От скоро си имам костенурка и имам проблеми!
Колата се дави като подадеш рязко газ, това според мен е от карбуратора. Самия карбуратор е сменян и не е с автоматичен смукач.
Въпроса ми е с какъв да го сменя, тука във форума видях че се споменава за лада самара 1,5 но какъв точно?
Другия проблем който имам е че влиза бензин в маслото и ми се налага да сменям масло на около 3 месеца (вече втори път го сменям).
Ако някой знае от каквое или как да разбера от какво е моля пишете.
Ще съм ви много благодарен ако някой каже от къде мога да си взема гуми, по възможност всесезонни.
Предварително благодаря!
Карбуратор за 1300
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Двигателя ти може и да не се дави, а да не работи ускорителната помпа на карбуратора, може и само да е запушена тръбичката дето пръска от бензиновата помпа. Най-добре си намери оригинален карбуратор, защото от друга кола трудно ще го регулираш. Бензин в маслото мисля, че може да взима от карбуратора - чрез въздушният филтър (ако е маслен може просто да е препълнен), незнам дали не може да вземе и от бензиновата помпа ако има нещо нередно вътре. 

- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
БЕНЗИН В МАСЛОТО 99% СКЪСАНИ МЕМБРАНИ НА БЕНЗИНОВАТА ПОМПА
КАРБУРАТОР ... ТОВА ОТ САМАРАТА СА МОЙ ИЗПЪЛНЕНИЯ :
ТРЯБВА ТИ КАРБУРАТОР САМАРА 1500 - 85 ЛВ.
ФЛАНЕЦ ВИСОК НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 2 СМ - ЦЕНА ОТ МАЙСТОРА
ДЪЛГО ЖИЛО ЗА ГАЗТА - ОКОЛО 15 ЛВ.
И МАЛКО РАБОТА ПО СТОЙКАТА ЗА ЗАДВИЖВАНЕ ГАЗТА .
сМУКАЧА Е РЪЧЕН, ТАКА, ЧЕ И ТАМ ТИ ТРЯБВА ИГРАЧКА ЗА ЗАДВИЖВАНЕ, ЗА ДА НЕ СЛИЗАШ ОТ КОЛАТА
РЕЗУЛТАТ ... КОЛАТА ВЪРВИ ПОВЕЧЕ И ТО ОСЕЗАЕМО И ХАРЧИ ОСЕЗАЕМО ПО-МАЛКО, НАСТРОЙКИТЕ НЯМАТ ПРОБЛЕМ
ПРОБЛЕМ - ДОРАБОТКИТЕ И АКО НЕ СИ МНОГО В ЧАС, МОЖЕШ ДА СИ СЛОЖИШ ПАЛЕЦ ЗА ИЗКЛЮЧВАНЕ НА ОБОРОТИТЕ НАД 4500, ЗАЩОТО МОЖЕШ ДА ГО ИЗКАРВАШ ЧЕСНО ИЗВЪН ОБОРОТИ ... СПРАВКА НА МЯСТО СЪМ ГО РАЗВЪРТАЛ НА 8000 ОБ.
КАРБУРАТОР ... ТОВА ОТ САМАРАТА СА МОЙ ИЗПЪЛНЕНИЯ :
ТРЯБВА ТИ КАРБУРАТОР САМАРА 1500 - 85 ЛВ.
ФЛАНЕЦ ВИСОК НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 2 СМ - ЦЕНА ОТ МАЙСТОРА
ДЪЛГО ЖИЛО ЗА ГАЗТА - ОКОЛО 15 ЛВ.
И МАЛКО РАБОТА ПО СТОЙКАТА ЗА ЗАДВИЖВАНЕ ГАЗТА .
сМУКАЧА Е РЪЧЕН, ТАКА, ЧЕ И ТАМ ТИ ТРЯБВА ИГРАЧКА ЗА ЗАДВИЖВАНЕ, ЗА ДА НЕ СЛИЗАШ ОТ КОЛАТА

РЕЗУЛТАТ ... КОЛАТА ВЪРВИ ПОВЕЧЕ И ТО ОСЕЗАЕМО И ХАРЧИ ОСЕЗАЕМО ПО-МАЛКО, НАСТРОЙКИТЕ НЯМАТ ПРОБЛЕМ
ПРОБЛЕМ - ДОРАБОТКИТЕ И АКО НЕ СИ МНОГО В ЧАС, МОЖЕШ ДА СИ СЛОЖИШ ПАЛЕЦ ЗА ИЗКЛЮЧВАНЕ НА ОБОРОТИТЕ НАД 4500, ЗАЩОТО МОЖЕШ ДА ГО ИЗКАРВАШ ЧЕСНО ИЗВЪН ОБОРОТИ ... СПРАВКА НА МЯСТО СЪМ ГО РАЗВЪРТАЛ НА 8000 ОБ.
Бензиновата помпа я смених и проблема с маслото продължава, затова си мисля, че може да е от карбуратора. Самият карбуратор не е от костенурка, не съм го гледал от какво точно е, а и да го гледам сам няма да разбера.
asentm ако смятам да сменям карбуратора със самаров няма да го правя сам разбира се. Имам едно място където ще ми помогнат.
Проблема със смукача и сега си го имам.
asentm ако смятам да сменям карбуратора със самаров няма да го правя сам разбира се. Имам едно място където ще ми помогнат.
Проблема със смукача и сега си го имам.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта