Като Персо се похвали, че бил готов с предния кош, реших и аз да си покажа хубостите - т.е. задния кош.
http://krum.sirma.bg/bug/2005.12.15/index.html
Вчера го завърших. Отне ми точно един (1) ден за слагането на тунелите за оплътненията, но съм много доволен - под тях имаше такива лай...на, че направо ме заболя сърцето.
След почистване с четката, мазане с преобразовател и цинга, новите паснаха перфектно и (както се вижда на снимката) уплътнението направо си залепна на мястото.
Извинявам се за скапаните снимки - довечера ако се сетя ще снимам нови.
Заден и преден кош - вече готови
- 1200
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 15 юни 2005 11:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Заден и преден кош - вече готови
Последна промяна от 1200 на Пон 19 дек 2005 14:05, променено общо 1 път.
- 1200
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 15 юни 2005 11:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Готов е и предния кош.
Снимки на http://krum.sirma.bg/bug/2005.12.15/index.html
Наложи се да разпробивам 4 от мойте заварки, щото се подведох по престилката, а там тунела беше кривнат... та голям зор беше. Успокояващото е, че Цингата в по-голямата си част не е изгоряла.
Мисля, че свърших с купето. Сега остава само да довърша периферията (калници, капаци, прагове), да напасна всичко, едно яко чистене на ламарините и... ГРУНД! (най-после!!!)
П.С. Ако някой знае да се продава добър 80-120 литров компресор до 500 лв. да свирка.
Снимки на http://krum.sirma.bg/bug/2005.12.15/index.html
Наложи се да разпробивам 4 от мойте заварки, щото се подведох по престилката, а там тунела беше кривнат... та голям зор беше. Успокояващото е, че Цингата в по-голямата си част не е изгоряла.
Мисля, че свърших с купето. Сега остава само да довърша периферията (калници, капаци, прагове), да напасна всичко, едно яко чистене на ламарините и... ГРУНД! (най-после!!!)
П.С. Ако някой знае да се продава добър 80-120 литров компресор до 500 лв. да свирка.
- 1200
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 15 юни 2005 11:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз си мислех за един 2-компонентен грунд за основа на КарСистемс - 90 лв. 5 литрова бака.
След това - кит (първо влакнест или алуминиев, после фин), след това контролен спреи, след това запечатващ грунд (2-компонентен), след това шприц-кит и накрая боя.
За цингата не съм много сигурен, че искам навсякъде да слагам - иска грапавост, която аз не мога да осигуря, иначе се лющи. Мислех да пясъкоструя, ама и от това се отказах - няма свестни пясъкоструйни в и около софия - навсякъде гледат да претупат и ще ми нагънат ламарините.
След това - кит (първо влакнест или алуминиев, после фин), след това контролен спреи, след това запечатващ грунд (2-компонентен), след това шприц-кит и накрая боя.
За цингата не съм много сигурен, че искам навсякъде да слагам - иска грапавост, която аз не мога да осигуря, иначе се лющи. Мислех да пясъкоструя, ама и от това се отказах - няма свестни пясъкоструйни в и около софия - навсякъде гледат да претупат и ще ми нагънат ламарините.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта