Формула 1, Сезон 2019

Всичко, свързано със състезания с автомобили, мотори и други
Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2019

Мнениеот Barboukov » Пет 11 окт 2019 15:52


Ще ги сменят в неделя сутринта преди квалификацията. Тя е насрочена. Ако не се проведе после е друга тема. Няма забрана за смяна на мотори.
Ферари и Мерцедес използват втората спецификация в петък. Ред Бул третата.
Първите 6 старта основно се карат с 1.
Вторите 7 - 1 в петък, 2 събота и неделя.
Последните: 2 в петък, 3 в събота и неделя.

Този модел работи от 2012 година.




Потребителски аватар
mukot
Мнения: 317
Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
Местоположение: София

Re: Формула 1, Сезон 2019

Мнениеот mukot » Съб 12 окт 2019 20:51


"Никога не съм харесвал Ферари поради факта, че не дават равни позиции на пилотите." Написа Барбуков
Докато в Мерцедес са си абсолютно равни и няма отборни заповеди! :screwy
Факт е, че коментарите са емоционални на базата на това кого харесваме и кого - не. Съвсем скоро Жак Вилньов каза, Шумахер и Хамилтън са печелели само с най-добрите коли иначе не са кой-знае какво, същото се отнасяло и за Сена и Прост. :screwy
Само вижте нашите обчайни четирима коментатори на български какви запалянковци са. Въпреки, че са информирани няма как да не дразнят Фераристите с пристрастията си.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Формула 1, Сезон 2019

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 13 окт 2019 19:04


Днес сутринта в състезанието ясно се видя, че за Тото отборната титла е по важна от пилотската и нямаше отборни заповеди, а можеше и да има


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Формула 1, Сезон 2019

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 13 окт 2019 19:41


Като цяло, интересно състезание.


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1511
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Формула 1, Сезон 2019

Мнениеот Кайзен » Нед 13 окт 2019 19:49


По-добре късно, отколкото никога:
Изображение


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Формула 1, Сезон 2019

Мнениеот 110afn » Нед 13 окт 2019 21:31


К.Одаджийски написа:Днес сутринта в състезанието ясно се видя, че за Тото отборната титла е по важна от пилотската и нямаше отборни заповеди, а можеше и да има

Преди лятната ваканция всичко беше решено, ти се опитваш напрежение да извадиш.
Всичко просто беше подарък за Ботас.
44 спокойно изкарваше състезанието с един стоп
Големия гений Тото само по този начин можеше да изпусне двойната победа и го направи


Потребителски аватар
tomata
Мнения: 483
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
Двигател: AWT AWC
Местоположение: Пазарджик

Re: Формула 1, Сезон 2019

Мнениеот tomata » Пон 14 окт 2019 5:48


Интересно съзтезание. Аз също мисля, че беше подарък за Ботас. Стана ми малко тъпо, че 44 не изпредвали Фетел(ако го беше изпредварил, щеше още малко да му смачка самочуствието)


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Формула 1, Сезон 2019

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 14 окт 2019 6:32


110afn написа:
К.Одаджийски написа:Днес сутринта в състезанието ясно се видя, че за Тото отборната титла е по важна от пилотската и нямаше отборни заповеди, а можеше и да има

Преди лятната ваканция всичко беше решено, ти се опитваш напрежение да извадиш.
Всичко просто беше подарък за Ботас.
44 спокойно изкарваше състезанието с един стоп
Големия гений Тото само по този начин можеше да изпусне двойната победа и го направи

Хамилтън искаше да запише шеста победа на Сузука, ама не беше говорил с другите от отбора. Всичкото това обаче от квалификацията. При така стеклите се обстоятелства, ако беше по бърз сутринта от Ботас щеше да е на трета позиция и да излезе пръв на старта, а не блокиран зад Шарл и тогава със сигурност щеше да кара към победата.
След като вече тръгнаха, Ботас е първи и може да избира времената за смяна на гумите и т.н.т. Много интересна работа с тая графика за здравето на гумите която даваха. Влизаха да сменяват медиумите когато показаха графики със 70% здрави гуми, иначе беше видно че в една обиколка гумите умираха тотално. Хамилтън в първия стинт вървеше добре, Ботас смени гумите и в третата обиколка след смяната направи 3,5 сек по бърза обиколка


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2019

Мнениеот Barboukov » Пон 14 окт 2019 7:35


mukot написа:"Никога не съм харесвал Ферари поради факта, че не дават равни позиции на пилотите." Написа Барбуков
Докато в Мерцедес са си абсолютно равни и няма отборни заповеди! :screwy
Факт е, че коментарите са емоционални на базата на това кого харесваме и кого - не. Съвсем скоро Жак Вилньов каза, Шумахер и Хамилтън са печелели само с най-добрите коли иначе не са кой-знае какво, същото се отнасяло и за Сена и Прост. :screwy
Само вижте нашите обчайни четирима коментатори на български какви запалянковци са. Въпреки, че са информирани няма как да не дразнят Фераристите с пристрастията си.

Казах го, да. И то защото практикуват това от много години, без значение дали имат шанс за титлата или не. Шумахер си бише твърдо номер 1 от първия старт. Алонсо също. Сега и Фетел. Мерцедес също налагат първи пилот, но след 7-8 състезания. През 2016 си оставиха Хамилтън и Розберг да се борят. А Ботас - той толкова си може горкичкия. Тази година тръгна силно и тайно се надявах да е на ниво. Но дойде един момент, в който изостана. И ако в Германия не беше допуснал грешката и бе стопил точки на 44, щеше да е друго яче после.
Относно титлите, съвсем нормално е пилота с най-бързата колата да стане шампион. Така беше в шампионсите години на всички, но с разликата, че 2000-2004та заповедете започваха от Австралия.


