?
И аз това предлагам, защото реално е недоказуемо по време на огледа.
radotom написа:Стига да не се установи, че някой е ползвал челния опит на Ицо със Сирокото и е монтирал турбина от MAN - да няма комисията претнции?
Гледат се хардуерни ъпгрейди, защото другото просто няма как да се види. Т. не че и те могат да се видят... Как ще видиш дюзи, помпа...
radotom написа:Та ако ще се игнорира чипосването - давайте критеии, които всички ще спазват.
Ето тук нека се изкажат хората с печките
radotom написа:По-скоро бих обмислил идея за обединяване на B3 Max и предложения от Кунцата D3 класове.
И без това В3-то миналата година имаше 3 или 4 коли.
Това е добра идея и си струва да се обмисли - най-силните бензинови и дизелови бегачки в един клас :th_up

borpe написа:помпа дюза 130 коня, сложил турбо от 150 к.с. ( 1.9 ) и имам един хубав софтуер и съм на 180 магарета . Как ще разберете ? Затова нека да са по - строги класовете при дизела !
Точно така е. Няма как да се види, но се предполага, че ако правиш такива промени ще сложиш и челен кулер, което вече ще те издаде. Какво имаш предвид под "нека са по-строги"?


Dakata_B4
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 10 юни 2014 14:04
Автомобил: audi B4 2.6 R5 mod.5 cill
Двигател:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Dakata_B4 » Пет 01 май 2015 9:10


А защо не се обединът дизели фабрично ДО 90 к.с. Със БЕНЗИН фабрично до 90 к.с или 101 к.с. Във един клас. Клас ДО 2000см3
Бензин атмосферен и дизел ДО 1.9-90 кс.
Клас бензин 2001см3+-3000см3 атмосферни
Клас дизел 90-150К.с. До 2500см3
КЛАС-Бензин сток атмосферен над 3001см3, бензин+турбо, дизел 150+ кс. НАД 2501см3
2501см3
КЛАС състезателни+ стриит (над 150 к.с.бензин,дизел + доработки)
Все пак доста от колите със доработки се знаят.



Върни се в “Motorsport”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта