Перфектно за LPG CLS: V12 6.3 литра Twin turbo->730 коня.
От 0-100 км- 4.0 сек
От 0-200 км- 10,5сек
От 0-300км- 29,5 сек
Въртящ момент 1320 Нм при 2100 оборота
Последна промяна от madmen на Съб 08 дек 2007 11:22, променено общо 2 пъти.
Лило, защо така с пръст в раната дълбока. Раната наречена Мерцедес.
Това го знаеш, но и аз пак да го покажа.
Фирма, която продава реставрирани стари модели, както с оригиналните двигатели
така и с модерни мотори
Аз ли нещо съм объркан, но страшно харесвам колите от преди 20 и повече години
И не толкова стар, но страшно любим модел R129....това е колата за мен...стига човек да може да си позволи да не търси практичност (все пак е двуместно)
И при този модел има извращения при двигателите
но на мен не ми допадат чак толкова много вървящи коли...един SL 500 306 кс с твърд покрив ми стига, а за ежедневна едно Чочоне минало през заводите на Порше. Нека да няма компресор или турбо и да не е 450 + кс
Добри, абсолютно същия модел, но не кабрио, а купе има бащата на мой съученик. Купи го през 1988 г без една врата (50% врати ) без фаровете, липсваща броня, преден прозорец ...абе много неща не бяха в ред...за 15 000 лв. Тогава това беше почти един апартамент. Колата в момента е в същото състояние както е тази в обявата на Мегатрон. Само, че е червена и не 3.5, а си е 2.8. Седи завита н гаража на НСО с консервиран двигател и се вади един път годишно да навърти 150~200 км и пак се прибира.
Преди години, когато беше излязла Е класата с кръглия фар имаше предложение от един немец да му даде една чисто нова Е 320 и 60 000 марки. Човекът не се съгласи.