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1511
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Формула 1, Сезон 2019

Мнениеот Кайзен » Пон 14 окт 2019 20:45


От 1:05


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2019

Мнениеот Barboukov » Чет 17 окт 2019 18:51


Какво изпусна Ферари през 2019 г? Можеха ли италианците да се преборят с Мерцедес за пилотската титла чрез Шарл Льоклер? Колко им струваха грешките и техническите проблеми?

Започваме с първия кръг за ГП на Австралия. По-бързият пилот на скудерията, движещ се на четвърто място - Шарл Льоклер получи заповед да намали темпото и да финишира зад съотборника си Фетел. - 3 точки
ГП на Бахрейн. Льоклер води убедително и получава повреда, която му ковства побеадта и го праща на трето място на финала. Ако не беше тази техничека неизправност, той печели и взема 26т с НБО, Хамилтън втори с 18т. Резултат в състезанието: Люис 25т, Шарл 16т. Общо загубени: -17т.
Баку: Грешка на Льоклер в Q3 го лишава от борбата за полпозишъна. Бързо сравнение къде можеше да се намира на стартовата решетка. Сравняваме подобрението на времето на Фетел от Q2 1:41.889 до 1:40.554 в Q3. Запасът на Ферари е около 1.3 секунди. Ако Льоклер подобри с толкова своето постижение, при 1:41.995 в Q2, то 1:40.6 му отрежда 4то място на грида. Приемаме, че стартира и завършва на тази позиция, то му се полагат 13т заради НБО, която вдействителност прави в състезанието. На финала реално е 5ти. Загубени още 2т.
ГП на Монако: Грешка на Ферари вади Шарл от борбата още след Q1. Приемаме, че с Фетел се движат комплект в състезанието, като Льоклер е на задната позиция. Това му отрежда 3то място на финала. Загубени 15т.
ГП на Канада. Абсолютно недопустима грешка на червените. Фетел води на секунда пред Хамилтън, Льоклер трети на 8-10 секунди. От отбора не съобщават на Льоклер за наказанието на съотборника си. Ако Ферари бяха изиграли картите правилно, то имаха реален шанс да спечелят победата. Фетел задържа Хамилтън, докато Льоклер не го настигне. При разлика под 1 секунда в края на сектор 2, Шарл ще има DRS и възможност за атака. Слагайки предимството на двигателя на Ферари, то изпреварване срещу Люис е възможно. Така Шарл печели 25т, Хамилтън втори с 18, Фетел трети с 15. Загубени точки спрямо Люис -17т.
ГП на Австрия: Приемаме, че Верстапен играе честно и не изблъсква Льоклер. Така това е втора победа за Шарл. -8т.
ГП на Германия: Грешка на Льоклер и отпадане. Допускаме, че с Фетел може да вървят в комплект, като Себ е на по-предна позиция на финала. Льоклер финишира 3ти. Загубени -15т.
ГП на Сингапур. Ферари размениха местата на пилотите си. Загубени 7т. Отделно ако Мерцедес не бяха наредили на Ботас да губи време, то Хамилтън след смяната на гуми излизаше 6ти. Взема 4 точки по-малко. Общо загубени 11т.
ГП на Русия: Фетел не получава технически проблем и отстъпва победата на Льоклер. Така Хамилтън с НБО е 3ти и взема 16т. Загубени общо: 20т.
ГП на Япония: При нормален старт от 2ро място, нормално състезание без инциденти, на финала зад съотборника си и 18т в актива. Приемаме двойна победа за Ферари, трето място за Хамилтън, който е с НБО. Загубени -12т.

Ако сезона се бе развил без грешки за Ферари и младока, без стратегически грешки, то сега разликата между Хамилтън и Льоклер щеше да е с цели 120 точки по-малка. При разлика от 117 сега, това означава, че 4 кръга преди края Шарл ще води пред Люис с 3 точки.


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1511
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Формула 1, Сезон 2019

Мнениеот Кайзен » Чет 17 окт 2019 19:14


Barboukov написа:ГП на Канада. Абсолютно недопустима грешка на червените. Фетел води на секунда пред Хамилтън, Льоклер трети на 8-10 секунди. От отбора не съобщават на Льоклер за наказанието на съотборника си. Ако Ферари бяха изиграли картите правилно, то имаха реален шанс да спечелят победата. Фетел задържа Хамилтън, докато Льоклер не го настигне. При разлика под 1 секунда в края на сектор 2, Шарл ще има DRS и възможност за атака. Слагайки предимството на двигателя на Ферари, то изпреварване срещу Люис е възможно. Така Шарл печели 25т, Хамилтън втори с 18, Фетел трети с 15. Загубени точки спрямо Люис -17т.

Предполагам ти е предено ясно, че щом Хамилтън е зад Фетел, то той също ще има DRS и Шарл няма да има никаква възможност да изпревари Мерцедеса.
Най-много след добавеното наказание на Фетел, Шарл можеше да е втори.


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2019

Мнениеот Barboukov » Чет 17 окт 2019 19:22


Знам. Приемам най-добрия вариант, в случай че Фетел блокира 44 и 16 вземе предимство.


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2019

Мнениеот Barboukov » Чет 17 окт 2019 19:55


Нещо съм сбъркал със сметките. Таблицата показва по-малка разлика.

Без име.png
Без име.png (6.84 KиБ) Видяна 4329 пъти


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Формула 1, Сезон 2019

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 18 окт 2019 6:39


Чудя се как не те мързи да смяташ тия теории на вероятностите. Сигурен съм, че има поне още 20 различни хипотетични варианта за кой какво можел да спечели или да загуби.
Според мен просто си си изгубил времето



Върни се в “Motorsport”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта